Znaleziono 2379 wyników

autor: Mowad
sobota, 6 paź 2018, 22:44
Forum: Nasze auta
Temat: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Odpowiedzi: 591
Odsłony: 115260

Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos

Na tych co wlasnie wyciagam jest napis Victor Reinz, rozumiem ze to wlasnie to samo co reinz? Bo jak tak, to takich juz nie chce :)
autor: Mowad
sobota, 6 paź 2018, 10:18
Forum: Nasze auta
Temat: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Odpowiedzi: 591
Odsłony: 115260

Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos

5 lat temu, gdy wymieniałem silnik wymieniłem tez w nim uszczelniacze. Silnik nie przejechał nawet 10tyś km, ale zaczynał kopcić, a zawory są całe w oleju, więc na pewno to tędy się on dostawał do silnika. Te poprzednie uszczelniacze nie wyglądają na uszkodzone, ale są twarde jak kamień. Jaką firmę ...
autor: Mowad
środa, 3 paź 2018, 07:35
Forum: Scirocco Team Polska
Temat: 15 lat Scirocco Team Portal - jak z bicza strzelil!
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2512

Re: 15 lat Scirocco Team Portal - jak z bicza strzelil!

O kurcze, ale to zleciało. Fajnie, że Wam się jeszcze chce ogarniać forum na tyle, żeby funkcjonowało. Bardzo dużo for padło po zyskaniu popularności przez facebooka i innych portali społecznościowych, a to forum jakoś żyje, chyba też dzięki temu, że te samochody mamy od wielu lat (niektórzy kolejny...
autor: Mowad
wtorek, 2 paź 2018, 19:46
Forum: Nasze auta
Temat: Scirocco 1.8 świerzak
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3800

Re: Scirocco 1.8 świerzak

Nawet pasują. To 14"?
autor: Mowad
poniedziałek, 1 paź 2018, 16:58
Forum: Forum techniczne - Scirocco mk1 i mk2
Temat: Swap gaznika z Pierburg 2e na Weber 32/34
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3781

Re: Swap gaznika z Pierburg 2e na Weber 32/34

Przeróbka na webera była popularna w golfach mk2, tam pasował, bo jest więcej miejsca pomiędzy silnikiem, a maską. Jak miałem pod maską JH przerobione na EX z pierburgiem to też myślałem o zmianie na webera i była lipa.
autor: Mowad
poniedziałek, 1 paź 2018, 12:10
Forum: Forum techniczne - Scirocco mk1 i mk2
Temat: Swap gaznika z Pierburg 2e na Weber 32/34
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3781

Re: Swap gaznika z Pierburg 2e na Weber 32/34

Jeśli się nie mylę jest ciężko ten gaźnik zmieścić pod maską, bo jest za wysoki.
autor: Mowad
sobota, 29 wrz 2018, 00:46
Forum: Nasze auta
Temat: GTX 16Vwrrrrrrróżkowóz........ :D
Odpowiedzi: 87
Odsłony: 30965

Re: GTX 16Vwrrrrrrróżkowóz........ :D

Jeździsz zimą? Bo to zawsze test ekstremalny dla takich elementów :)
autor: Mowad
piątek, 21 wrz 2018, 00:12
Forum: Nasze auta
Temat: Scyzor 2.0tdi z IE mk3
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1451

Re: Scyzor 2.0tdi z IE mk3

Obar zwrocil uwage, ze na forum scirocco wrzucasz foty bmw i ma troche racji, jednak usprawiedliwie szczesliwego posiadacza dwoch samochodow, ze tam przed bmw byl jeszcze jeden post "jednopostowca" napisany tylko dla umieszczenia reklamy w podpisie i jak widze wylecial i teraz to caly temat bmw wysz...
autor: Mowad
piątek, 21 wrz 2018, 00:05
Forum: Nasze auta
Temat: Scirocco 1.8 świerzak
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3800

Re: Scirocco 1.8 świerzak

Nie da sie wylaczyc tego "wyslane z mojego...." pod kazdym postem? Czytac sie nie da.
autor: Mowad
czwartek, 20 wrz 2018, 14:16
Forum: Nasze auta
Temat: Scirocco 1.8 świerzak
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3800

Re: Scirocco 1.8 świerzak

Chyba kojarzę ten samochód. Co te halogeny tak cofnięte? Czy tylko tak wyszły na zdjęciu?
autor: Mowad
sobota, 15 wrz 2018, 16:28
Forum: Scirocco Team Polska
Temat: Gdzie Sciro Widziano
Odpowiedzi: 2802
Odsłony: 450878

Re: Gdzie Sciro Widziano

Taka mnie refleksja naszła - jeżdżę codziennie po 100-200km, a ostatni raz scirocco (poza swoim :)) to widziałem na zlocie. Strasznie ich mało w mojej okolicy.
autor: Mowad
czwartek, 13 wrz 2018, 09:59
Forum: Forum techniczne - Scirocco mk1 i mk2
Temat: Rura wlewu paliwa
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2165

Re: Rura wlewu paliwa

Przez fejsa nie trzeba, można prosto ze strony, choć tanio nie jest. No i są dwa rodzaje.
https://dreadnoughtcustoms.co.uk/produc ... iller-neck
https://dreadnoughtcustoms.co.uk/produc ... iller-neck
autor: Mowad
piątek, 7 wrz 2018, 23:06
Forum: Nasze auta
Temat: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Odpowiedzi: 591
Odsłony: 115260

Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos

Wlasnie nie moge zrezygnowac bo zostana tam dziury po oryginalnym znaczku wiec bedzie to wygladac dramatycznie. Stare znaczki tez wygladaly z bliska dramatycznie. Oryginalnie nie mialem napisu na szybie ale rozbili i wsadzili z napisem i dziura na wycieraczke. Przy okazji demontazu starych znaczkow ...
autor: Mowad
czwartek, 6 wrz 2018, 16:44
Forum: Nasze auta
Temat: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Odpowiedzi: 591
Odsłony: 115260

Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos

Bana mu!!!

A nie, to admin...
:)
autor: Mowad
środa, 5 wrz 2018, 16:04
Forum: Nasze auta
Temat: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Odpowiedzi: 591
Odsłony: 115260

Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos

Znaczki zrobione na nowo. Dzięki L.W!z

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek