Znaleziono 428 wyników

autor: BWolf16V
niedziela, 22 sty 2017, 21:58
Forum: Kupię
Temat: troche gratow do mk2 potrzeba :)
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 3000

Re: troche gratow do mk2 potrzeba :)

Spokojnie :) Nie oczekimuje ze czesci bedzie ktos rozdawal za free ale 1k za znaczki to troche za duzo ;) A jesli ktos heble sprzedaje przod i tyl za 1500zl tp chyba juz lepiej kimupic passka 2.0 16v za 2tys i bedzie jeszcze killa innych gratow a po rozbiorce o odlozeniu dla siebie troche czesci i t...
autor: BWolf16V
niedziela, 22 sty 2017, 21:43
Forum: Scirocco Team Polska
Temat: IX zlot scirocco Karłów 2017 :)
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 11081

Re: IX zlot scirocco Karłów 2017 :)

No coz auto sie buduje ale trzeba sjr stawic po taaaakiej przerwie widze ze kilka osob z forum pamietam ale sporo nowych nickow ;))
Czas sie zapoznac w realu :)))
Niestety tylko pt-nd ale to i tak juz cos
2os + Siro na haku ;)) a no i Bogus :))
autor: BWolf16V
niedziela, 22 sty 2017, 15:25
Forum: Kupię
Temat: troche gratow do mk2 potrzeba :)
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 3000

Re: troche gratow do mk2 potrzeba :)

O rozpórke pisz do Herbiego na pw ew. na FB RC-motorsport. Co do hebli to bd ciężki temat,przynajmniej przód Emblematy to polecam- http://www.werk34.de bo u nas tyle za używki naliczają Rozmawiałem z Herbem BTW przesympatyczny człowiek mimo że się nie znamy 15 min rozmowy o jego projekcie... Dzięku...
autor: BWolf16V
niedziela, 22 sty 2017, 15:23
Forum: Kupię
Temat: troche gratow do mk2 potrzeba :)
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 3000

Re: troche gratow do mk2 potrzeba :)

Wybacz ale ceny są dość.... Hmmm ;)
autor: BWolf16V
sobota, 21 sty 2017, 18:54
Forum: Nasze auta
Temat: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
Odpowiedzi: 145
Odsłony: 27473

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Wiatm Sobota dzien pracy jak kazdy inny na szczescie dla mnie dzien pracy przy sikorce ;) Temp nie rozpieszcza ale tez nie poraza -1st da rade wiec 6h na dworzu rozkrecania wnetrza wybebeszania ze wszystkiego co bedzie zbedbe i o to ponizej kilka zdjec :) Rozkrecalem tak by jak najwiecej elementow p...
autor: BWolf16V
czwartek, 19 sty 2017, 16:16
Forum: Nasze auta
Temat: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
Odpowiedzi: 145
Odsłony: 27473

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

spirit pisze:To to sciro co było wystawione w Elblągu ?, jak dobrze pamiętam to tam pod maską siedziało PL.
tia...... gdyby wszsytko bylo prawda co bylo w ogloszeniu to nie spedzil bym wczoraj przed zakupem 5h na morozie ;P
autor: BWolf16V
czwartek, 19 sty 2017, 15:20
Forum: Kupię
Temat: troche gratow do mk2 potrzeba :)
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 3000

troche gratow do mk2 potrzeba :)

Witam o to lista rzeczy ktorych potrzebuje do mk2 wspomaganie kompletne heble tyl od 16v heble przod od 16v nowa chlodnice od 16v emblematy 16v (boki + tyl + przod grill) dlugi grill (do 2 lamp) rozporka gora do 1.8 16v (bo z tego co kojarze to nie kazda bedzie pasowac) pasy szelkowe (nowe lub niezn...
autor: BWolf16V
czwartek, 19 sty 2017, 14:29
Forum: Nasze auta
Temat: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
Odpowiedzi: 145
Odsłony: 27473

Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Witam na wstepie napisze ze ciesze sie jak dziecko kiedy po wieeeeeeelu latach przerwy ok 10-12 mam mozliwosc znowu pojawic sie w gronie dumnych posiadaczy Scirocco :))))))))))))))) W dniu wczorajszym nastal ten magiczny dzien kiedy to wszedlem w posiadanie Mk2 z 16v z Golfa (orginalna Scala na gazn...