Udalo sie wreszcie zabrac do roboty i czas stworzyc cos o moim bylym Scirocco
Pare faktow:
VW Scirocco II GTII \'90
kolor: Royal Blau
silnik: JH 95PS/142Nm
zawias: Sachs Sport 60/40
wypasy: wspomaganie, MFA, szyber.. i to tyle w dniu zakupu..
Auta szukalem jakis czas.. jeszcze zanim rozebralem na czesci moje poprzednie SciroccoII GTI..
W koncu z pomoca Runninga, Sandry i Remika znalezlismy piekne \"czarne\" scirocco w dalekiej niemcowni..
Po ugadaniu sie wyruszylismy..
Auto mialo byc idealne i co wanze CZARNE..
Na miejscu okazao sie ze do idealu mu troszke brakowalo ;) a czarne to ono nie bylo napewno:huh:
Ale.. udalo sie ugadac, spuscili 150 ojro i auto bylo juz moje..
Droga powrotna pokazala ze siedzi tam jakis dobry zawias oraz ze silnik, choc tylko JH(takiego z reszta szukalem) okazal sie nad wyraz zwawy.. prawie 200km/h nie stanowilo dla niego problemu..
Ponizej pare fotek z trasy:
Auto dojechalo \"prawie\" bezawaryjnie ponad 1000km ciaglej jazdy..
W czasie jazdy zaczela wyc 5, po czym zaczela wyskakiwac i wogole biegi zaczely ciezko chodzic a po przekroczeniu granicy(dobrze ze po) wogole nie moglem zadnego biegu wrzucic.. a potem nagle sie naprawilo i dojechalem tak do domu..
Pozniej oprucz wycia bylo juz ok :side:
Oczywiscie musialem nim pojecghac na spociszona do Legio:
oczywiscie powsciekalem sie \"troche\"
no ale auto bylo juz przeznaczone pod konkretny projekt..
zakasalem rekawy i wzialem sie do roboty..
pare miesiecy pozniej:
JH polecialo do garazu, zamiast tego nowy silniczek-znane wszystkim G60 z Corrado(thx tomek_vw)
Maly opis:
1,8 8v G60/turbo
zamiast kompresora turbo - kkk k26
wydech:
-2,5\" ze stali nierdzewnej z jednym polerowanym tlumikiem i dyskretna koncoweczka ;)
-kolektor wyd.- rownoodleglosciowy baran z nierdzewki(thx Manek i Lysy;) )
zewn. WG z wyjsciem w atmosfere
dolot:
-stal nierdzewna
BOV:
-poczatkowo Proper TypGT
-pozniej HKS SSQV
Pare jeszcze roznych drobiazgow i patentow zeby to mialo rece i nogi;)
Program by GTO
Po takich modach mialem okazje troche pojezdzic, poczatkowo na doladowaniu 0,5bara
Na takim setupie pojechalem na moj pierwszy zlot do Łodzi, gdzie przy okazji odbylo sie hamowanie aut no i..
wykres nie byl idealny, widac bylo brak paliwa na wyzszych rpm spowodowany zapchanym filtrem paliwa i przycietym reulatorem cisnienia paliwa ale mimo to bylo to najmocniejsze PG na zlocie..
Tym bardziej ciekawe ze osiagnal to na cisnieniu nizszym(0,5bara) niz seria G60(ok 0,65bara)B)
Tak to mniej/wiecej jezdzilo na 0,5...
http://pl.youtube.com/watch?v=opDmzfWWwAQ
w pelnym umundurowaniu, z audio i w 2 osoby na pokladzie ;)
No i troszke tak pojezdzilem, zadowolony z auta.. do czasu kilku sparingow ze znajomym SI WRX
Niestety na 0,5bara albo rowno albo o maske wygrywal..
..do czasu az podkrecilem parcha troche.. hehe.. dokladniej mowiac na 1bar:woohoo:
SI dostalo ok 5 dlugosci :evil:
No i od tamtej pory 1bar pozostal :D
Zaliczylem srednio udany dla mnie wystep na Bemowie:
Czasy 14,4 i 15,3 nie byly dokladnie tym co chcialem osiagnac.. niestety bylo to jeszcze na przytkanym filtrze..
Pozniej bylo oczywiscie troche streetow
Nieskromnie powiem ze loilem wszystko co przyjezdzalo i sie chcialo scigac.. bo ci co znali auto juz nie chcieli:laugh: B)
No i wreszcie super dla mnie zlocik SeatRacing w Sochaczewie
Rewelacyjny zlot, super atmosfera, kulturka, profesjonalny pomiar czasu no i mega przyczepna nawierzchnia.. w polaczeniu z rozgrzanymi TOYO T1R = zabojcze starty :evil:
w tych i kilku innych przejazdach trzaskalem czasy: 13,82, 13,81, 13,79..
a w finale z 315PS Seatem Leonem..
..taki oto czas
what can I say..
I miejsce w klasie Turbo kl. gen. dla starego panzerwagena:silly:
Tak sobie potem smigalem.. rozne spoty, streety i inne
Bylem tez na majovwce, neistety wiele fotek poszlo z dymem palacego sie WD400..
(W tym miejscu prosze wszystkich ktorzy maja jakies foty mojego sciro o wrzucanie ich na imageshack w jak najwyzszej rozdzielczosci i wklejanie linkow tutaj:) )
Niestety los splatal mi figla.. klopoty finansowe zmusily mnie do sprzedazy scirocco.. nie bylo jednak chetnych nawet za, momentami smieszna cene..
Zdecydowalem sie na rozbiorke na czesci.. wiele z nich jezdzi do dzisiaj w klubowych srokach, silnik wyladowal w pewnym czerwonym corrado.. a biedne scirocco na zlomie i tam tez zakonczylo zwoj zywot.
Tyle
+RIP+
Pozdr
Pawel