Witam ponownie. Ostatni wpis prawie 3 lata temu. 3 lata wzlotów i upadków ale udało się osiągnąć założony cel. Mnie w którymś momencie temat przerósł i z tego miejsca chcę podziękować braciom z
No Rev Limit za dokończenie projektu
Wyszedł z tego szybki sprzęt. Sezon przejeżdżony, frajda niesamowita. Kilka zmian trzeba jeszcze poczynić przed finalnym strojeniem
* 2.0 16v ABF, kuta korba, porting kanałów w głowicy
* Turbina TD05H z Evo X
* Wydech 3" do końca na jednym tłumiku
* Wtryski Siemens 850cc, listwa 1.8t
* EE3+ z modułem BT, LC
* Skrzynia 1.8t, koło ABF, sprzęgło VR, kewlar, wszystkie łapy w poli
* chłodnica oleju
* pompa podająca pierburg, swirlpot 0,7l, pompa WC Bosch 044, wszystko w fabrycznym miejscu po kjet
https://youtu.be/PCjV-80532A?si=Rb_96T4WK1mh4GMz
Pozdrawiam !