GT II

Pochwal się swoim Scirocco.
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: GT II

Post autor: Gółek »

Zmiany muszą być :)
Na napęd subbasu wróci mój ukochany PZI 325.2.
Emphaser jakiś taki hm......za delikatny doszedłem do wniosku :)
Na razie rozgrzebane na ile starczyło sił:
Obrazek
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: GT II

Post autor: Gółek »

Heh :)
Wygrzebałem stare płyty i oto co tam znalazłem.............
1996 rok znalazłem pod Holandią ,moje wymarzone "cacuszko z Niemiec"
Nie bite,nikt na niego nie krzyczał i wogóle nie jeździł no.............chyba,że do kościoła :)
Czyli tak zwane moje "poczatki" z GT II :)
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: GT II

Post autor: Gółek »

Psia mać :(
Znowu wyciek spod podstawy filtra oleju.
Coś musiałem ostatnio źle zrobić :(
A niby taka prosta robota a jednak....spartolić można.
A ja nie cierpię "kręcić się w koło" :(
Do poprawki.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Mowad
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2421
Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: GT II

Post autor: Mowad »

Sprawdź ciśnienie oleju, jednemu z forumowiczy na zlocie wywalało właśnie tą uszczelke notorycznie i okazało się, że zawór zwrotny w pompie się zawiesił przez co dawała za duże ciśnienie i wywalało tą uszczelke jako najsłabszy punkt w całym układzie.
------------------->Obrazek<-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: GT II

Post autor: Gółek »

Teraz podstawę przykręcę używając dynamometru.
Możliwe,że przedtem dokręciłem to po prostu mało równomiernie siłowo :(.
A zacięty zawór na pompie objawia się jeszcze jakoś?
Bo nic niepokojącego nie zauważyłem ale spokój mój...........zachwiałeś :(
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Mowad
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2421
Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: GT II

Post autor: Mowad »

No objawi się tym, że zacznie wywalać gdzieś indziej gdzie sobie znajdzie najsłabszy punkt. Wkręć gdzieś miernik i sprawdź czy nie ma za dużo, nie powinno być to ani drogie ani czasochłonne. Z tym, że u niego ten olej wywalało praktycznie cały w jedną chwilę, u Ciebie jak rozumiem tylko cieknie, więc może być to faktycznie jakieś nierównomierne dokręcenie. Albo zawór zwrotny tylko częściowo się zwiesił ;)
------------------->Obrazek<-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: GT II

Post autor: Gółek »

Nawet nie cieknie.
Można powiedzieć że hm....poci sie wokoło podstawy.
To ciśnienie oleju mierzy się w miejscu czujnika tego w głowicy po prawej stronie?
Jakie powinny być wartości w JH?
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
dziobak66
Początkujący
Początkujący
Posty: 101
Rejestracja: 17 mar 2010, 14:12
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Gdynia

Re: GT II

Post autor: dziobak66 »

Miałem podobnie, zmieniłem wszystkie uszczelki i dalej się lało. Winowajcą okazał się czujnik, jakaś mikroszczelina się zrobiła między plastikiem, a pinem :P
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: GT II

Post autor: Gółek »

Przyjrzę się temu dokładniej jak zdejmę chłodnice.
Ale wydaje mi się,że gdyby to leciało czujnikiem to pod "kapturkiem" byłoby coś widać.
Dziś mając wolną chwilkę w pracy wykonałem oto takie coś :) :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Przyłącze 10x1,manometr do 1 MPa także teoretycznie powinno coś z tego być :)
Teraz pytanie:
Gdzie mierzyć i jakie powinny być wartości ciśnienia oleju?
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
voo
Pisarz
Pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 01 gru 2007, 09:07
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Re: GT II

Post autor: voo »

temp robocza 2bar przy 2000obr, k 1bar na jałowym, centralne wyjście na podstawie filtra.
365 dni obsesyjnie.
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: GT II

Post autor: Gółek »

Nie kręcić go wyżej?
próba na 2 bary przy 2 k obr wystarczy,żeby wykluczyć zacinanie się-problemy pompy oleju?
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Sławek
Maniak
Maniak
Posty: 1552
Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
Model: Scirocco II
Numer GG: 6229661
Lokalizacja: Kraśnik Lub.

Re: GT II

Post autor: Sławek »

Śruby mocujące podstawę filtra oleju - 25 Nm
Obrazek
Awatar użytkownika
voo
Pisarz
Pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 01 gru 2007, 09:07
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Re: GT II

Post autor: voo »

Tomek pozostaje Ci wrzucić manometr za wycieraczkę szyby i jeździć albo próbuj na postoju.
365 dni obsesyjnie.
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: GT II

Post autor: Gółek »

Ok w sobote go wygrzeje.
Wepnę się w miejsce na środku podstawy-u mnie czujnik temp.oleju.
I bede sprawdzał po prostu czy ze wzrostem obrotów cisnienie rośnie
a potem ze spadkiem obrotów maleje.
Bo rozumiem,że to jest sedno problemu jakie może powodować zacinający się zawór zwrotny w pompie oleju.
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: GT II

Post autor: Gółek »

Zestaw "pierwszej pomocy" odebrany.
Można walczyć :)
Obrazek
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
ODPOWIEDZ