Scala LPG, 6A + blos
: 07 gru 2008, 12:44
Ciag dalszy sroki Krystka nastapi tutaj ;) Tak mniej wiecej wygladala w dniu kupna:
Nadwozie:
- totalna seria po drobnym remoncie blacharskim i czesciowym malowaniu (jak na pierwszy raz to i tak niezle miu poszlo a i kolor lakieru w sklepie mogli dobrac lepiej ale coz...)
- biale kierunki \"fso mod\" :)
Silnik:
- JH ale bez wtrysku, zasilany wylacznie LPG na blosie, krotki dolot ze stozkiem
- krtoka skrzynia ACD z przelozonym dlugim piatym biegiem z 4T
Zawieszenie:
- Dystane +20mm na strone z przodu i +30mm na strone z tylu
- z przodu sprezyny H&R - 40mm
Wnetrze:
- Fotele z GT2 po renowacji (tzn wymianie przetartych elementow), niebieskie podswietlenie w zegarach
Audio:
- cos plumka ale w zasadzie nie istnieje ;)
Zapadla decyzja o odtuningowaniu i doprowadzeniu pewnych rzeczy do porzadku, wylecial badlook, pasek przeciwsloneczny, ciemne szyby, wrocily seryjne zegary, sa juz nowe hamulce z przodu, nowa piasta, przegub i lozysko.
Nie ma ciemnych szyb bo byl taki beton ze nic nie widzialem:
before
after
W planach:
- grill zostanie zmieniony na serie - gotowe
- trzeba odparowac halogeny - gotowe,
- poprawic te biale kierunki czyli wymienic jedno ze szkiel - nie gotowe
- odnowic fotele - gotowe
- wymienic sworzen w zawiasach drzwi - nie gotowe
- zalozyc nowe tulejki od ciegien zmiany biegow - gotowe, zastanawiam sie nad shortshifterem
- z czasem moze nowe felgi (ja widze jakies szprychy 15stki z czarnymi srodkami i srebrnym rantem ;) ),
- nowa skrzynia bo teraz synchronizatory 2 i 3 zgrzytaja - gotowe
- blacharka tu i tam - gotowe
- wymienic silnik JH na pierburgu na zdrowy egzemplarz na blosie - gotowe
Pomimo tylu rzeczy do wymiany ogolnie mysle ze udalo sie kupic swietny egzemplarz, podloga wyglada bardzo dobrze, widac ze nikt nie kombinowal w komorze silnika i raczej nie mial nigdy porzadnego dzwona i mam nadzieje ze tak zostanie.
Nadwozie:
- totalna seria po drobnym remoncie blacharskim i czesciowym malowaniu (jak na pierwszy raz to i tak niezle miu poszlo a i kolor lakieru w sklepie mogli dobrac lepiej ale coz...)
- biale kierunki \"fso mod\" :)
Silnik:
- JH ale bez wtrysku, zasilany wylacznie LPG na blosie, krotki dolot ze stozkiem
- krtoka skrzynia ACD z przelozonym dlugim piatym biegiem z 4T
Zawieszenie:
- Dystane +20mm na strone z przodu i +30mm na strone z tylu
- z przodu sprezyny H&R - 40mm
Wnetrze:
- Fotele z GT2 po renowacji (tzn wymianie przetartych elementow), niebieskie podswietlenie w zegarach
Audio:
- cos plumka ale w zasadzie nie istnieje ;)
Zapadla decyzja o odtuningowaniu i doprowadzeniu pewnych rzeczy do porzadku, wylecial badlook, pasek przeciwsloneczny, ciemne szyby, wrocily seryjne zegary, sa juz nowe hamulce z przodu, nowa piasta, przegub i lozysko.
Nie ma ciemnych szyb bo byl taki beton ze nic nie widzialem:
before
after
W planach:
- grill zostanie zmieniony na serie - gotowe
- trzeba odparowac halogeny - gotowe,
- poprawic te biale kierunki czyli wymienic jedno ze szkiel - nie gotowe
- odnowic fotele - gotowe
- wymienic sworzen w zawiasach drzwi - nie gotowe
- zalozyc nowe tulejki od ciegien zmiany biegow - gotowe, zastanawiam sie nad shortshifterem
- z czasem moze nowe felgi (ja widze jakies szprychy 15stki z czarnymi srodkami i srebrnym rantem ;) ),
- nowa skrzynia bo teraz synchronizatory 2 i 3 zgrzytaja - gotowe
- blacharka tu i tam - gotowe
- wymienic silnik JH na pierburgu na zdrowy egzemplarz na blosie - gotowe
Pomimo tylu rzeczy do wymiany ogolnie mysle ze udalo sie kupic swietny egzemplarz, podloga wyglada bardzo dobrze, widac ze nikt nie kombinowal w komorze silnika i raczej nie mial nigdy porzadnego dzwona i mam nadzieje ze tak zostanie.