Scirocco GT II
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
@ Sołtys
Już raz się umówiłem na spota jak auto było w remoncie i niestety się nie pojawiłem, więc nie obiecuję ale się postaram
@vwbounty
świat jest mały
dziś niestety wprawny mechanik źle dobrał tuleję do wyprasowania poduszki z łapy od skrzyni i łapka poszła sie ... dlatego może ma ktoś na zbyciu zbędną ?? Do skrzyni AUG, choć chyba we wszystkich do 1,8 są takie same. Zwrotnice, stabilizator i wachacze założone.A dziś zostanie założona maglownica i autko stanie na cztery nogi wreszcie mam nadzieję
-- wtorek, 7 lut 2012, 21:48 --
kurde pieściłem silnik i nie wiem czy nie przesadziłem ;/ nie wieje to wieś tuningiem trochę ?? (silnik będzie bez osłon na rozrząd) do tego czarna głowica i polerowany kolektor dolotowy. Jak złoże całość to wrzucę fote. Oczywiście będzie parę poprawek tu i tam.
Już raz się umówiłem na spota jak auto było w remoncie i niestety się nie pojawiłem, więc nie obiecuję ale się postaram
@vwbounty
świat jest mały
dziś niestety wprawny mechanik źle dobrał tuleję do wyprasowania poduszki z łapy od skrzyni i łapka poszła sie ... dlatego może ma ktoś na zbyciu zbędną ?? Do skrzyni AUG, choć chyba we wszystkich do 1,8 są takie same. Zwrotnice, stabilizator i wachacze założone.A dziś zostanie założona maglownica i autko stanie na cztery nogi wreszcie mam nadzieję
-- wtorek, 7 lut 2012, 21:48 --
kurde pieściłem silnik i nie wiem czy nie przesadziłem ;/ nie wieje to wieś tuningiem trochę ?? (silnik będzie bez osłon na rozrząd) do tego czarna głowica i polerowany kolektor dolotowy. Jak złoże całość to wrzucę fote. Oczywiście będzie parę poprawek tu i tam.
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco GT II
ja bym kazde kolko zrobil w innym kolorze, bylby harlekin
a jak nie bedzie oslony, to pod rozrzadem nie bedzie widac niedomalowanego?
a jak nie bedzie oslony, to pod rozrzadem nie bedzie widac niedomalowanego?
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Re: Scirocco GT II
dla mnie ten czerwony ujdzie ale te zolte kola nie pasuja do niczego
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Scirocco GT II
Mnie też się to nie widzi. Chyba jakieś niebieskie by lepiej wyglądały. A najlepiej wyglądały by czarne.Majkel pisze:dla mnie ten czerwony ujdzie ale te zolte kola nie pasuja do niczego
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- szewcu
- Zaawansowany
- Posty: 247
- Rejestracja: 09 sie 2010, 11:51
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Scirocco GT II
Pasaują, do ściereczek którymi są zasłonięte cylindryMajkel pisze:dla mnie ten czerwony ujdzie ale te zolte kola nie pasuja do niczego
Tak bez osłony na rozrząd to troche ryzykownie śmigać
jest
1987r. scirocco 16v pl US
1987r. scirocco 16v pl US
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
@ szewcu
sąsiad śmiga bez osłon Golfem mkI parę lat i nic się nie dzieje złego (tylko przy grzebaniu na łapy trzeba uważać), osłony są styrane życiem a nowe w lepszym stanie ciężko chyba znaleźć ;/
dobra wyszło trochę cukierkowo, pasują jak świni siodło. Kółka polecą w czerń, dzięki za krytykę
PS A co myślicie o tym ? Bo dolot będzie przerobiony i nie chce tam wpychać tej rury od odmy. Nie pluje z niej jakoś strasznie olejem ale po jakimś czasie dolot robi się tłusty w środku.
http://allegro.pl/zbiorniczek-odmy-oil- ... 90893.html
sąsiad śmiga bez osłon Golfem mkI parę lat i nic się nie dzieje złego (tylko przy grzebaniu na łapy trzeba uważać), osłony są styrane życiem a nowe w lepszym stanie ciężko chyba znaleźć ;/
dobra wyszło trochę cukierkowo, pasują jak świni siodło. Kółka polecą w czerń, dzięki za krytykę
PS A co myślicie o tym ? Bo dolot będzie przerobiony i nie chce tam wpychać tej rury od odmy. Nie pluje z niej jakoś strasznie olejem ale po jakimś czasie dolot robi się tłusty w środku.
http://allegro.pl/zbiorniczek-odmy-oil- ... 90893.html
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Re: Scirocco GT II
Zamontowanie CT to normalny zabieg, sam bede u siebie to montowal wiec bez obaw montowac mozesz;] wazne zeby odma byla drozna bo inaczej bedzie padaka.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
bo ogólnie plan jest taki że nie będe reanimował Kjeta tylko autko będzie hulało na gazie samym (jak do tej pory zresztą) i dolot to będzie Airbox więc odmy nie ma gdzie podpiąć za bardzo. Bo z czasem myślę wrzucić jakąś 16 ale życie zweryfikuje bo narazie jestem już zmęczony remontami
-- piątek, 17 lut 2012, 20:10 --
katastrofa ;( zabrałem się za wszystko od dupy strony. Najpierw zacząłem lizać silnik a potem zabrałem się za sprawdzenie jego stanu. I wyszło szydło z worka - po nalaniu nafty na tłoki okazało się że pierścienie nie trzymają w ogóle ;/ . Idąc za ciosem postanowiłem wyjąć tłoki i je obejrzeć. I tu dochodzę do sedna sprawy - tłoki mają średnicę 81,485 co oznacza 2gi nadwymiar, do tego są pozacierane na bokach. Żeby było weselej cylindry to totalne jaja. Poza tym powycierane panewki, wał też nie wiadomo w jakim stanie;/ Szlif już nie wchodzi w grę czyli silnik na szrot. Więc postanowiłem kupić coś solidniejszego (mam nadzieję). Na alledrogo znalazłem to :
http://allegro.pl/silnik-vw-kr-139-km-w ... 51668.html
jutro po niego jadę, może ktoś go kojarzy ?
PS a żólte kółka na czarno przemalowałem ale to już bez znaczenia
pozdr
-- piątek, 17 lut 2012, 20:10 --
katastrofa ;( zabrałem się za wszystko od dupy strony. Najpierw zacząłem lizać silnik a potem zabrałem się za sprawdzenie jego stanu. I wyszło szydło z worka - po nalaniu nafty na tłoki okazało się że pierścienie nie trzymają w ogóle ;/ . Idąc za ciosem postanowiłem wyjąć tłoki i je obejrzeć. I tu dochodzę do sedna sprawy - tłoki mają średnicę 81,485 co oznacza 2gi nadwymiar, do tego są pozacierane na bokach. Żeby było weselej cylindry to totalne jaja. Poza tym powycierane panewki, wał też nie wiadomo w jakim stanie;/ Szlif już nie wchodzi w grę czyli silnik na szrot. Więc postanowiłem kupić coś solidniejszego (mam nadzieję). Na alledrogo znalazłem to :
http://allegro.pl/silnik-vw-kr-139-km-w ... 51668.html
jutro po niego jadę, może ktoś go kojarzy ?
PS a żólte kółka na czarno przemalowałem ale to już bez znaczenia
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Re: Scirocco GT II
Ty ten kolorowany silnik kupiles czy to byl Twoj stary silnik? Zawsze jak kupujesz silnik to lepiej sprawdz chociaz kompresje, przyzady na allegro od 60zł sa wiec niezaduzy wydatek a mi ratowal juz tylek podczas kupna silnika.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
ciężko sprawdzić jak jest wyciągniety z auta ;/ chyba będe musiał zaufać sprzedawcy pisze że ma 13 bar na cylindrze jade po niego dziś lub jutro
mój stary silnik to zarżnięte JH
mój stary silnik to zarżnięte JH
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Re: Scirocco GT II
ja nie wiem jaki problemw idzisz, podpinasz skrzynie z rozrusznikiem i na ktrotko rozrusznik do aku. otwierasz przepustnice i jedziesz. Ja na sam dzwiek i zaufanie bym kupil Abfa ktory byl padlina bo na cieplym mial 10, 6,10,8, a koles mowil ze zasowa itp.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
niby tak ale mam po niego 200 km więc czasu może nie być na takie akcje ;/ no nic chyba będę musiał na gębę zaufać, pokręcę wałem czy nic tam nie chrobocze i czapkę zdejmę żeby zbadać jak tam cylindry i finito pozostaje trzymać kciuki
w świecie szesnastek jestem jak dziecko
w świecie szesnastek jestem jak dziecko
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Re: Scirocco GT II
Sprawdzenie kompresji to 10min, tylko trzeba miec czym sprawdzic, no jak uwazasz, wg mnie silnik swoje juz napewno przezyl i wolal bym wiedziec w co wkladam XXX zł. przedchwila miales przyklad utopienia paru groszy a glownie utopienie czasu przy robocie. Tak czy inaczej powodzenia i sie pochwal jak kupisz;].
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
faktycznie sprawdzę bo znowu będę płakał jak będę go miał u siebie to walnę foty i wrzucę
PS a tak nawiasem mówiąc to cena wydaję się dobra jeśli silnik jest zdrowy jak sprzedawca pisze, same kolektory i altek sporo kosztują
pozdr
PS a tak nawiasem mówiąc to cena wydaję się dobra jeśli silnik jest zdrowy jak sprzedawca pisze, same kolektory i altek sporo kosztują
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
Ele ten silnik jest wyjęty, czy jeszcze na chodzie w aucie?
Spytaj czy jest jeszcze w aucie.
Ja tez jeździłem bez słony ALE zawsze miałem tę dolną, która jednak chroni paski. Natomiast bez górnej moim zdaniem można śmigać spokojnie.
Po pierwszy silnik mający zastąpić JH pojechałem 275km w jedna stronę i też nic nie wiedziałem o silnikach. Oczywiście była to totalna padaka. Troszkę się zwrócił jak sprzedałem z niego tłoki i wał, które o dziwo były w idealnym, wręcz fabrycznym stanie, a progi były takie, że nawet na szlif by się to chyba nie nadało .
Jak ściągniesz głowicę to sprawdź, czy nie ma progów i czy widać ślady honowania na cylindrach, bo fajnie by było jakby jeszcze było trochę siatki widać na gładziach.
Tak samo radziłbym pościągać podpory wału i korb i sprawdzić stan przylgni i panewek. Jak jest wszystko w miarę równo wytarte to duże prawdopodobieństwo, że wystarczy tylko wymienić panewki na nominał, bez konieczności szlifu.
Takie porady to tylko połowiczne sprawdzenie, bo z tego co wywnioskowałem to nie chcesz się bawić w całkowitą kapitałkę.
Spytaj czy jest jeszcze w aucie.
Ja tez jeździłem bez słony ALE zawsze miałem tę dolną, która jednak chroni paski. Natomiast bez górnej moim zdaniem można śmigać spokojnie.
Po pierwszy silnik mający zastąpić JH pojechałem 275km w jedna stronę i też nic nie wiedziałem o silnikach. Oczywiście była to totalna padaka. Troszkę się zwrócił jak sprzedałem z niego tłoki i wał, które o dziwo były w idealnym, wręcz fabrycznym stanie, a progi były takie, że nawet na szlif by się to chyba nie nadało .
Jak ściągniesz głowicę to sprawdź, czy nie ma progów i czy widać ślady honowania na cylindrach, bo fajnie by było jakby jeszcze było trochę siatki widać na gładziach.
Tak samo radziłbym pościągać podpory wału i korb i sprawdzić stan przylgni i panewek. Jak jest wszystko w miarę równo wytarte to duże prawdopodobieństwo, że wystarczy tylko wymienić panewki na nominał, bez konieczności szlifu.
Takie porady to tylko połowiczne sprawdzenie, bo z tego co wywnioskowałem to nie chcesz się bawić w całkowitą kapitałkę.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V