Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Pochwal się swoim Scirocco.
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: BWolf16V »

lion_rapid pisze: 14 maja 2018, 16:05 Puszczą ciebie z przerabianym mocowaniem fotela?
ori miejsa od Sciro nigdy nie beda pasowac pod kubelki wiec trzeba robic mocowania pod szyny do foteli zgodnie z wytycznymi FIA
mialem zrobione przez firme ktora robila klatke a teraz chlopaki dorobili mi nowe bo fotel jest cofniety o 15-18 cm do tylu i w ten sposob obecnie fotel kierowcy trzyma sie na 8 srubach w 8 miejscach a nie jak wczesniej w kazdym "normalnym" mocowaniu na 4 srubach w 4 miejscach :)))
wiec osobiscie uwazam ze nie da sie go wyrwac bez kawalki podlogi :D
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
Awatar użytkownika
L.W!z
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2103
Rejestracja: 02 gru 2007, 15:56
Model: Scirocco II

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: L.W!z »

Przejedź się ul.franciszkańską a sam Ci odpadnie :P
...dobra sroka nie jest zła :D
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
lion_rapid
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 704
Rejestracja: 22 gru 2007, 10:08
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Kraków

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: lion_rapid »

Ja rozumiem kwestie mechaniczne.
W kwestii przeglądu technicznego: musisz mieć papiery na modyfikację punktów mocowania fotela (musi to zrobić firma która ma uprawnienia i wystawi świadectwo homologacji).
Awatar użytkownika
L.W!z
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2103
Rejestracja: 02 gru 2007, 15:56
Model: Scirocco II

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: L.W!z »

lion_rapid pisze: 15 maja 2018, 22:07 Ja rozumiem kwestie mechaniczne.
W kwestii przeglądu technicznego: musisz mieć papiery na modyfikację punktów mocowania fotela (musi to zrobić firma która ma uprawnienia i wystawi świadectwo homologacji).
W kwestii przeglądu technicznego panowie musieliby wiedzieć że się nie da założyć kubełka do tego auta :)
...dobra sroka nie jest zła :D
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
lion_rapid
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 704
Rejestracja: 22 gru 2007, 10:08
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Kraków

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: lion_rapid »

L.W!z pisze: 16 maja 2018, 05:15 W kwestii przeglądu technicznego panowie musieliby wiedzieć że się nie da założyć kubełka do tego auta :)
Nikogo na PT nie obchodzi czy da się kubełek włożyć do danego samochodu czy nie. Przepisy, a w szczególności homologacja są najważniejsze.
Awatar użytkownika
L.W!z
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2103
Rejestracja: 02 gru 2007, 15:56
Model: Scirocco II

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: L.W!z »

lion_rapid pisze: 16 maja 2018, 09:30
L.W!z pisze: 16 maja 2018, 05:15 W kwestii przeglądu technicznego panowie musieliby wiedzieć że się nie da założyć kubełka do tego auta :)
Nikogo na PT nie obchodzi czy da się kubełek włożyć do danego samochodu czy nie. Przepisy, a w szczególności homologacja są najważniejsze.
No chodziło mi o to że raczej by się nie jorgnęli że takiego fotela nie może być w aucie bez homologacji :)
...dobra sroka nie jest zła :D
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: BWolf16V »

ale auto ma klateke z homologacja z papierami i tak samo mocowania foteli sa wyszczegolnione jak i kilka innych rzeczy ktore robila firma z uprawnieniami :)) na wszystko jest papier :)) ... przy tego rodzaju inwestycji nie warto oszczedzac kilku stowek na brak papieru ;)

swoja droga w tym kraju nadal mozna "zrobic przeglad" gdzie nikt sie nie czepia juz pomijam fakt samego dow. rej. to jak sciro jechalem do diagnosty ustawic sile hamowania na korektorze to zapytalem jak jest ze zrobieniem w takim aucie przegladu i uslyszalem "jak w kazdym innym. nr nadwodzia, oswietlenie, klakson, wycieki, hamulce, stan zawieszenia, budy ewentualnie ostre krawedzie"
a na moje pytanie a gloscnosc wydechu kwestie klatki i pasow padla odp "a co nas to w zakresie obowiazkow diagnosty nie ma przy rocznym ogolnym przegladzie koniecznosci weryfikacji pasow czy glosnosci wydechu" ... podobno takie rzeczy robia tylko na polecenie niebieskich

:))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
Awatar użytkownika
lion_rapid
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 704
Rejestracja: 22 gru 2007, 10:08
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Kraków

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: lion_rapid »

No to masz do czynienia z diagnostami dość luźno podchodzącymi do obowiązujących przepisów ;-)
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: BWolf16V »

lion_rapid pisze: 18 maja 2018, 15:02 No to masz do czynienia z diagnostami dość luźno podchodzącymi do obowiązujących przepisów ;-)
co miasto/wies to inny czlowiek co inny czlowiek to inne widzi mi sie ... co zrobic
tak samo z niebieskimi i BK na zawodach
jeden nie widzi problemu a inny robi mega problem
zycie
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2439
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: kostrzyk »

Jak tam, co tam słychać w temacie?
Obrazek
ODPOWIEDZ