Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
podoba, nie podoba, ale jak to będzie boleć przy byle obcierce...
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
no wlasnie Zender z400 bolal by strasznie a ten zestaw E30 Pandem juz nie tak strasznie nawet bym powiedzial akceptowalnie bo dostep do body mam od reki z dnia na dzien w sumie i to dla mnie w sumie "za nie duza" kase .... ale pracy troche bedzie
wiesz Mowad niestety licze sie z tym ze moze tak sie wydarzyc iz bedzie smutniejszy dzien zawodow natomiast mam nadzieje ze to sie nie stanie ale wlasnie dlatego odkupilem bude Leszka Sroki od Sroczka ze w razie W jest w co przekladac graty ))
bedzie tez tam wstawiona klatka zakonserwowana i bedzie stac sobie w ciepelku i czekac .... oby sie nigdy nie doczekala ))
wiesz Mowad niestety licze sie z tym ze moze tak sie wydarzyc iz bedzie smutniejszy dzien zawodow natomiast mam nadzieje ze to sie nie stanie ale wlasnie dlatego odkupilem bude Leszka Sroki od Sroczka ze w razie W jest w co przekladac graty ))
bedzie tez tam wstawiona klatka zakonserwowana i bedzie stac sobie w ciepelku i czekac .... oby sie nigdy nie doczekala ))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
kilka nowych kadrow z prac )
przedni pas w wykonaniu Tomka - MISTRZOSTWO - naprawde az dziwie sie ze sa jeszcze tacy ludzie na tym swiecie !! SZOK
montaz pedalboxa i obobka budy pod pompy
obspawianie i wzmocnienie komory silnika
dorobione mocowania fotela pod bardziej cofniety do tylu
dorobione stopki pod bak paliwa i likwidacja kola zapasowego
takie tam z glowicy
i to by bylo na tyle na chwile obecna ))
a no dokupionych jest jeszcze sporo gratow ale to pokaze innym razem jak porobie zdjecia )
przedni pas w wykonaniu Tomka - MISTRZOSTWO - naprawde az dziwie sie ze sa jeszcze tacy ludzie na tym swiecie !! SZOK
montaz pedalboxa i obobka budy pod pompy
obspawianie i wzmocnienie komory silnika
dorobione mocowania fotela pod bardziej cofniety do tylu
dorobione stopki pod bak paliwa i likwidacja kola zapasowego
takie tam z glowicy
i to by bylo na tyle na chwile obecna ))
a no dokupionych jest jeszcze sporo gratow ale to pokaze innym razem jak porobie zdjecia )
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
witam kilka kolejnych kadrow z prac
stabilizatory H&R'a oraz gumy PowerFlex Black Series
dlugo wyczekiwane elementy puzli )
ponizej kilka zdjec prac nad autem
doszlo tez kilka komoletow kol (felig po malowaniu/renowacji oraz opony) - jak znajde chwile dorzuce foty )
no i z tego co moge powiedziec na 100% to ze niestety nie pojezdze na Torze Lodz podczas zlotu Scirocco ((((((((
mega ubolewam ale nie chce by prace byly zrobione w pospiechu ... auto buduje sie raz i ma sluzyc latami (taka mam nadzieje) wiec nie poganiam i wole zeby bylo wszystko dopiete na 101% niz ma cos byc do poprawy za troche .... i nie ukrywam iz przedluzony czas prac nad autem to tylko i wylacznie moja wina bo caly czas wymyslam chlopakom cos nowego do roboty niby pierdoly ale na kazda potrzeba kilku dni
wiec Łukasz zeby nie bylo nie poganiam
stabilizatory H&R'a oraz gumy PowerFlex Black Series
dlugo wyczekiwane elementy puzli )
ponizej kilka zdjec prac nad autem
doszlo tez kilka komoletow kol (felig po malowaniu/renowacji oraz opony) - jak znajde chwile dorzuce foty )
no i z tego co moge powiedziec na 100% to ze niestety nie pojezdze na Torze Lodz podczas zlotu Scirocco ((((((((
mega ubolewam ale nie chce by prace byly zrobione w pospiechu ... auto buduje sie raz i ma sluzyc latami (taka mam nadzieje) wiec nie poganiam i wole zeby bylo wszystko dopiete na 101% niz ma cos byc do poprawy za troche .... i nie ukrywam iz przedluzony czas prac nad autem to tylko i wylacznie moja wina bo caly czas wymyslam chlopakom cos nowego do roboty niby pierdoly ale na kazda potrzeba kilku dni
wiec Łukasz zeby nie bylo nie poganiam
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- szon85
- Początkujący
- Posty: 121
- Rejestracja: 04 gru 2012, 00:01
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Jaworze, B-B coast;)
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Fajnie się to czyta jak powstaje Twoja wyścigówka. Na naszym polskim podwórku to chyba jedyna sroka w wersji wyścigowej. Śledzę Twoją budowę od początku i wpadł mi w oko pewien szczegół. Powiedz kanały dolotowe w głowicy sam polerowałeś? Pytam bo akurat miałem trochę do czynienia z silnikami (akurat motocyklowymi) do motorsportu i słyszałem o tzw. zjawisku kropelkowania czy skraplania paliwa na powierzchni takich wypolerowanych kanałów. Zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z wtryskiem pośrednim. Wiem że jest to zjawisko niekorzystne i niepożądane.
Polerowane kanały świetnie się spisują w uturbionych silnikach. Czy zgłębiałeś kiedyś ten temat? czy po prostu firma która obrabiała Ci głowicę tak to zrobiła? Nie przyjmij tego jako jakąkolwiek negację po prostu jestem ciekaw Pozdrawiam.
Polerowane kanały świetnie się spisują w uturbionych silnikach. Czy zgłębiałeś kiedyś ten temat? czy po prostu firma która obrabiała Ci głowicę tak to zrobiła? Nie przyjmij tego jako jakąkolwiek negację po prostu jestem ciekaw Pozdrawiam.
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
skraplać się może jak jest zimny silnik i do tego gdyby były wypolerowane na lustro, a te chyba na lustro nie są, a silnik na zimno chyba nie będzie zbyt często użytkowany w tym samochodzie.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- szon85
- Początkujący
- Posty: 121
- Rejestracja: 04 gru 2012, 00:01
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Jaworze, B-B coast;)
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Właśnie przyznam że dla mnie wygląda na lustro od strony komory spalania . Producenci silników, nawet tych wysilonych celowo zostawiają ta powierzchnię matową jeśli nie szorstką, sprzyja to "napowietrzaniu" paliwa. Silniki w których zainstalowaliśmy u mnie w pracy takie zmodyfikowane na lustro głowice na hamowni wykazywały efekt dławienia-zalewania w średnim zakresie obrotów przy braku korzyści w wysokim zakresie.
Pamiętam ze dwóch zawodników dostarczyło takie właśnie głowice i po testach oddali je spowrotem żeby powrócić do matowej powierzchni.
Teorii ze na ciepłym się to nie dzieje nie słyszałem (nie twierdzę że tak nie jest w przypadku tych silników), ja miałem do czynienia z motocyklowymi silnikami wolnossącymi o dość dużym stopniu sprężania, wysokoobrotowymi 16V gdzie z 1 litra mamy 205-215KM (BMW S1000RR).
Pamiętam ze dwóch zawodników dostarczyło takie właśnie głowice i po testach oddali je spowrotem żeby powrócić do matowej powierzchni.
Teorii ze na ciepłym się to nie dzieje nie słyszałem (nie twierdzę że tak nie jest w przypadku tych silników), ja miałem do czynienia z motocyklowymi silnikami wolnossącymi o dość dużym stopniu sprężania, wysokoobrotowymi 16V gdzie z 1 litra mamy 205-215KM (BMW S1000RR).
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Witam Szon85 dziekuje za mile slowa i faktycznie z tego co mi wiadomo to torowych Mk2 to chyba poki co jedyna z docelowym przeznaczeniem wiem natomiast ze buduje sie Mk1 mocno torowe ) i mysle ze za jakis czas zacznie sie budowac kolejne Mk2 ale troche w innej specyfikacji niz Classic )
co do kwesti polerowania z tego co wiem to nie jest to idelane lustro wlasnie by uniknac efektu skraplania ale tak jak pisal MOWAD troche tez temat na forach zaglebialem i na zimnym moze taki efekt powstac a przy opytalmnej temp silnika owego efektu nie powinno byc ... no a moje mk2 na 100% na zimno nie rusza dalej niz na luzie z lawety na dol )
ale dziekuje Ci bo w sumie to jedna z nielicznych konstruktywnych sugestii/uwag dotyczacych mojego projektu )
a to zawsze na +
))
co do kwesti polerowania z tego co wiem to nie jest to idelane lustro wlasnie by uniknac efektu skraplania ale tak jak pisal MOWAD troche tez temat na forach zaglebialem i na zimnym moze taki efekt powstac a przy opytalmnej temp silnika owego efektu nie powinno byc ... no a moje mk2 na 100% na zimno nie rusza dalej niz na luzie z lawety na dol )
ale dziekuje Ci bo w sumie to jedna z nielicznych konstruktywnych sugestii/uwag dotyczacych mojego projektu )
a to zawsze na +
))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- szon85
- Początkujący
- Posty: 121
- Rejestracja: 04 gru 2012, 00:01
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Jaworze, B-B coast;)
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
No to pozostaje nam tylko czekać aż pokażą się na forum, miejmy nadzieję że się pokażą tu na forum a nie na insta czy innym tinderze. Zawsze moje oko cieszy widok tak kompleksowo robionych aut. A i moim zdaniem scirocco świetnie się wpisuje w torowe "pole bitwy" swoją już z wyglądu agresją.
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
Kanały nie są na lustro
Ja wiem Arturze, teraz to ja zaniedbuję Twoje rocco, bo dostałem znowu włoszkę na założenie sprzęgła, skrzyni i wydechu. W sobote hamownia i powracamy do vw.
Ja wiem Arturze, teraz to ja zaniedbuję Twoje rocco, bo dostałem znowu włoszkę na założenie sprzęgła, skrzyni i wydechu. W sobote hamownia i powracamy do vw.
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
spoko Łukasz ustalislimy bez stresu ) zreszta jak jest w projekcie caly czas to sam widzisz ze co troche cos wymyslam nowego
... kiedys sie skonczy a wtedy bedzie ogien
... kiedys sie skonczy a wtedy bedzie ogien
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- lion_rapid
- Zaawansowany
- Posty: 704
- Rejestracja: 22 gru 2007, 10:08
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Kraków
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
Jaki flow tej głowicy? Masz wykres?
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
Fajnie poczynasz, ciekawie sie za robote zabierasz... byle szybciej do konca!
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
na kreski jeszcze chwile trzeba poczekac
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- lion_rapid
- Zaawansowany
- Posty: 704
- Rejestracja: 22 gru 2007, 10:08
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Kraków
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
Puszczą ciebie z przerabianym mocowaniem fotela?