Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Dawno nic nie pisalem wiec troche nowosci :p
Autko odebrane z 1 tury napraw elektryka
Zegary zakupione zostaly naprawione bo bylt spitolone ale moj magik Krzysztof ogarnal )
Wszystko dziala predkosciomierz obroty wskazik temp wody paliwa kontrolki oleju wody no poprostu wszystko ))))
Dalej pociagniety nowy przewod do pompy paliwa tak by nie byl zlepem z 3szt
Aku poszedl do bagaznika w mocowanie z kwasowki plus nowe klemy plus wsztstkie kable w kabinie w oslonce plastikowej
Wiatrak na wentylatorze na dodatkowym recznym wlaczniku poza automatem
Wylacznik glowny pradu tak zwany hebel.
Zrobione pelne oswietlenie i zmostkowane stopy z przeciwmglowymi na tyle (swieca 4 na stopie)
Jutro autko jedzie na kilka kolejnych dni do mechanika na montaz zabawek od Arka
Za kilka dni dalsze newsy ))))
----
edit
dzis dzien dziecka dla Mnie )
odwiedzil mnie nasz kolega z forum Slawek
przywiozl ze soba prezenty czym baaaaardzo mnie zaskoczyl ))
Jeszcze raz dziekuje ))))))
przyszla tez paczka od Arka
ladne wskazniki voo + wodzik przerabiany
w weekend montaz
+ emblematy Tresera 1 - Walter Treser // to przekazuje koledze ktory jest w trakcie budowania audi quattro Ur .... chlopak az skakal do gory przez telefon jak mu powiedzialem co dla niego lezy i czeka ... wiec Arku tez bardzo dziekuje w imieniu Michala ))
)
dziekuje Panowie )
Autko odebrane z 1 tury napraw elektryka
Zegary zakupione zostaly naprawione bo bylt spitolone ale moj magik Krzysztof ogarnal )
Wszystko dziala predkosciomierz obroty wskazik temp wody paliwa kontrolki oleju wody no poprostu wszystko ))))
Dalej pociagniety nowy przewod do pompy paliwa tak by nie byl zlepem z 3szt
Aku poszedl do bagaznika w mocowanie z kwasowki plus nowe klemy plus wsztstkie kable w kabinie w oslonce plastikowej
Wiatrak na wentylatorze na dodatkowym recznym wlaczniku poza automatem
Wylacznik glowny pradu tak zwany hebel.
Zrobione pelne oswietlenie i zmostkowane stopy z przeciwmglowymi na tyle (swieca 4 na stopie)
Jutro autko jedzie na kilka kolejnych dni do mechanika na montaz zabawek od Arka
Za kilka dni dalsze newsy ))))
----
edit
dzis dzien dziecka dla Mnie )
odwiedzil mnie nasz kolega z forum Slawek
przywiozl ze soba prezenty czym baaaaardzo mnie zaskoczyl ))
Jeszcze raz dziekuje ))))))
przyszla tez paczka od Arka
ladne wskazniki voo + wodzik przerabiany
w weekend montaz
+ emblematy Tresera 1 - Walter Treser // to przekazuje koledze ktory jest w trakcie budowania audi quattro Ur .... chlopak az skakal do gory przez telefon jak mu powiedzialem co dla niego lezy i czeka ... wiec Arku tez bardzo dziekuje w imieniu Michala ))
)
dziekuje Panowie )
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
witam dlugo nic nie bylo wiec troche nowosci
dzis odebralem felgi z piaskowania i malowania oraz rozporke wyszlo jak dla mnie pieknie + 10ps za kazde kolo ))))
no i najwazniejsze
tarcze
black diamond 280mm przod
black diamond 226mm tyl
klocki
ebc yellow przod + tyl
i plyn )
normalnie dzien dziecka
dzis odebralem felgi z piaskowania i malowania oraz rozporke wyszlo jak dla mnie pieknie + 10ps za kazde kolo ))))
no i najwazniejsze
tarcze
black diamond 280mm przod
black diamond 226mm tyl
klocki
ebc yellow przod + tyl
i plyn )
normalnie dzien dziecka
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Podaj wymiary felg Ale naciesz sie kolorem bo zaraz nie będzie widać go TRW ma linie klocków które niby mniej brudzą felgi
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
felga 6.5 / 15
a kolor bedzie jest to fantachrom piecowa 6 warstwowy
sie umyje kazdego dnia jazdy
a wazniejsze jest by klocek z tarcza mial jak najlepsza reakcje i powtarzalnosc hamowania i zeby byl przewidywalny ... a ebc yellow stuff mam przetestowane i uwazam ze sa zajebiste na tor )
bardziej sie martwie tym zeby za duzo pobocza nie lapac bo felgi sa najlzesze jakie znalazlem 5.52kg sztuka
lzejsze niz OZ Superlagera w 15cali
a kolor bedzie jest to fantachrom piecowa 6 warstwowy
sie umyje kazdego dnia jazdy
a wazniejsze jest by klocek z tarcza mial jak najlepsza reakcje i powtarzalnosc hamowania i zeby byl przewidywalny ... a ebc yellow stuff mam przetestowane i uwazam ze sa zajebiste na tor )
bardziej sie martwie tym zeby za duzo pobocza nie lapac bo felgi sa najlzesze jakie znalazlem 5.52kg sztuka
lzejsze niz OZ Superlagera w 15cali
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Moze na tor ale ja pamiętam mi na miescie w dojezdzie do rpacy troche popiskiwaly Dobrze ze wkladasz wieksze hamulce a felga faktycznie leciutka. A jaka opone chcesz nawinąć na te felge?
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
to sa pierwsze felgi z 3 kompletow z oponami
tutaj beda zalozone 195/50 R15 82H EXTREME mieka
na kolejnym komplecie felg juz kupionych ale jeszcze nie doszly do malowania (wiec jeszcze trochce) beda 195/50 R15 82H EXTREME wety
a na 3 ost beda tez extremy ale twarde i to tyle
tylko ze ciezko znalesc lekkie felgi cos ponizej 6-6.5kg to juz jest naprawde cos
a jako ze najwiecej w sezonie bede jezdzic na miekiej miesznce to dlatego najlzejsza idzie na ogien
tutaj beda zalozone 195/50 R15 82H EXTREME mieka
na kolejnym komplecie felg juz kupionych ale jeszcze nie doszly do malowania (wiec jeszcze trochce) beda 195/50 R15 82H EXTREME wety
a na 3 ost beda tez extremy ale twarde i to tyle
tylko ze ciezko znalesc lekkie felgi cos ponizej 6-6.5kg to juz jest naprawde cos
a jako ze najwiecej w sezonie bede jezdzic na miekiej miesznce to dlatego najlzejsza idzie na ogien
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2421
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Jeździłeś już na tych extreme? Jakie pochylenie na przodzie chcesz dać dla nich?
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
i tu zadales dobre pytanie .... cholera nie wiem ... :/ boje sie przegiac zeby nie byl za malo stabilny na dlugich szybkich prostychMowad pisze:Jeździłeś już na tych extreme? Jakie pochylenie na przodzie chcesz dać dla nich?
na samej oponie nie jezdzilem byly wczesniej toyo r888 ale nie do konca mi sie podobalo ale to pewnie tez dlatego ze nie byla nowa nowa tylko nowa uzywka ... chociaz w stosunku do zwyklej opony to i tak bylo 10 lat swietlnych natomiast znajomy sciga sie w rajdach tak juz ladnych kilka lat i caly zeszly sezon przejezdzil na extreme i bardzo sobie chwalil a wlasnie tez smiga fwd civicem type-r (ta generacja przed ufo) tylko mowil zebym na przod wkladal zawsze polsrednia mieszanke a na tyl mieka bo mieka na przodzie zjade w 1-2 wyscigi a jak na obu osiach bede mial taka sama twardosc np srendia lub twarda to tyl nie bedzie sie wystarczajaco dobrze kleic bo bedzie za lekki przy dohamowaniach w zakretach i ze on tak robi tyl zawsze 1st miekko niz przod
a masz Mowad jakas wiedze ktora mogl bys sie podzielic co do nachylen kol przednich do tych gum ?!
pamietac trzeba ze sa krete tory jak kielce ale sa tez szybkie jak biala podlaska na lotnisku gdzie szykany smiga sie po 140-160km/h z dlugimi szybkimi miedzy przelotami od zakretow do zakretow
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2421
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Mi właśnie też polecają te opony wszyscy jako dobre budżetowe rozwiązanie, co do pochylenia to zdania są różne dla mnie - od 1,5 do 2 stopni na przodzie, ale sam nie jeździłem. Ja teraz wymieniłem na tyle stabilizator więc w zasadzie trudno mi przewidzieć jak będzie się zachowywać samochód. Ale skoro kręte tory to bym ustawił raczej więcej niż mniej na Twoim miejscu.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
No stabilizatory h&r zamówiłem z 3st regulacja wiec tez czekam aż dojadą
Co do ustawień myślę że skończy się tak iż przed każdym zawodami będę przestawiać bo pierwsze jazdy są w białej Podlaskiej a tam będzie raczej szybko później weekend majowy Kielce tutaj to już oczywiste bo tor kartonowe plus odcinek leśny zobaczymy a opony dam znać po 1 weekendzie kwietniowym jak się sprawdzają ale z tego co słyszę do około to ludzie chwalą a tam na CAC tez kilka osób jeździło na extremeb vr1
---
silnik dostal nowe swiece i kable zaplonowe oraz wkladke filtra powietrza
wpadl tez termostat 82st
nowy czujnik oleju
i czekamy na reszte prezentow
Co do ustawień myślę że skończy się tak iż przed każdym zawodami będę przestawiać bo pierwsze jazdy są w białej Podlaskiej a tam będzie raczej szybko później weekend majowy Kielce tutaj to już oczywiste bo tor kartonowe plus odcinek leśny zobaczymy a opony dam znać po 1 weekendzie kwietniowym jak się sprawdzają ale z tego co słyszę do około to ludzie chwalą a tam na CAC tez kilka osób jeździło na extremeb vr1
---
silnik dostal nowe swiece i kable zaplonowe oraz wkladke filtra powietrza
wpadl tez termostat 82st
nowy czujnik oleju
i czekamy na reszte prezentow
Ostatnio zmieniony 26 mar 2017, 09:09 przez BWolf16V, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
gasnica 2kg
podstaponica RRSa
kierownica RRSa
szyny mocujace do foteli
i taki tam maly smaczek udalo mi sie kupic zapasowe lampy USy
ktore sa w lepszym stani niz moje (odblaski i szkla)
taki tam dzien dziecka
jutro przyjda fotele
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Ciekawe jakie fotele montujesz
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
jutro wkleje fote ale sa to Mirco RS1 FIA czarnewesyl pisze:Ciekawe jakie fotele montujesz
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
-
- Fanatyk
- Posty: 2439
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
jak byś planował wymianę skrzyni na linki to taki zestaw był By dla Ciebie idealny.
https://www.olx.pl/i2/oferta/lewarek-zm ... kEOLi.html
https://www.olx.pl/i2/oferta/lewarek-zm ... kEOLi.html
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
no niby tak ale cholera nadal nie dostalem odpowiedzi czy dopuszczalna jest zmiana skrzyni w klasie na linki
a bez takiej zgody nie zrobie nic bo jesli z klasy Classic Sport rzuca mnie przez taka zmiane do klasy Open ... to pozamiatane ;D
ale sprzet nie glupi cena tez bez dramatu jak zwykle CEA na wodziki kosztuje 6tys
---------
dotarly siedziska
aj jak dziecko sie ciesze
na szybko co moge powiedziec
waga - 9,20kg sztuka
wykonanie - szacun
wygoda -zajebista
trzymanie boczne - ciezko mi sobie wyobrazic mocniejszy kubel
praktycznosc codziennego uzytkowania - zadna !!
wsiadanie i wysiadanie bez zdejmowany kierownicy przy klatce chyba nie wykonalne by bylo
----------
no to juz nie ma odwrotu
http://my6.raceresult.com/67136/partici ... l#0_F7D8DE
a auto w puzzlach ;P
a bez takiej zgody nie zrobie nic bo jesli z klasy Classic Sport rzuca mnie przez taka zmiane do klasy Open ... to pozamiatane ;D
ale sprzet nie glupi cena tez bez dramatu jak zwykle CEA na wodziki kosztuje 6tys
---------
dotarly siedziska
aj jak dziecko sie ciesze
na szybko co moge powiedziec
waga - 9,20kg sztuka
wykonanie - szacun
wygoda -zajebista
trzymanie boczne - ciezko mi sobie wyobrazic mocniejszy kubel
praktycznosc codziennego uzytkowania - zadna !!
wsiadanie i wysiadanie bez zdejmowany kierownicy przy klatce chyba nie wykonalne by bylo
----------
no to juz nie ma odwrotu
http://my6.raceresult.com/67136/partici ... l#0_F7D8DE
a auto w puzzlach ;P
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest