Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2421
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Jak dobrze widzę, w Twojej klasie polonez, manta, escort, alfa romeo giulia, bmw e30 i skoda 110r?
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
tak ale jako ze jest liczona suma czasow 5 przejazdow wystarczy raz przestrzelic zakret stracic 7-10 sek i walka o top 3 poszla w zapomninieMowad pisze:Jak dobrze widzę, w Twojej klasie polonez, manta, escort, alfa romeo giulia, bmw e30 i skoda 110r?
http://classicautocup.pl/wyniki/wyniki-2016/
a powyzej sa to kierowcy ktorzy smigaja juz w tym cyklu kilka lat i znaja doskonale tory i ich specyfikacje ...
nie ukrywam ze mam nadzieje iz uda sie powalczyc ale wszsytko wyjdzie w praniu
autko trzeba ustawic dostroic a jak bedzie brakowac mocy trzeba bedzie wiecej grzebac w silniku
jeszcze graty z US nie przyszly (walki + sprezyny) wiec na chwile obecna silnik w serii + wydech
czekam tez na stabilizatory h&r i poli bo to napewno poprawi prowadzenie na szykanach i zakretach
piekna sprawaspirit pisze:http://gokraut.com/
juz wyslalem maila z zapytaniem
dziekowac )))
Ostatnio zmieniony 05 cze 2017, 15:46 przez BWolf16V, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
-
- Fanatyk
- Posty: 2439
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
takie wzmocnienia pasa przedniego produkuje też Herbiasty, rozporki dolne przód chyba też
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
rozp dol mam
rozp gore zamowilem
rozp tyl mam ale chyba niebedzie potrzebna przy klatce bo bedzie dosc duza
zaraz odezwe sie do herbiastego czy ma wzmocnienie pasa
a z aktualizacji przyszly nowe felgi ale poszly odrazu do malowania
no i przyszly przwody hamulcowe w oplocie i linka sprzegla z HELa
rozp gore zamowilem
rozp tyl mam ale chyba niebedzie potrzebna przy klatce bo bedzie dosc duza
zaraz odezwe sie do herbiastego czy ma wzmocnienie pasa
a z aktualizacji przyszly nowe felgi ale poszly odrazu do malowania
no i przyszly przwody hamulcowe w oplocie i linka sprzegla z HELa
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
OO a co tam dokładnie chcesz wykonać, sam załącznik j czy coś jeszcze ? :>
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
13 mar 2017, 13:32
Na tym etapie leci klatka i mocowania foteli i mam nadzieje ze jeszcze mi się uda wepchnac w harmonogram mocowanie 6-pktowych pasów (edit udalo sie ;P)
A później się zobaczy )
-------------------------
kolejny dzien dziecka
przyszly wlasnie opony z Extreme Tires (zakupione w http://www.oponyrajdowe.eu <- POLECAM szybka wysylak po wplacie)
opony to VR2 R5 (miekka na tyl) i R7(srednia na przod)
oraz VR1 W
zobaczymy jak sie sprawdza kilku znajomych uzywalo i sobie chwala na torze podobno w miare szybko lapia temp pracy i dobrze kleja (stosunek jakosc do cena na chwile obecna najlepszy na rynku) ale to sie okaze po pierwszych jazdach )
nakladki RRS
pasy holownicze Sparco
system on/off pradowy FIA
nozyk
siatka na kaski
buty omp FIA
rekawice RRS FIA
jeszcze czekam na komplet przewodow silikonowych do chlodnicy 16v
w miedzy czasie udalo sie wymienic olej w silniku na Liqui Moly 10w40 + filtr oleju oraz swiece NGK + kable WN
Na tym etapie leci klatka i mocowania foteli i mam nadzieje ze jeszcze mi się uda wepchnac w harmonogram mocowanie 6-pktowych pasów (edit udalo sie ;P)
A później się zobaczy )
-------------------------
kolejny dzien dziecka
przyszly wlasnie opony z Extreme Tires (zakupione w http://www.oponyrajdowe.eu <- POLECAM szybka wysylak po wplacie)
opony to VR2 R5 (miekka na tyl) i R7(srednia na przod)
oraz VR1 W
zobaczymy jak sie sprawdza kilku znajomych uzywalo i sobie chwala na torze podobno w miare szybko lapia temp pracy i dobrze kleja (stosunek jakosc do cena na chwile obecna najlepszy na rynku) ale to sie okaze po pierwszych jazdach )
nakladki RRS
pasy holownicze Sparco
system on/off pradowy FIA
nozyk
siatka na kaski
buty omp FIA
rekawice RRS FIA
jeszcze czekam na komplet przewodow silikonowych do chlodnicy 16v
w miedzy czasie udalo sie wymienic olej w silniku na Liqui Moly 10w40 + filtr oleju oraz swiece NGK + kable WN
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Na te opony proponuje założyć dobrej jakości nowe przeguby
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
sa nowki sztuki z przelotem moze 4kmwesyl pisze:Na te opony proponuje założyć dobrej jakości nowe przeguby
jestem pelen nadzieji hehhe
a co gorsza na Kielce juz pelen Slick zamowiony
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
To weż spawarkę i zrób spawy wzdłuż osiek aby makaronu nie porobić
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Hahhaha dziękować za dobre słowo ))))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
No te kubły robią wrażenie . Ciekaw jestem dalszego projektu i jak to będzie na końcu się prezentować.
Powodzenia w dalszych pracach .
P.S. zalałeś 10w40 na wyścigi? nie chciałeś 10w60. Ja jeżdżę na LM 10w60 synthoil race tech gt1 z racji bardzo krótkiej skrzyni biegów i tego, że lubię pocisnąć i nie zamieniłbym tego oleju póki co na inny, choć zalecana częstsza wymiana.
Powodzenia w dalszych pracach .
P.S. zalałeś 10w40 na wyścigi? nie chciałeś 10w60. Ja jeżdżę na LM 10w60 synthoil race tech gt1 z racji bardzo krótkiej skrzyni biegów i tego, że lubię pocisnąć i nie zamieniłbym tego oleju póki co na inny, choć zalecana częstsza wymiana.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2421
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Ja też jeżdże na 10w40 w hondzie od 9 lat i nic się złego nie dzieje. Z tym, że co roku go zmieniam, więc jakoś co 1-2tyś km.
Nawet w skrzyni biegów mam ten olej (zalecenie producenta szpery).
Nawet w skrzyni biegów mam ten olej (zalecenie producenta szpery).
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013