Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Pochwal się swoim Scirocco.
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: czwartek, 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V » piątek, 31 mar 2017, 18:32

wiec spawy nie ida do slupkow B mimo iz mozna i nie jest to zabronione ale nie mam bo sama konstrukcja i tak jest tak sztywna ze "TACZKA" to idealne okreslenie na to co teraz mam zamiast auta :D

a co do spawow ja nie robilem nie znam sie na tym wogole ale wiem ze Marcin Szefler to naprawde dobry czlowiek do robienia klatek wiele osob mi go polecalo i wiele auto w PL i EU jezdzi z jego klatkami widzialem kilka aut co maja na placu ... naprawde szacun za jego FACH w REKU i wiedze :)

a co do demontazu w razie W. ... moze i tak ale jakos nie do konca ufam rozkrecanym ;)
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:

Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: czwartek, 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V » czwartek, 6 kwie 2017, 12:19

dzis dostalem rozrusznik po regenracji i odswiezeniu z wygladu ... jak zawsze Arka1 ... MEGA !!
Obrazek

dziekowac ...
ps. dodam ze w LDZ nikt poza jednym czlowiekiem z 10-11 wykonanych tel nie chcial zrobic a ten owy 1 policzyl sobie niczym rozrusznik do Lambo :D
nadmienie ze u tego jednego za reg. rozrusznika do Lublina III 2.4D '04r zaplacilem uwaga 450zl ...a za Sciro chcial wiecej ;)

tak wiec jeszcze raz dziekuje :))


a chwile wczesniej przyjechala paczka z prezentami z Wroclawia ;)
Obrazek

:))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:

Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: czwartek, 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V » wtorek, 11 kwie 2017, 13:45

witam
dzis rano udalo mi sie przykrecic ramki lamp US
jako ze mam dwie sztuki od strony pasazera troche bylo obaw
ale co sie okazuje
mocowania wszsytko pasuje 1do1 wiec da sie na prawo zamonotwac lewy odwrotnie
roznica polega w 2 kwestiach
1) otowr na srubke widac z gory jest wtedy taki brak kawalek maskownicy
2) sa lekko odchylone w druga strone

jutro zrobie foty to zrobie edit i bedzie widac o co chodzi :)

ale z daleka wyglada ok a napewno lepiej niz bez ;D
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:

Awatar użytkownika
Sławek
Maniak
Maniak
Posty: 1549
Rejestracja: piątek, 30 lis 2007, 20:44
Model: Scirocco II
Numer GG: 6229661
Lokalizacja: Kraśnik Lub.

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: Sławek » wtorek, 11 kwie 2017, 23:07

Jak wystartujesz w Kielcach to daj znać. Chętnie obejrze sroke na torze :)
Obrazek

Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: czwartek, 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V » środa, 12 kwie 2017, 15:25

dzis przyszla kolejna zabawka ... hydrolapka z pompa :)))
co wazne ma opcje recznego postojowego a to sie przydaje :)))
Obrazek
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:

kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2322
Rejestracja: niedziela, 6 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: kostrzyk » środa, 12 kwie 2017, 15:44

ale czy akurat aż taki mocny "ręczny" jest Ci potrzebny, bokiem i tak się nie opłaca latać?
Obrazek

Awatar użytkownika
Mateusz Jakubowski
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: poniedziałek, 5 kwie 2010, 13:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 2241693
Lokalizacja: Turek lub Warszawa

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: Mateusz Jakubowski » środa, 12 kwie 2017, 15:50

no i malina! Rozwiąże problem linek u Ciebie :)

dziobak66
Początkujący
Początkujący
Posty: 101
Rejestracja: środa, 17 mar 2010, 14:12
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Gdynia

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: dziobak66 » środa, 12 kwie 2017, 16:12

W jakim układzie zamierzasz się wpiąć?

Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: czwartek, 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V » środa, 12 kwie 2017, 16:25

kostrzyk pisze:
środa, 12 kwie 2017, 15:44
ale czy akurat aż taki mocny "ręczny" jest Ci potrzebny, bokiem i tak się nie opłaca latać?
masz racje bardziej chodzilo o rozwiazanie kwesti linek do recznego w ukladzie hamulcowym od golfa mk2 16v na blece od sciro z bebnami org ;)
bo albo odpowietrznik w dol na zacisku i zakladanie na odwrot albo ciecie belki bo linka idzie w belke wiec znalazlem opcje nr 3 hydrolapa

mam nadzieje iz w moich jazdach na 99,9% nie bede uzywac recznego ale jesli przyjdzie jakis kjs to sie przyda ... obym sie nigdy na torze recznym ratowac nie musial ;))) ... a FWD bokiem to sztuka dla sztuki napewno nie dla cennych sekund zreszta w zadnym napedzie latanie bokiem nie poprawia czasow

a co do technicznego rozwiazania opisze jak juz skoncza robic czyli pewnie w piatek .. tzn chcial bym :D
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:

kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2322
Rejestracja: niedziela, 6 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: kostrzyk » środa, 12 kwie 2017, 20:08

A nie lepiej wrzucić tarcze na tył i zaciski z golfa IV?
Obrazek

Awatar użytkownika
Sławek
Maniak
Maniak
Posty: 1549
Rejestracja: piątek, 30 lis 2007, 20:44
Model: Scirocco II
Numer GG: 6229661
Lokalizacja: Kraśnik Lub.

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: Sławek » środa, 12 kwie 2017, 20:23

Jaki jest dokladnie problem z tymi hamulcami? Zakladałem zaciski z mk2 juz do 2 srok i nie było żadnych komplikacji.
Obrazek

Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: czwartek, 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V » czwartek, 13 kwie 2017, 14:35

za pozno tarcze klocki zaciski kupione za duzo kasy poszlo wiec zostaje jak jest
bedzie hydro lapa dojdzie jeszcze korektor sily hamowania i bedzie latac na takim zestawie

a problem jest taki ze w momencie prawidlowego montazu zaciskow na sworzniu jesli montujemy na dwie sruby to przeszkadza mocowanie linki / wyprowadzenie linki recznego ktore dochodzi do belki .. i teraz mozna by bylo zamonotowac odwrotnie ale odpowietrznik jest do dolu i to masakra bedzie z odpowietrzaniem albo nie miec recznego wcale ... wiec opcja zostala 3 podprowadzenie hydro i pozbycie sie linek :)

tyle ... natomiast fakt faktem w mk2 miejsca przy skrzyni na montaz "lapy" jest jak na lekarstwo zeby ja sensownie ustawic generalnie trzeba troche pokombinowac dzis robilem przymiarki ... widze tez ze bedzie mnie irytowac niski lewarek biegow przy wysokiej lapie recznego ale zobaczymy cos sie pokombinuje moze sie przyzwyczaje wyjdzie w praniu :)))
dziobak66 pisze:
środa, 12 kwie 2017, 16:12
W jakim układzie zamierzasz się wpiąć?
a co do samego wpiecia
plan jest taki zeby z pompy przwody idace na tyl kola spiac w trojniku T i puscic miedzianym na pompe ktora jest przy recznym zniej wyjscie dac korektor sily hamowania i dalej na tyl i rozstawic znowu na dwa kola przez trojnik T powinno dzialac

nie wiem tylko czy ma znaczenie czy korkektor damy za pompa recznego czy przed ale chyba zostawie go za bo wygodniej mi bedzie montowac a co wazniejsze wydaje mi sie ze nie ma to wiekszego znaczenia dla samego korektora
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:

mskostek
Początkujący
Początkujący
Posty: 36
Rejestracja: wtorek, 8 lis 2016, 09:08

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: mskostek » piątek, 14 kwie 2017, 14:45

Moim zdaniem jak dasz korektor za łapą to bedziesz miał taką samą siłę jak na hamulcu nożnym . A jak dasz przed łapą to bedziesz mial mocniejszy reczny . W końcu korektor ogranicza przeplyw plynu

Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: czwartek, 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V » czwartek, 20 kwie 2017, 17:24

witam

no wiec Kostek mial racje korektor poszedl przed reczny i ponizej kilka fot jak to wyglada w srodku
Obrazek
Obrazek

do tego zrobilem kilka zdjec auta na kolach docelowych gwint trzeba bylo rozkrecic na maxa z przodu bo nie szlo wlozyc kola a tyl jest na polowie
sa zalozone dystanse 30mm na strone przod i tyl
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

przod
Obrazek
od srodka
Obrazek
tyl
Obrazek


zrobilem tez zdjecia zaslepek pod lampami US by pokazac jak to wyglada z dwoma od strony pasazera i na czym polega roznica mysle ze na fotach widac :)
tutaj widac iz odstaje kawalek i jest otwor w gornej krawedzi ktory normalnie jest od odlu
Obrazek
tutaj calosc w org
Obrazek


to tyle na ta chwile :))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:

Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: czwartek, 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V » piątek, 21 kwie 2017, 14:56

dzisiejsza podroz do elektryka :P

https://www.facebook.com/Tanieholowanie ... 91/?type=3

wreszcie wjazd na lawete bez problemu ale i tak pasa z przodu nie bylo jak zalozyc na kolo ... a gwint przod rozkrecony na maxa :D
maskra :D
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:

ODPOWIEDZ