16v - rozpoznanie/remont/swap
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
Przecież zwolniło ci się miejsce w komorze po rozdzielaczu.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
tam wyląduje parownik a KR jest z golfa czyli kolektor na lewą strone ;/ tak jak na fotce Sołtysa, czekam aż on może tu zajrzy to się wypowie
http://www.ladujfotke.pl/36805-P1060367.JPG.html
http://www.ladujfotke.pl/36805-P1060367.JPG.html
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
A to parownik nie powinien być bliżej płyty grodziowej prawidłowo?
Od wielkości filtra zależy jego przepustowość, więc jak nie masz mocnego silnika to nie musisz kupować takiej krowy.
Myślę, że jak dobrze pokombinujesz to na pewno wciśniesz ten parownik .
Od wielkości filtra zależy jego przepustowość, więc jak nie masz mocnego silnika to nie musisz kupować takiej krowy.
Myślę, że jak dobrze pokombinujesz to na pewno wciśniesz ten parownik .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
a co ma bliskosc sciany grodziowej do poprawnego zamontowania parownika? ja zawsze mialem i mam parownik blizej pasa przedniego niz grodzi i w niczym to nie szkodzi.
poza tym parownik nie zajmuje nawet polowy miejsca po rozdzielaczu, na pewno wcisniesz i zbiorniczek, bez zartow... tylko jakies sprytne mocowanie trzeba wymyslic.
ja mam parownik zamontowany na podluznicy lewej, tam gdzie byl rozdzielacz, spokojnie blizej fartucha zmiesci sie zbiorniczek.
poza tym parownik nie zajmuje nawet polowy miejsca po rozdzielaczu, na pewno wcisniesz i zbiorniczek, bez zartow... tylko jakies sprytne mocowanie trzeba wymyslic.
ja mam parownik zamontowany na podluznicy lewej, tam gdzie byl rozdzielacz, spokojnie blizej fartucha zmiesci sie zbiorniczek.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
jeśli chodzi o parownik to miejsce zamocowanie znaczenia nie ma chodzi tylko by był zamocowany wzdłuż osi pojazdu a nie w poprzek
no niby też znaczenie ma długość rury od parownika do BLOSa (wiadomo im krótsza tym lepiej chyba
no takiej krowy do 300hp nie mam zamiaru montować bardziej skłaniam się ku airboxowi bo i lepiej (odgrodzenie od ciepła) i ładniej
np taki :http://allegro.pl/filtr-stozkowy-simota ... 80718.html
no patrząc na wymiary airboxa chyba faktycznie da to się tam wcisnąć zbiorniczek i może parownik ale to jeszcze kwesta kombinacji i pomierzenia żeby potem nie było zonka, bo lepiej parownik przełożyć teraz niż jak silnik będzie już w komorze
PS Byłem dziś na szrocie i jutro mają przywieźć gofra mk3 z jakimś 2 litrowym silnikiem na chodzie także może jutro będę miał wtrysk kompletny
pozdr
no niby też znaczenie ma długość rury od parownika do BLOSa (wiadomo im krótsza tym lepiej chyba
no takiej krowy do 300hp nie mam zamiaru montować bardziej skłaniam się ku airboxowi bo i lepiej (odgrodzenie od ciepła) i ładniej
np taki :http://allegro.pl/filtr-stozkowy-simota ... 80718.html
no patrząc na wymiary airboxa chyba faktycznie da to się tam wcisnąć zbiorniczek i może parownik ale to jeszcze kwesta kombinacji i pomierzenia żeby potem nie było zonka, bo lepiej parownik przełożyć teraz niż jak silnik będzie już w komorze
PS Byłem dziś na szrocie i jutro mają przywieźć gofra mk3 z jakimś 2 litrowym silnikiem na chodzie także może jutro będę miał wtrysk kompletny
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
Tylko żeby twoja radość nie była przedwczesna, bo 2.0 8V silnika było kilka typów w G III.solarhh pisze: PS Byłem dziś na szrocie i jutro mają przywieźć gofra mk3 z jakimś 2 litrowym silnikiem na chodzie także może jutro będę miał wtrysk kompletny
pozdr
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
Zbiorniczek z płynem mam pod stożkiem - a w zasadzie to już pod pasem przednim i wisi se on przy podłużnicy. Nie robiłem żadnych nowych mocować - ot po prostu wpadł tam przez przypadek i tak już został (wężyk tylko przedłużyłem)solarhh pisze:tam wyląduje parownik a KR jest z golfa czyli kolektor na lewą strone ;/ tak jak na fotce Sołtysa, czekam aż on może tu zajrzy to się wypowie
http://www.ladujfotke.pl/36805-P1060367.JPG.html
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
no to co, ze bylo kilka typow 2,0 8v, skoro i tak wszystkie na digi... ADY od 2E sie raczej nie roznil wiele. wazne, zeby wszystko mial od jednego i tak rzezba go czeka i tak.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
Na aledrogo elementy okablowania ADY, chyba w dobrej cenie ?.
http://moto.allegro.pl/kompletna-wiazka ... 85370.html
http://moto.allegro.pl/komputer-sterown ... 88808.html
http://moto.allegro.pl/przeplywomierz-v ... 88803.html
http://moto.allegro.pl/komputer-immobil ... 52776.html
http://moto.allegro.pl/kompletna-wiazka ... 85370.html
http://moto.allegro.pl/komputer-sterown ... 88808.html
http://moto.allegro.pl/przeplywomierz-v ... 88803.html
http://moto.allegro.pl/komputer-immobil ... 52776.html
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
podejrzewam że P&P nie będzie ale jakoś się to ogarnie myślę grunt żeby komplet był jeśli będę w dodatku sam to wszystko wyciągał to sprawa będzie jeszcze prostsza no ale nic nie ma co gdybać zobaczymy czy go przytargają na ten szrot wtedy wszystko się okaże.Kamil pisze:no to co, ze bylo kilka typow 2,0 8v, skoro i tak wszystkie na digi... ADY od 2E sie raczej nie roznil wiele. wazne, zeby wszystko mial od jednego i tak rzezba go czeka i tak.
hmm ale tak sobie patrze i coś mi nie gra ;/ bo to ecu co spirit linka wrzucił ma nr 037 906 025 a na vw golf jest coś takiego :
DIGIFANT II
-komputer ECU digifant z PF,PB 037 906 022BB,DB,CT,AR,EN ....
-instalacja silnika PF lub PB
-ISV czyli stabilizator wolnych obrotow lub jak potocznie mozna uslyszec silnik krokowy z PG,PF,PB
-wtryskiwacze PF,PG,PB - wtryski PG maja wydajnosc 245cc/min co daje max 200km przy 4 cylindrach , wtryski PF,PB - 197cc/min do 160km-przy tych wtryskach zalecam fpr(regulator cisnienia) na 3.5bar
-przepływomierz klapkowy - popularny MAF(VAM)
-jesli mielismy silnik KR to sonda lambda z podgrzewaniem
-listwa wtryskowa z regulatorem - trzeba zrobic samemu lub gdzies zakupic
-obudowa filtra z GTI PF,PB
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-switche(przełaczniki na przepustnice)
czyli numerek się coś nie zgadza chyba że jak wrzucę cały komplet to będzie git sam już nie wiem ;/
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
Na listę kompów z forum golfa za bardzo nie patrz, bo tam są podane dane dotyczące kompów 25-cio pinowych z G II. W Toledo I Digi II miało już kompy 38 pinowe, a ten wtrysk z ADY jest produkcji Hitachi a nie Bosch.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
aaa człowiek głupi się rodzi i głupi umiera tylko ciekawe jak będzie z remapem na 16v ale to już sprawa drugorzędna kompa można podmienić zawsze
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
podobno digi jeden jest łatwiejsze w programowaniu i podłączeniu, prawda to?? może i ja bym w końcu wywalił mechanika. choć prędzej zeswapuje abf-a
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
Coś mi się obiło o oczy na forum golfa że Digi I jest łatwiej przerobić niż Digi II, ale dotyczy to podobno I generacji Digi II z kompem 25 pinowym. Digi II z Golfa III i pokrewne na nowszym kompie niby jest sporo łatwiej przeprogramować od starszych kompów.kostrzyk pisze:podobno digi jeden jest łatwiejsze w programowaniu i podłączeniu, prawda to?? może i ja bym w końcu wywalił mechanika. choć prędzej zeswapuje abf-a
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
a sterownie z ABF-a podejdzie do KR-ki?