dx - dużo pali.

Jeśli masz jakiś problem techniczny ze swoim Scirocco mk1 lub mk2, tu zapytaj o rozwiązanie.
Awatar użytkownika
voo
Pisarz
Pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 01 gru 2007, 09:07
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

dx - dużo pali.

Post autor: voo »

witam.

wcześniej pisałem, że w moim sciro była wymianka silnika z JH na DX. rozdzielacz też jest od DX\'a. autem stosunkowo mało jeżdże ale zauważyłem, że na tych samych ilościach paliwa robie coraz mniej km. zaznaczam, ze wymieniłem przepływomierz i komputer wraz z sondą poprostu mają wolne. wtryski ładnie rozpylają bo sprawdzałem wymieniając uszczelniacze. zapłon ustawiony.. i brakuje mi pomysłów.

aha.. zapomniałem dodać. zauważyłem dziwne zjawisko. silnik zanim sie rozgrzeje trzyma 1000rpm. jak osiagnie odp temp wskakuje na 1200rpm. ??


pozdrawiam.
365 dni obsesyjnie.
Awatar użytkownika
tomek_vw
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 426
Rejestracja: 01 gru 2007, 07:57
Model: Scirocco II
Numer GG: 1824196

Odp: dx - dużo pali.

Post autor: tomek_vw »

1. Dx niepotrzebuje komputera i sądy
2. Przepływomierza też tam niema
3. musisz sprawdzić czy działa ci termiczny regulator cisnienia paliwa
4. prawdopodobnie masz żle wyregulowany rozdzielacz

ps: ile ci pali DX ??
Awatar użytkownika
noorec
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 475
Rejestracja: 20 paź 2007, 00:40
Numer GG: 7768006

Odp: dx - dużo pali.

Post autor: noorec »

tomek_vw napisał:
1. Dx niepotrzebuje komputera i sądy
2. Przepływomierza też tam niema
3. musisz sprawdzić czy działa ci termiczny regulator cisnienia paliwa
4. prawdopodobnie masz żle wyregulowany rozdzielacz

ps: ile ci pali DX ??

Tomek.. nie do konca..
1. pozniejsze DX\'y mialy osprzet jak w JH czyli z kompem i sonda
2. przeciez klapka to przeplywomierz...
3. DOKLADNIE, sprawdz czy dochodzi napiecie, sprawdz opornosc.. gdzies na starym forum ktos podawal wartosci..
4. tez tak moze byc..

a po za tym.. ja niewiem voo czemu zmieniles rozdzielacz skoro caly osprzet z JH by sobie swietnie poradzil po malej regulacji..
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775

Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
Awatar użytkownika
voo
Pisarz
Pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 01 gru 2007, 09:07
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Odp: dx - dużo pali.

Post autor: voo »

witam.

rozdzielacz wymieniłem bo na \'starym\' był duży problem z zasilaniem.. może padła któraś sekcja, nie wiem. sprawdze ten regulator.. bo narazie kręci sie k 14/100km.

pozdrawiam.
365 dni obsesyjnie.
Awatar użytkownika
noorec
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 475
Rejestracja: 20 paź 2007, 00:40
Numer GG: 7768006

Odp: dx - dużo pali.

Post autor: noorec »

no to pali ci tylko troszke wiecej..
normalny DX pali w okolicach 11-12 w miescie ;)
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775

Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
Awatar użytkownika
voo
Pisarz
Pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 01 gru 2007, 09:07
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Odp: dx - dużo pali.

Post autor: voo »

a ja już sie bałem, że coś z nim nie tak :laugh:
365 dni obsesyjnie.
Awatar użytkownika
voo
Pisarz
Pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 01 gru 2007, 09:07
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Odp: dx - dużo pali.

Post autor: voo »

ok.. teraz na poważnie.

wszystko działa jak powinno.. ale dalej mam ten dziwny objaw i wk.. mnie to strasznie. jak odpale auto i silnik jest zimny to trzyma +-1000obr. jak tylko sie nagrzeje (gdzie normalnie w tym miejscu ssanie powinno puścić) silnik wkręca sie na 1200-1300. WTF ?!

pozdrawiam.
365 dni obsesyjnie.
Awatar użytkownika
Warmooz
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 310
Rejestracja: 03 gru 2007, 12:05
Model: Scirocco II
Numer GG: 2204073

Odp: dx - dużo pali.

Post autor: Warmooz »

na cieplym silniku ustaw wolne obroty na 950. Jesli po takim manewrze zimny silnik nie bedzie trzymal jalowych to najpewniej masz zwalony zawor dodatkowego powietrza.
dawniej znany jako CfaNiacK

Scirocco II ABF Megasquirt inside.
ODPOWIEDZ