witam.
wcześniej pisałem, że w moim sciro była wymianka silnika z JH na DX. rozdzielacz też jest od DX\'a. autem stosunkowo mało jeżdże ale zauważyłem, że na tych samych ilościach paliwa robie coraz mniej km. zaznaczam, ze wymieniłem przepływomierz i komputer wraz z sondą poprostu mają wolne. wtryski ładnie rozpylają bo sprawdzałem wymieniając uszczelniacze. zapłon ustawiony.. i brakuje mi pomysłów.
aha.. zapomniałem dodać. zauważyłem dziwne zjawisko. silnik zanim sie rozgrzeje trzyma 1000rpm. jak osiagnie odp temp wskakuje na 1200rpm. ??
pozdrawiam.
dx - dużo pali.
dx - dużo pali.
365 dni obsesyjnie.
- tomek_vw
- Zaawansowany
- Posty: 426
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:57
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1824196
Odp: dx - dużo pali.
1. Dx niepotrzebuje komputera i sądy
2. Przepływomierza też tam niema
3. musisz sprawdzić czy działa ci termiczny regulator cisnienia paliwa
4. prawdopodobnie masz żle wyregulowany rozdzielacz
ps: ile ci pali DX ??
2. Przepływomierza też tam niema
3. musisz sprawdzić czy działa ci termiczny regulator cisnienia paliwa
4. prawdopodobnie masz żle wyregulowany rozdzielacz
ps: ile ci pali DX ??
Odp: dx - dużo pali.
tomek_vw napisał:
Tomek.. nie do konca..
1. pozniejsze DX\'y mialy osprzet jak w JH czyli z kompem i sonda
2. przeciez klapka to przeplywomierz...
3. DOKLADNIE, sprawdz czy dochodzi napiecie, sprawdz opornosc.. gdzies na starym forum ktos podawal wartosci..
4. tez tak moze byc..
a po za tym.. ja niewiem voo czemu zmieniles rozdzielacz skoro caly osprzet z JH by sobie swietnie poradzil po malej regulacji..
1. Dx niepotrzebuje komputera i sądy
2. Przepływomierza też tam niema
3. musisz sprawdzić czy działa ci termiczny regulator cisnienia paliwa
4. prawdopodobnie masz żle wyregulowany rozdzielacz
ps: ile ci pali DX ??
Tomek.. nie do konca..
1. pozniejsze DX\'y mialy osprzet jak w JH czyli z kompem i sonda
2. przeciez klapka to przeplywomierz...
3. DOKLADNIE, sprawdz czy dochodzi napiecie, sprawdz opornosc.. gdzies na starym forum ktos podawal wartosci..
4. tez tak moze byc..
a po za tym.. ja niewiem voo czemu zmieniles rozdzielacz skoro caly osprzet z JH by sobie swietnie poradzil po malej regulacji..
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
Odp: dx - dużo pali.
witam.
rozdzielacz wymieniłem bo na \'starym\' był duży problem z zasilaniem.. może padła któraś sekcja, nie wiem. sprawdze ten regulator.. bo narazie kręci sie k 14/100km.
pozdrawiam.
rozdzielacz wymieniłem bo na \'starym\' był duży problem z zasilaniem.. może padła któraś sekcja, nie wiem. sprawdze ten regulator.. bo narazie kręci sie k 14/100km.
pozdrawiam.
365 dni obsesyjnie.
Odp: dx - dużo pali.
no to pali ci tylko troszke wiecej..
normalny DX pali w okolicach 11-12 w miescie ;)
normalny DX pali w okolicach 11-12 w miescie ;)
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
Odp: dx - dużo pali.
ok.. teraz na poważnie.
wszystko działa jak powinno.. ale dalej mam ten dziwny objaw i wk.. mnie to strasznie. jak odpale auto i silnik jest zimny to trzyma +-1000obr. jak tylko sie nagrzeje (gdzie normalnie w tym miejscu ssanie powinno puścić) silnik wkręca sie na 1200-1300. WTF ?!
pozdrawiam.
wszystko działa jak powinno.. ale dalej mam ten dziwny objaw i wk.. mnie to strasznie. jak odpale auto i silnik jest zimny to trzyma +-1000obr. jak tylko sie nagrzeje (gdzie normalnie w tym miejscu ssanie powinno puścić) silnik wkręca sie na 1200-1300. WTF ?!
pozdrawiam.
365 dni obsesyjnie.
- Warmooz
- Zaawansowany
- Posty: 310
- Rejestracja: 03 gru 2007, 12:05
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2204073
Odp: dx - dużo pali.
na cieplym silniku ustaw wolne obroty na 950. Jesli po takim manewrze zimny silnik nie bedzie trzymal jalowych to najpewniej masz zwalony zawor dodatkowego powietrza.
dawniej znany jako CfaNiacK
Scirocco II ABF Megasquirt inside.
Scirocco II ABF Megasquirt inside.