Hej,
Wczoraj zerwala mi sie rura tuz przed tlumikiem srodkowym i stwierdzilem ze nadszedl na niego czas. Jest to jeszcze oryginalny srodkowy z JH, nie byl zmieniany przy swapie na ABF. Obecnie setup jest taki:
Kolektor ze sciro 16v -> zlaczka elastyczna -> pusta puszka po Kacie -> tlumik srodkowy JH -> tlumik koncowy Golf II 16v.
Pytanie: na jaki wymienic ten srodkowy? Nie chce wsadzac oryginalnego JH zeby go nie mulic, moze by tak z Golfa II 16V?
Wszelkie porady mile widziane.
Dzieki,
Tomek
Tlumik srodkowy do dwojki na ABFie
Tlumik srodkowy do dwojki na ABFie
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Tlumik srodkowy do dwojki na ABFie
ja do siebie wsadziłem z passata 16v (9a) taka sama rura jak w sroce 16v, nie wiem jaka jest średnica w JH.
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Tlumik srodkowy do dwojki na ABFie
W JH średnica to 45mm, więc słomka.
Można na allegro dostać przelotówki w obudowie kata i w jego miejsce wstawić taką puchę, a ten ori z JH po prostu wywalić i na końcu dobry wyciszający (jeśli na tym Ci zależy) i będzie śmigać wszystko ładnie.
P.S. Te z audi C4 wcale takie mocno wyciszające nie są (może w środku jest cicho), ale za to mają zajebisty dźwięk .
Można na allegro dostać przelotówki w obudowie kata i w jego miejsce wstawić taką puchę, a ten ori z JH po prostu wywalić i na końcu dobry wyciszający (jeśli na tym Ci zależy) i będzie śmigać wszystko ładnie.
P.S. Te z audi C4 wcale takie mocno wyciszające nie są (może w środku jest cicho), ale za to mają zajebisty dźwięk .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: Tlumik srodkowy do dwojki na ABFie
Ok, dzieki panowie. Moze czas pomyslec nad zrobieniem calego wydechu od poczatku do konca.
Tylna puszke mam z Golfa 2 16v z dwoma rurkami i tam tez byla chyba srednica 45mm, co jest dziwnym dla mnie...
Chyba znow musze sie usmiechnac do Mowada i podpatrzyc jak on ma to w dwojce teraz zrobione bo chyba skladal od poczatku do konca. Idealnie tez chcialbym przejsc na 50mm albo i wiecej (ale chyba grubiej byc nie moze bo rura nie przejdzie nad tylna belka?). Zastanawia mnie tez jak to jest u mnie z kolektorem bo to jest zeliwny od sciro mk2 16v i cos mi sie zdaje ze on tez byl 45mm.
Tylna puszke mam z Golfa 2 16v z dwoma rurkami i tam tez byla chyba srednica 45mm, co jest dziwnym dla mnie...
Chyba znow musze sie usmiechnac do Mowada i podpatrzyc jak on ma to w dwojce teraz zrobione bo chyba skladal od poczatku do konca. Idealnie tez chcialbym przejsc na 50mm albo i wiecej (ale chyba grubiej byc nie moze bo rura nie przejdzie nad tylna belka?). Zastanawia mnie tez jak to jest u mnie z kolektorem bo to jest zeliwny od sciro mk2 16v i cos mi sie zdaje ze on tez byl 45mm.
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Tlumik srodkowy do dwojki na ABFie
w 16v teoretycznie zawsze powinna występować 50mm, a 45mm było w ósemkach.gti69 pisze:Tylna puszke mam z Golfa 2 16v z dwoma rurkami i tam tez byla chyba srednica 45mm, co jest dziwnym dla mnie...
50mm upchnąć do piku, nie tylko ze względu na średnicę, ale też i przez to, ze przelotowe wydechy w obudowie kata na średnicę 50mm są mniejsze niż np te na 60mm. Ja u siebie się troszkę namęczyłem, żeby to spasować, a mam niecałe 61mm po całości i nad belką nie ma problemu, zeby to upchnąć, ale pasuje prawie idealnie.gti69 pisze: Idealnie tez chcialbym przejsc na 50mm albo i wiecej (ale chyba grubiej byc nie moze bo rura nie przejdzie nad tylna belka?)
Są ludzie, którzy upychają i 3 cale pod turbo, tylko zastanawia mnie, czy muszę podcinać belkę czy wszystko się mieści.
Ale to jest i tak dwururka, więc potem łączysz to w większą średnicę, więc tu nie ma problemu.gti69 pisze: Zastanawia mnie tez jak to jest u mnie z kolektorem bo to jest zeliwny od sciro mk2 16v i cos mi sie zdaje ze on tez byl 45mm.
Najlepsza i najszybsza opcja i wcale nie tak droga, nawet jeśli chciałbyś robić wydech z kwasiaka.gti69 pisze:Moze czas pomyslec nad zrobieniem calego wydechu od poczatku do konca.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: Tlumik srodkowy do dwojki na ABFie
Dzieki Panowie. Troche myslalem nad tematem w wolnych chwilach i jakoze trafily mi sie dwie dwojki w UK z nierdzewkami (nie wiem czy to kwasowki ale chyba nie) w UK to postanowilem wykorzystac ten oto stan i troche pozamieniac. Takze w dwoch dwojkach mialem takie tlumiki:
Jako ze nie podobala mi sie koncowka owalna (zbyt owalna) postanowilem przyjrzec sie takiemu tlumikowi z drugiej dwojki:
Po wyciagnieciu wyglada tak:
Jako ze ma strumienice, a ten z pierwszego zdjecia nie mial, tylko zwykly tlumik srodkowy wykonany z nierdzewki? postanowilem zaadaptowac ten na zdjeciach powzyej do dwojki w Polsce. Jedyna rzecz ktora mi sie nie podoba to jednorurowa koncowka... wolalbym dwie tak jak mam teraz z tlumikiem z golfa II GTI 16v, bo ladnie sie w zderzak wpasowuje?/wpasowywuje? heh sorry takze prosze o prooopozycje, jesli macie, jak z tego ustrojstwa zrobic koncowke z dwoma rurkami... probelm jest w tym ze ta rura wychodzaca ma srednice 70mm, jesli dobrze pamietam kiedy mierzylem.
Dzieki!
Tomek
Jako ze nie podobala mi sie koncowka owalna (zbyt owalna) postanowilem przyjrzec sie takiemu tlumikowi z drugiej dwojki:
Po wyciagnieciu wyglada tak:
Jako ze ma strumienice, a ten z pierwszego zdjecia nie mial, tylko zwykly tlumik srodkowy wykonany z nierdzewki? postanowilem zaadaptowac ten na zdjeciach powzyej do dwojki w Polsce. Jedyna rzecz ktora mi sie nie podoba to jednorurowa koncowka... wolalbym dwie tak jak mam teraz z tlumikiem z golfa II GTI 16v, bo ladnie sie w zderzak wpasowuje?/wpasowywuje? heh sorry takze prosze o prooopozycje, jesli macie, jak z tego ustrojstwa zrobic koncowke z dwoma rurkami... probelm jest w tym ze ta rura wychodzaca ma srednice 70mm, jesli dobrze pamietam kiedy mierzylem.
Dzieki!
Tomek
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98