Witajcie.
Gwintowane zawieszenie Tuning Art,
6,może z 7 tyś przebiegu.
Nic nie puka,nie cieknie jest jak nowy.
Więcej "wisiał" na kobyłkach niż jechał.
Auto już umyte,jutro wietrzenie i myślę,że w sobotę będzie foto jak by ktos potrzebował ale mówie.....
Wszystko kręci się palcami,nie ma absolutnie żadnych śladów korozji czy cokolwiek złego.
400 pln.
Pozdrawiam Tomek
Gwint TA
- whatforl123
- Początkujący
- Posty: 30
- Rejestracja: 09 maja 2016, 22:47
- Model: Scirocco II
Re: Gwint TA
witamGółek pisze: ↑14 sie 2018, 22:07 Witajcie.
Gwintowane zawieszenie Tuning Art,
6,może z 7 tyś przebiegu.
Nic nie puka,nie cieknie jest jak nowy.
Więcej "wisiał" na kobyłkach niż jechał.
Auto już umyte,jutro wietrzenie i myślę,że w sobotę będzie foto jak by ktos potrzebował ale mówie.....
Wszystko kręci się palcami,nie ma absolutnie żadnych śladów korozji czy cokolwiek złego.
400 pln.
Pozdrawiam Tomek
niebieskie?
2.0 16v+digifant
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Gwint TA
Hej.
Ja mam Tuning Art on ma niebieskie sprężyny.
Ale uwieżcie mi,że pod wzgledem charakterystyki nie ma absolutnie żadnej różnicy pomiędzy droższym Ta technix.(w momencie jak kupowałęm róznica była około 400 zł.)
Mam porównanie do TA zamontowanego w MK 1.
Mówi się,że w niebieskim gorsze spawy czy tam gorsza stal użyta do wyrobu sprężyn,że po godzinie użytkowania schodzi farba i że trzeszczy:)
To są mrzonki i nic takiego w moim przypadku nie miało miejsca.
Ja mam już ten "drugi" model z dodatkową regulacją na mocowaniach.
Pierwszych T-Art nie znam.
Nie znam też tej serii czerwonej BLACK ze sprężenami Eibach.Do niej nie porównuję bo nie miałem okazji się tym bawić.
Pozdrawiam Tomek
Ja mam Tuning Art on ma niebieskie sprężyny.
Ale uwieżcie mi,że pod wzgledem charakterystyki nie ma absolutnie żadnej różnicy pomiędzy droższym Ta technix.(w momencie jak kupowałęm róznica była około 400 zł.)
Mam porównanie do TA zamontowanego w MK 1.
Mówi się,że w niebieskim gorsze spawy czy tam gorsza stal użyta do wyrobu sprężyn,że po godzinie użytkowania schodzi farba i że trzeszczy:)
To są mrzonki i nic takiego w moim przypadku nie miało miejsca.
Ja mam już ten "drugi" model z dodatkową regulacją na mocowaniach.
Pierwszych T-Art nie znam.
Nie znam też tej serii czerwonej BLACK ze sprężenami Eibach.Do niej nie porównuję bo nie miałem okazji się tym bawić.
Pozdrawiam Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Gwint TA
Jakby kolegom jednak kolor nie odpowiadał, to ja przytulę niebieski do zielonego jakoś tam spasuje .
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Gwint TA
Z racji,że niebieskim zainteresowania brak
Luzik Kamilu,gwint jest twój.
Poogarniam wszystko zweryfikuję stan "w rękach" poszukam karton bo wszystko gdzieś mam i dam znać.
Jednak nie da się ukryć,że rozmowa była już ładnych parę miesięcy temu że byłbyś chętny
Nie aktualne zatem.
Ps.mam tam opanowane parę "trików" odnośnie ustawień żeby był max komfort
Tą "tajemną" wiedzę dostaniesz w gratisie
Pozdrawiam Tomek
Luzik Kamilu,gwint jest twój.
Poogarniam wszystko zweryfikuję stan "w rękach" poszukam karton bo wszystko gdzieś mam i dam znać.
Jednak nie da się ukryć,że rozmowa była już ładnych parę miesięcy temu że byłbyś chętny
Nie aktualne zatem.
Ps.mam tam opanowane parę "trików" odnośnie ustawień żeby był max komfort
Tą "tajemną" wiedzę dostaniesz w gratisie
Pozdrawiam Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Gwint TA
Dziś udało mi się zdemontować tylko tył
Przód jest taki sam,myślę,że w poniedziałek zdejmę i opstrykam.
Jak Ci Kamilu pasuje daj znać.
Pozdrawiam Tomek
Przód jest taki sam,myślę,że w poniedziałek zdejmę i opstrykam.
Jak Ci Kamilu pasuje daj znać.
Pozdrawiam Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Re: Gwint TA
Aktualne?
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Gwint TA
Nie.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!