Chiptuning 1.4TSI
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 paź 2010, 17:57
- Model: Scirocco III
Re: Chiptuning 1.4TSI
dynasoft jesli jestes chetny na ocp zbieramy grupe ja jade w pon
Re: Chiptuning 1.4TSI
Ja będę robił w kreatorze mocy, bez problemu podciagna do 200KM.
Scirocco 1.4 tsi 160KM
Re: Chiptuning 1.4TSI
Ja jeszcze moge polecic Witka Mr motors na mineralnej, VTg, i Mastersa.
Re: Chiptuning 1.4TSI
ja juz jestem po wyszlo 216 ps i 330 nm
-- piątek, 7 sty 2011, 14:06 --
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab9 ... 87b76.html
-- piątek, 7 sty 2011, 14:06 --
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab9 ... 87b76.html
Re: Chiptuning 1.4TSI
http://dynosoft.pl/
placilem 1 tys jak wszyscy bo to bylo grupowe z OCP wczesniej dzwonilem i pytalem ze TIS w tej samej cenie
po zabiegu Aligator powiedzial ze musi zmienic cennik bo z TSI jest duzo wiecej roboty niz z TDI i normalnie kasuje 1800-2000 ale skoro sie zgodzil na cene z grupowego to tyle place to byl prezent na mikolaja hehe
placilem 1 tys jak wszyscy bo to bylo grupowe z OCP wczesniej dzwonilem i pytalem ze TIS w tej samej cenie
po zabiegu Aligator powiedzial ze musi zmienic cennik bo z TSI jest duzo wiecej roboty niz z TDI i normalnie kasuje 1800-2000 ale skoro sie zgodzil na cene z grupowego to tyle place to byl prezent na mikolaja hehe
- pkonrad
- Początkujący
- Posty: 26
- Rejestracja: 20 mar 2011, 11:11
- Numer GG: 79767
- Lokalizacja: małoPOLSKA
- Kontakt:
Re: Chiptuning 1.4TSI
W dniu dzisiejszym miałem przyjemność pojechać na program do firmy CompSport z VW Scirocco 1.4 TSI CAVD 160KM, który od 2 lat użytkuje mój ojciec
Samochód zatankowany do pełna benzyną 95 okt. na stacji ORLEN.
Zrobiony został pomiar serii:
Parametry wyszły OK, ale sam wykres jak widać jest taki sobie. Następnie Patryk zabrał się za strojenie. Okazało się jednak, że na paliwie 95 okt z Orlenu które było zalane nic nie da się zrobić. Ta benzyna nie nadawała się do jazdy w tym samochodzie. Był zalany prawie pełny bak, więc pozostały 2 możliwości. 1 - jechac do domu, wyjeździć ten syf, zalać czymś porzadnym i przyjechać na soft. 2 - wypompowac paliwo zalane i jechać na zalac nowe, porządne. Bo konsultacji z ojcem wybraliśmy 2 opcje. Orlenowski syf został wypomopowany praktycznie do zera i zalana została benzyna BP Ultimate 98 okt. Na tym paliwie seria już nie była mierzona, tylko od razu Patryk zabrał się za strojenie.
A oto efekt jego pracy na paliwe BP Ultimate 98:
Według mnie wynik wyszedł naprawdę fajny. Auto zawija się nieporównywalnie lepiej, chociaż do mojej FRki jeszcze dużo mu brakuje
Tutaj jeszcze wykres softu i serii na jednym wykresie:
Na koniec chciałem po raz kolejny podziekować firmie CompSport za profi robotę
Samochód zatankowany do pełna benzyną 95 okt. na stacji ORLEN.
Zrobiony został pomiar serii:
Parametry wyszły OK, ale sam wykres jak widać jest taki sobie. Następnie Patryk zabrał się za strojenie. Okazało się jednak, że na paliwie 95 okt z Orlenu które było zalane nic nie da się zrobić. Ta benzyna nie nadawała się do jazdy w tym samochodzie. Był zalany prawie pełny bak, więc pozostały 2 możliwości. 1 - jechac do domu, wyjeździć ten syf, zalać czymś porzadnym i przyjechać na soft. 2 - wypompowac paliwo zalane i jechać na zalac nowe, porządne. Bo konsultacji z ojcem wybraliśmy 2 opcje. Orlenowski syf został wypomopowany praktycznie do zera i zalana została benzyna BP Ultimate 98 okt. Na tym paliwie seria już nie była mierzona, tylko od razu Patryk zabrał się za strojenie.
A oto efekt jego pracy na paliwe BP Ultimate 98:
Według mnie wynik wyszedł naprawdę fajny. Auto zawija się nieporównywalnie lepiej, chociaż do mojej FRki jeszcze dużo mu brakuje
Tutaj jeszcze wykres softu i serii na jednym wykresie:
Na koniec chciałem po raz kolejny podziekować firmie CompSport za profi robotę
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by
Re: Chiptuning 1.4TSI
Cześć,
Chip to bardzo fajna sprawa dopóki nie pójdą tłoki:/ W swoim tego nie zrobię bo szkoda mi nerwów jak coś się stanie:) i polecam lać 98 - temat podobno wałkowany na szkoleniach w VW.
Chip to bardzo fajna sprawa dopóki nie pójdą tłoki:/ W swoim tego nie zrobię bo szkoda mi nerwów jak coś się stanie:) i polecam lać 98 - temat podobno wałkowany na szkoleniach w VW.
Re: Chiptuning 1.4TSI
U mnie u dealera jak sie zapytałem co lepiej lać czy 95 czy 98 to powiedział mi że lepiej normalnie lać 95 a raz na cztery zatankowania 98 i przycisnąć go trochę dla odświeżenia ... Chyba że w trasę się jedzie to 98. Czyli ja to odebrałem tak że na miasto 95 a w trasę 98 i tego się trzymam.
- pkonrad
- Początkujący
- Posty: 26
- Rejestracja: 20 mar 2011, 11:11
- Numer GG: 79767
- Lokalizacja: małoPOLSKA
- Kontakt:
Re: Chiptuning 1.4TSI
Myślę że jak będzie się odpowiednio traktować silnik to nie powinno być z tym większych problemówplebs pisze:Chip to bardzo fajna sprawa dopóki nie pójdą tłoki:/
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by
- pkonrad
- Początkujący
- Posty: 26
- Rejestracja: 20 mar 2011, 11:11
- Numer GG: 79767
- Lokalizacja: małoPOLSKA
- Kontakt:
Re: Chiptuning 1.4TSI
Lucas, dokładnie Pytanie tylko, czy przyczyną tego nie jest zbyt ostra jazda autem z tym silnikiem + nieumiejętne obchodzenie się znim, tzn. deptanie do dechy na zimnym silniku, czy długotrwała jazda na wysokich obrotach.
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by
- leftfield
- Zaawansowany
- Posty: 800
- Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
- Model: Scirocco III
- Lokalizacja: pzn
Re: Chiptuning 1.4TSI
no właśnie w moim przypadku jest wszystko na spokojnie:
1. nie jeżdżę na torach
2. nie startuję na cargo/marywilskiej
3. zawsze po ostrzejszej jeździe studzę i to kilka minut silnik
4. na zimnym póki wskazówka nie drgnie jadę na ecodrivingu
a mimo to pierdonął
nie ma chyba zasady.
1. nie jeżdżę na torach
2. nie startuję na cargo/marywilskiej
3. zawsze po ostrzejszej jeździe studzę i to kilka minut silnik
4. na zimnym póki wskazówka nie drgnie jadę na ecodrivingu
a mimo to pierdonął
nie ma chyba zasady.
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
Re: Chiptuning 1.4TSI
no bo w tych silnikach jest "jakaś" wada fabryczna. Zbyt dużo usterek i pękających tłoków aby sądzić że wszyscy się ścigali Jak ma coś paść to padnie, program może jedynie to przyspieszyć
Konrad miał Twój tata upgrade softu?
Konrad miał Twój tata upgrade softu?