1.4 TSI vs 2.0 TSI

Jeśli masz problem techniczny dotyczący Scirocco mk3, tu zapytaj o rozwiązanie.
Awatar użytkownika
Paulus77
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 07 gru 2008, 11:17
Model: Scirocco III
Numer GG: 1827771

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: Paulus77 »

olskar napisał:
Sprawdzałem już na ebay i te przednie ledy 275 euro.. trochę dużo jak za taki mały gadżet..
No ale mozna przeciez za 25 zł kupic ledowe zarowki do tych lamp w zderzaku. One wlasnie doswietlaja zakrety i sam sie zastanawiam nad kupnem, bo teraz do bialych ksenonow srednio mi pasuja swiecace na zolto, zwykle zarowki :/
Fakt, ze trzeba by pokombinowac, zeby to one spelnialy funkcje lamp do jazdy dziennej. U mnie w pozycji Auto w dzien swieca zwykle zarowki w lampach, wieczorem sie wlaczaja ksenony.
2.0 TSI @260KM/390Nm / DSG / DCC / Candy White
Awatar użytkownika
leftfield
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 800
Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
Model: Scirocco III
Lokalizacja: pzn

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: leftfield »

Paulus77 napisał:
Dynaudio, ktorego braku nie moge odzalowac :/
podjechał kolega mk3 z dynaudio i nie sądziłem, że jest taka różnica. tylko już trzeszczały te głośniki, więc dołożenie sprzętu za 8k i po 9 miesiącach (bo tyle mniej więcej ma samochód) słyszenie trzeszczeń przy większych basach może być irytujące...
Co do rozlozenia napedu to zgadzam sie, ze przyrost mocy/momentu napedowego jest ponad mozliwosci przedniej osi czego sam doswiadczam po tuningu do 260KM ale tylko przy starcie z miejsca. Jesli auto juz jedzie powiedzmy 40km/h i wdepnie sie gaz do oporu to juz zostaje czysta frajda :)
tego właśnie się obawiam, bo zastanawiam się nad Rką, tylko czy w takiej kombinacji nie lepiej wziąć golfa? pytanie tylko jak zrekompensować utratę stylu sciro... :)
Jedyne czego ja bym sie bal w R to maly przeswit. Tej zimy juz kilka razy sie zawiesilem na sniegu tak, ze musialem odkopywac auto o szuraniu podwoziem jadac w koleinach juz nie wspominam. R ma 1cm nizsze zawiesznie i dodatkowo cale jest ospoilerowane nizej niz standardowa sroka.
na śląsku też było mnóstwo śniegu... ja w warszafce czy poznaniu non stop robiłem za pług - strasznie irytujące, nie mówiąc o tym, że przedni spojler to dopiero teraz obadam jak się ma po zimie. jedyne co słusznego zrobiłem na pewno to wykorzystanie felg, na których dostałem auto na zimę - są tak pokatowane, że nie wiem jak będzie z ich reanimacją
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
Awatar użytkownika
w.mat
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 295
Rejestracja: 24 lut 2009, 21:49
Model: Scirocco III
Lokalizacja: Warszawa

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: w.mat »

Hmm ciekawe z tym dynaudio bo ja właśnie się zastanawiam żeby sobie to zamontować można kupić głośniki ze wzmacniaczem za 1000zł na allegro i powiedzieli w serwisie że założą bez utraty gwarancji, może w takim wypadku poczekać i po gwarancji zrobić jakieś fajne audio w profesjonalnej firmie.
Awatar użytkownika
pablo2,0
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 212
Rejestracja: 09 sty 2010, 17:02
Model: Scirocco III
Lokalizacja: Warszawa

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: pablo2,0 »

ale profesjonalne, czy profesjonalne? Dobrze zrobione audio w samochodzie to kilka tysięcy pln, wygłuszenie drzwi, zajęcie części bagażnika i często schowka itd.
Scirocco III 2,0 TSI DSG Dark Maroon
www.scirocco-club.pl
Awatar użytkownika
Paulus77
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 07 gru 2008, 11:17
Model: Scirocco III
Numer GG: 1827771

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: Paulus77 »

Dokladnie. Montaz audio wiaze sie z wybebeszaniem polowy auta, zeby poprowadzic kilka kabelkow i wygluszyc drzwi. Do tego jakies skrzynki basowe w bagazniku i wzmacniacz przykrecony do oparcia czyli jak dla mnie odpada.
Dynaudio daje przyzwoity dzwiek i gwarancje producenta na wszystkie plastiki, nawet w ASO rozkrecanie plastikow moze narobic szkod w pozniejszym czasie i np. moj diler nie chcial ryzykowac.
2.0 TSI @260KM/390Nm / DSG / DCC / Candy White
Awatar użytkownika
w.mat
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 295
Rejestracja: 24 lut 2009, 21:49
Model: Scirocco III
Lokalizacja: Warszawa

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: w.mat »

No tak jak ktoś ma dynaudio od nowości to nie ma problemu ale ja np nie konfigurowałem sam auta i teraz chciałbym coś z audio zrobić. Oczywiście że montaż dobrego audio to konkretna robota i żeby było super trzeba wygłuszyć położyć nowe kable oczywiście głośniki wzmacniacz i lekki basik w bagażniku. Kontaktowałem się z jedną firmą w tej sprawie i powiedziałem że wolałbym bez ingerencji w bagażniku bo i tak jest mało miejsca tam ale powiedzieli że w takim razie nie ma to sensu bo nie będzie dużej różnicy jednak jakbym się upierał to powiedzieli że za ok 3-4tys można już coś bardzo fajnego zrobić. To też oczywiście indywidualna sprawa użytkownika na co zwraca uwagę podczas słuchania muzyki i pod do się konfiguruje audio. W zeszłym roku w lipsku widziałem całkiem sprytny basik do bagażnika i zaczynam się nad tym wszystkim zastanawiać, w końcu tyle czasu się spędza w aucie to warto by sobie ten czas umilić.


Jeszcze pytanko, ktoś z wawy ma dunaudio ???
Awatar użytkownika
Chimera
Początkujący
Początkujący
Posty: 112
Rejestracja: 28 paź 2009, 09:54
Model: Scirocco III
Lokalizacja: Warszawa

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: Chimera »

Ja bede miala, tylko czekam na odbior auta (mam nadzieje, ze juz w przyszlym tygodniu).
Obrazek
2.0 TSI Viper green
http://scirocco-club.pl/
Awatar użytkownika
w.mat
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 295
Rejestracja: 24 lut 2009, 21:49
Model: Scirocco III
Lokalizacja: Warszawa

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: w.mat »

A byłaby taka możliwość jak już dostaniesz autko żebym któregoś dnia posłuchał jak to gra ?
mmax
Nowy
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 24 lut 2010, 22:21

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: mmax »

Polecam 2.0 ... takim jeżdze ... jeździłem 1.4 160 bHp i nie żałuję wyboru ... dół może faktycznie szybciej zbiera ale 40 dodatkowych koni jest odczuwalne ... żałuje tylko że nie poczekałem, zdecydowanie bardziej podoba mi się kierownica i komputer pokładowy (biały wyświetlacz)w mK III 2010 ... no ale mam jaki mam :-). Średnio przez 17 000 km spaliłem 12,3 litra, w Wawie nauczyłem sie schodzić do 9,5 - 10, 5, w tarsie najmniej spalił mi 7,8 ze średnią predkością 120 km/h. Przy normalnej dynamicznej jeździe po mieście wychodzi około 13, przy dobrym nastroju i ciepłej nocy bez problemu wychodzi średnio 16 - 17, ale bez oszczędzania ...
Awatar użytkownika
sidhe
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 343
Rejestracja: 11 maja 2009, 16:47
Numer GG: 2507685

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: sidhe »

No to tak samo ze spalaniem jak u mnie i w miescie i w trasie. Ciekawe jak by wygladal pojedynek 1.4 po chipie vs 2.0 z seryjna moca :huh:
Awatar użytkownika
Chimera
Początkujący
Początkujący
Posty: 112
Rejestracja: 28 paź 2009, 09:54
Model: Scirocco III
Lokalizacja: Warszawa

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: Chimera »

w.mat napisał:
A byłaby taka możliwość jak już dostaniesz autko żebym któregoś dnia posłuchał jak to gra ?
Jasne :)
Obrazek
2.0 TSI Viper green
http://scirocco-club.pl/
Awatar użytkownika
sidhe
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 343
Rejestracja: 11 maja 2009, 16:47
Numer GG: 2507685

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: sidhe »

Tez chetnie poslucham pewnie roznica jest ogromna :(
Awatar użytkownika
leftfield
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 800
Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
Model: Scirocco III
Lokalizacja: pzn

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: leftfield »

sidhe napisał:
Tez chetnie poslucham pewnie roznica jest ogromna :(
słyszałem - jest :)
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
Awatar użytkownika
w.mat
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 295
Rejestracja: 24 lut 2009, 21:49
Model: Scirocco III
Lokalizacja: Warszawa

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: w.mat »

No to może mały spocik warszawski przy okazji :)

A co do tematu 1,4 TSI moja sroczka miło mnie dzisiaj zaskoczyła, z ciekawości pojechałem na hamownie wynik 176 bhp ;)
Awatar użytkownika
leftfield
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 800
Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
Model: Scirocco III
Lokalizacja: pzn

Odp: 1.4 TSI vs 2.0 TSI

Post autor: leftfield »

Ciekawe :) A gdzie hamowałeś?
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
ODPOWIEDZ