Części do wersji R
Części do wersji R
Jestem nowy dlatego serdecznie witam i może przejdę od razu do sedna sprawy. Otóż od dłuższego czasu przymierzam się do kupna Sroczki. Zakupu dokonam dopiero na początku 2011 i jeżeli wszystko dobrze pójdzie będę mógł pozwolić sobie na to aby zakupić wersję "R". W związku z tym chciałbym zapytać, które części w tej wersji są inne niż w normalnej 2.0 TSI? Udało mi się jedynie dotrzeć do tego, że tarcze hamulcowe są nieco większe Z góry dziękuję za pomoc.
- leftfield
- Zaawansowany
- Posty: 800
- Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
- Model: Scirocco III
- Lokalizacja: pzn
Re: Części do wersji R
pewnie właściciele rki będą w stanie coś powiedzieć, ja znalazłem taki materiał, w którym jest parę modyfikacji opisanych
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
Re: Części do wersji R
Informacje, które uzyskałem od dealera:
Różne są więc półosie, przeguby, cały układ hamulcowy, amortyzatory, stabilizatory, sprzęgło, skrzynia biegów, chłodnica, właściwie wszystkie elementy które odpowiadają za układ hamulcowy, zawieszenie i układ przeniesienia napędu.
oraz:
Jak to przeważnie bywa przy najmocniejszych wersjach konkretnych modeli ceny są wyższe o ok 100% ze względu na zwiększona wytrzymałość przy zachowaniu wymiarów i masy części bazowych.
Tak więc chyba rezygnuję z tej wersji
Różne są więc półosie, przeguby, cały układ hamulcowy, amortyzatory, stabilizatory, sprzęgło, skrzynia biegów, chłodnica, właściwie wszystkie elementy które odpowiadają za układ hamulcowy, zawieszenie i układ przeniesienia napędu.
oraz:
Jak to przeważnie bywa przy najmocniejszych wersjach konkretnych modeli ceny są wyższe o ok 100% ze względu na zwiększona wytrzymałość przy zachowaniu wymiarów i masy części bazowych.
Tak więc chyba rezygnuję z tej wersji
Re: Części do wersji R
możesz spokojnie R'ke kupować, przecież to jest ten sam silnik który jest montowany co w Audi S3 (BHZ, CDL) nie ma żadnych powodów do obaw jeśli chodzi o koszta, bo nie jest prawdą że te części są droższe o 100% W R'ce masz silnik 2.0TFSI na turbinie k04 dlatego moc jest wyższa. Wiadomo że koszt za np klocki tarcze hamulcowe będą troche większe niż w wersji 200km no ale to wynika z ich trwałości wielkości a nie dlatego że masz znaczek R. Masz po prostu lepsze hamulce które lepiej hamują. Ogólnie większość podzespołów bazuje na tych od S3
W Scirocco 2.0 tsi 200hp/210hp masz nowocześniejsze silniki (CCZ, CAW) na turbinie K03.
Ogólnie oba silniki różnią się wszystkim np TSI ma rozrząd na łańcuchu - TFSI na pasku. TSI ma mniejszy stopień sprężania 9,6:1 TFSI = 10,5:1, TSI posiada nowszy system wtryskowy MED17,5, TFSI MED9.1 Jak chcesz więcej różnic to tu masz wszystko dokładnie opisane http://forum.scirocco-club.pl/viewtopic.php?f=12&t=50
Wybór należy do Ciebie R'ka kusi wyglądem i mocą, natomiast 2.0 tsi ma nowocześniejszy silnik, który jest pozbawiony wielu wad silników 2.0 TFSI, a jeśli będzie brakowało Ci mocy zawsze możesz zrobić program.
Ogólnie trudny wybór, sam bym się długo zastanawiał
W Scirocco 2.0 tsi 200hp/210hp masz nowocześniejsze silniki (CCZ, CAW) na turbinie K03.
Ogólnie oba silniki różnią się wszystkim np TSI ma rozrząd na łańcuchu - TFSI na pasku. TSI ma mniejszy stopień sprężania 9,6:1 TFSI = 10,5:1, TSI posiada nowszy system wtryskowy MED17,5, TFSI MED9.1 Jak chcesz więcej różnic to tu masz wszystko dokładnie opisane http://forum.scirocco-club.pl/viewtopic.php?f=12&t=50
Wybór należy do Ciebie R'ka kusi wyglądem i mocą, natomiast 2.0 tsi ma nowocześniejszy silnik, który jest pozbawiony wielu wad silników 2.0 TFSI, a jeśli będzie brakowało Ci mocy zawsze możesz zrobić program.
Ogólnie trudny wybór, sam bym się długo zastanawiał
Re: Części do wersji R
Dzięki za rzeczową odpowiedź Teraz znowu zacząłem się zastanawiać
Co do modyfikacji to co myślicie o propozycji firmy MTM, która to ze standardowych 210 hp "wyciąga" 270 hp? Czy po czymś takim turbina nie rozsypie się po 30-40 tyś? I jak się ma taki tuning do gwarancji i czy np w ASO po zrobieniu upgrade nie wykasują tej modyfikacji?
Co do modyfikacji to co myślicie o propozycji firmy MTM, która to ze standardowych 210 hp "wyciąga" 270 hp? Czy po czymś takim turbina nie rozsypie się po 30-40 tyś? I jak się ma taki tuning do gwarancji i czy np w ASO po zrobieniu upgrade nie wykasują tej modyfikacji?
- AgaZaKa
- Zaawansowany
- Posty: 646
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:14
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa / Surrey, UK
Re: Części do wersji R
Polecam watek o chiptuningu, nie sugeruj sie tematem, bo watek dotyczyl tez modelu 2.0
http://www.scirocco.pl/phpBB3/viewtopic ... 24&t=45124
http://www.scirocco.pl/phpBB3/viewtopic ... 24&t=45124