miałem update 24S4 i mam auto z 20 tygodnia 2009, jeden z ostatnich egzemplarzy z czerwonym wyświetlaczem - nie pokazuje biegów w manualu
dane z kompa:
nr katalogowy oprogramowania 03C906027AT
oznaczenie systemu: MED17.5.5G
wersja oprogramowania 5859
zanim wyskoczyło EPC i kontrolka, przy szarpaniu podjechałem do innego ASO niż to, w którym teraz auto stoi i sprawdzili wszystkie podłączenia i soft. miałem wszystko prawidłowo podłączone, a soft aktualny.
nr błędów z VASu:
00768 P0300
00770 P0302
04874 P130A
niedociśnienie - pęknięty tłok
- leftfield
- Zaawansowany
- Posty: 800
- Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
- Model: Scirocco III
- Lokalizacja: pzn
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
W informacji z sieci wynika właśnie, że akcja 24S4 miała rozwiązać problem pękających tłoków (zmiana mieszanki i sterowania knocksensorem) oraz być może uchronić przed uszkodzeniem wtryskiwaczy. Dlatego cały czas pytam czy dostałeś do silnika nowe wtryskiwacze ?, bo jeżeli nie i nowe silniki pracują na uszkodzonych z pierwszego montażu to pewnie dlatego masz te kłopoty. Jeżeli natomiast miałeś nowy komplet wtrysków i znowu padł silnik to hmmm, wychodzi na to, że nadal temat EPC jest wielką zagadką dla VW.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, 14:23 przez Wachta, łącznie zmieniany 1 raz.
- pkonrad
- Początkujący
- Posty: 26
- Rejestracja: 20 mar 2011, 11:11
- Numer GG: 79767
- Lokalizacja: małoPOLSKA
- Kontakt:
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detectedleftfield pisze: nr błędów z VASu:
00768 P0300
00770 P0302
04874 P130A
Possible Causes
Air Intake System leaking
Fuel Supply faulty
Injector(s) faulty
Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty
Ignition Coil(s) faulty
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open
Camshaft Position Sensor (G40) faulty
Possible Solutions
Check Misfire Recognition
Check Air Intake System
Check Fuel Supply
Check Injector(s) and Injector Sealing
Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)
Check Ignition Coil(s)
Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
Check Camshaft Position Sensor (G40)
Special Notes
This DTC indicates that one or multiple cylinders are misfiring, but the ECU fails to identify the cylinder.
16686/P0302/000770 - Cylinder 2 Misfire Detected
Possible Causes
Ignition system
Fuel injectors
Fuel pressure
Running out of fuel
EVAP canister purge valve
Evaporative emission system
Low compression
Base engine problems
Controle Module damaged
Special Notes
This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.
Opisu ostatniego błędu 04874 P130A niestety nie mogłem znaleźć.
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by
- leftfield
- Zaawansowany
- Posty: 800
- Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
- Model: Scirocco III
- Lokalizacja: pzn
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
odłączenie zapłonu cylindra.pkonrad pisze:Opisu ostatniego błędu 04874 P130A niestety nie mogłem znaleźć.
@wachta: nie mogę im stać nad głową, dlatego że od samochodu dzieli mnie teraz 300km jak tylko ustalę dam znać
EDIT:
do silnika nr 3 przyszły nowe wtryski na 70%
Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, 13:12 przez leftfield, łącznie zmieniany 1 raz.
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
- pkonrad
- Początkujący
- Posty: 26
- Rejestracja: 20 mar 2011, 11:11
- Numer GG: 79767
- Lokalizacja: małoPOLSKA
- Kontakt:
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
leftfield, wracając jeszcze do Twojego poprzedniego posta, te dane które podałeś rozumiem że zostały odczytane VASem tak Ja posiadam program VCDS 10.6 (jeden z najlepszych zamienników VASa), dzisiaj po pracy sprawdzę logi i zobacze co mi się uda z niego odczytać.leftfield pisze: dane z kompa:
nr katalogowy oprogramowania 03C906027AT
oznaczenie systemu: MED17.5.5G
wersja oprogramowania 5859
EDIT:
Mnie VCDSem ze sterownika silnika udało się tyle odczytać:
Log przed wizytą w ASO
Address 01: Engine (CAV) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 03C 906 027 F HW: 03C 906 027 F
Component: MED17.5.5 3427
Revision: L1H08--- Serial number: VWX7Z0I03NF04E
Coding: 0000072
Shop #: WSC 00020 790 00000
VCID: 244CEECED881E93C
Log po wizycie w ASO
Address 01: Engine (CAV) Labels: None
Part No SW: 03C 906 027 BS HW: 03C 906 027 F
Component: MED17.5.5 0888
Revision: L1H08--- Serial number: VWX7Z0I03NF04E
Coding: 0000072
Shop #: WSC 00050 259 99273
VCID: 73EEDD922DEF3E84
Jak widać różnie są (zaznaczone na czerwono), więc chyba faktycznie została wgrana najnowsza aktualizacja
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 17:44 przez AgaZaKa, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Temat zdjety na prosbe autora.
Powód: Temat zdjety na prosbe autora.
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by