niedociśnienie - pęknięty tłok
- leftfield
- Zaawansowany
- Posty: 800
- Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
- Model: Scirocco III
- Lokalizacja: pzn
niedociśnienie - pęknięty tłok
Samochód produkcja 18 tydz, 2009.
Przebieg 53,9
Bez giftu
1.4, 160km
- pojawiła się kontrolka spalin,
- samochód nabierał wibracji przy niskich obrotach, szczególnie na jałowym biegu,
- po czasie wyskoczyła kontrolka EPC
Brak oznak w postaci zmniejszonej mocy, szarpania, etc. Jedynie miał problem z wychodzeniem z niskich obrotów na wyższych biegach (pisałem o tym wcześniej).
Diagnoza: niedociśnienie na pierwszym tłoku.
Wstępny efekt: wymiana całego silnika
Czekam na finalne potwierdzenie z ASO. Będę informował o szczegółach.
Przebieg 53,9
Bez giftu
1.4, 160km
- pojawiła się kontrolka spalin,
- samochód nabierał wibracji przy niskich obrotach, szczególnie na jałowym biegu,
- po czasie wyskoczyła kontrolka EPC
Brak oznak w postaci zmniejszonej mocy, szarpania, etc. Jedynie miał problem z wychodzeniem z niskich obrotów na wyższych biegach (pisałem o tym wcześniej).
Diagnoza: niedociśnienie na pierwszym tłoku.
Wstępny efekt: wymiana całego silnika
Czekam na finalne potwierdzenie z ASO. Będę informował o szczegółach.
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
pisales wczesniej mozesz podac link ??
u mnie juz 2 razy pojawila sie ikonka silnika i auto nie przyspieszalo przez pare sekund ale potym bylo ok
co do wpadanie w wibracje to czasami tak mam, no jade s1 nagle korek, staje i po chwili autko drzy ale podjezdzam i juz lepiej pozatym 1 raz rano odpalilem i przez chwile chodzil jak disel przez jakies 5-6s ale myslalem ze to wina niskiego poziomu oleju, od 2 miesiecy sie to nie pojawilo niski poziom czyli polowa zawsze mam powyzej polowy
u mnie juz 2 razy pojawila sie ikonka silnika i auto nie przyspieszalo przez pare sekund ale potym bylo ok
co do wpadanie w wibracje to czasami tak mam, no jade s1 nagle korek, staje i po chwili autko drzy ale podjezdzam i juz lepiej pozatym 1 raz rano odpalilem i przez chwile chodzil jak disel przez jakies 5-6s ale myslalem ze to wina niskiego poziomu oleju, od 2 miesiecy sie to nie pojawilo niski poziom czyli polowa zawsze mam powyzej polowy
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
ach te nowoczesne auta 50tys i silnik do wymiany i jeszcze olej wpieprzaja
- leftfield
- Zaawansowany
- Posty: 800
- Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
- Model: Scirocco III
- Lokalizacja: pzn
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
http://scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php ... 387#p74653liroyek pisze:pisales wczesniej mozesz podac link ??
@majkel - no zgadza się ale poczytalem tutaj, bo nie kojarzyłem, żeby ktoś miał coś podobnego, więc niewykluczone, że to jednak kwestia egzemplarza. poza tym wszystko na gwarancji, więc mnie to tak naprawdę wali. niech zrobią, naprawią, a ja będę jeździł
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
- leftfield
- Zaawansowany
- Posty: 800
- Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
- Model: Scirocco III
- Lokalizacja: pzn
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
Garść nowych informacji: problem nie jest obcy w VW. w moim macierzystym salonie były takie przypadki, w jednym wymianie podlegał cały silnik (golf VI z dsg), w drugim (golf manual) wymieniono sterownik, w którym pisał w.mat w osobnym temacie.
VW woli brać takie silniki w całości, dlatego że podlegają one później testom w Niemczech.
i tyle z ciekawostek
VW woli brać takie silniki w całości, dlatego że podlegają one później testom w Niemczech.
i tyle z ciekawostek
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
ja dzis zauwazylem ze jak jest wilgotne powietrzne np jak dzis to przy gwaltownym przyspieszaniu jest inny dzwiek niz normalnie, macie to samo ???
- leftfield
- Zaawansowany
- Posty: 800
- Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
- Model: Scirocco III
- Lokalizacja: pzn
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
dobra, już wszystko wiadomo na pewno:
pęknięty tłok, zamówiony cały nowy silnik. ok 2 tygodnie postoju jeszcze
pęknięty tłok, zamówiony cały nowy silnik. ok 2 tygodnie postoju jeszcze
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
Panowie a jak czesto robicie wymiane oleju ?? moze to tez ma jais wplyw na to, ja wymieniam co 15 tys na wszelki wypadek co prawde jette mam w LL (co 30) no ale tam to stare poczciwe mpi
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
coraz wiecej negatywnych opinii pojawia się o nowych jednostkach silnikowych VW
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
- Siekier
- Początkujący
- Posty: 140
- Rejestracja: 26 mar 2009, 22:47
- Model: Scirocco III
- Lokalizacja: Poznan - Hannover
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
VW woli brać takie silniki w całości, dlatego że podlegają one później testom w Niemczech.
W przypadku dużej ilości powtarzających się błędów i awarii faktycznie fabryka "ściąga" uszkodzone części do analizy by np. ostatecznie wprowadzić zmiany konstrukcyjne ...
Często niektóre błędy wychodzą w trakcie użytkowania samochodów wtedy fabryka musi natychmiast reagować.
W przypadku dużej ilości powtarzających się błędów i awarii faktycznie fabryka "ściąga" uszkodzone części do analizy by np. ostatecznie wprowadzić zmiany konstrukcyjne ...
Często niektóre błędy wychodzą w trakcie użytkowania samochodów wtedy fabryka musi natychmiast reagować.
- leftfield
- Zaawansowany
- Posty: 800
- Rejestracja: 16 mar 2009, 19:55
- Model: Scirocco III
- Lokalizacja: pzn
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
te panie kolego - miałeś mi zalatwić, żeby wstawili zamiast 160 to 210
żadnego 1.2 z caddasa nie biorę
-- poniedziałek, 6 gru 2010, 13:58 --
Z nowości w temacie - przyszedł nowy silnik z fabryki, zamontowali.
Dzisiaj miałem odbierać. Podczas sprawdzania przed wydaniem auta okazało się, że silnik ma dokładnie tę samą usterkę - tym razem nie ma kompresji na drugim cylindrze.
żadnego 1.2 z caddasa nie biorę
-- poniedziałek, 6 gru 2010, 13:58 --
Z nowości w temacie - przyszedł nowy silnik z fabryki, zamontowali.
Dzisiaj miałem odbierać. Podczas sprawdzania przed wydaniem auta okazało się, że silnik ma dokładnie tę samą usterkę - tym razem nie ma kompresji na drugim cylindrze.
Nauka języka francuskiego, także skype. Więcej na linguarom.pl
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
było MK3 Rising Blue 22/2009 "TourDePologne"
jest Passat B8 2.0TSI CC4013, matt dark blue mat
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: niedociśnienie - pęknięty tłok
Heh nie wiadomo czy się śmiać czy płakać... Ktoś sobie chyba jaja robi.leftfield pisze:-- poniedziałek, 6 gru 2010, 13:58 --
Z nowości w temacie - przyszedł nowy silnik z fabryki, zamontowali.
Dzisiaj miałem odbierać. Podczas sprawdzania przed wydaniem auta okazało się, że silnik ma dokładnie tę samą usterkę - tym razem nie ma kompresji na drugim cylindrze.
A taki małe OT. Pamiętam jak wychodziło nowe Scirocco to na forum padały pytania czy ten samochód tak samo jak poprzednik wytrzyma 20 - 30 lat...