Witam wszystkich!
Od końca maja 2011 jestem szczęśliwym /jak dotąd/ użytkownikiem czarnej sroki. Chciałem się przywitać - jest to mój 1szy post - i jednocześnie stworzyć mały kącik dla posiadaczy mk3 z silnikiem tdi /w moim przypadku 170 PS/.
Wiem, wiem... taki motor nie pasuje do charakteru auta ))) - o czym możemy dyskutować długo i namiętnie z posiadaczami 'benzyn'...
Chciałem spytać, czy ktoś ma uwagi etc. - jak w tytule - dot. swojego auta 'w dieslu'.
W moim przypadku poza skrzypiącą co nieco tylną klapą - ten problem się przewijał już; kwestia odbojników, jak sądzę - nie ma żadnych problemów /na tę chwilę ok. 12 tys. km/
pozdrawiam serdecznie
Jarek /3miasto/
TDI - uwagi? kłopoty? zalety?
Re: TDI - uwagi? kłopoty? zalety?
Mam 2 letnie Sciro z kutrem 140 hp. Wcześniej jezdziłem golfem V tez z 140 konnym silnikiem tylko że na pompowtryskiwaczach i Sciro w porównaniu do niego pali ok 1-1,5 l mniej paliwa. Więc to jest zaleta. Miałem troche kłopotów z czujnikiem różnicy ciśnień DPF i uszkodzonym wentylatorem chłodnicy no ale to raczej pierdoły. Pojawił się też problem ze skrzynią biegów ale to był raczej wynik eksploatacji poprzedniej użytkowniczki. Chciałem kupic benzynę 2.0 z dsg ale trafił sie kuter i w sumie nie jest zły. Ogólnie spoko auto...
Przemek Gdynia
Przemek Gdynia
Re: TDI - uwagi? kłopoty? zalety?
Cześć pepepp...
kuter... powiadasz... )))
Jakoś nikt inny nie zachwala 'kutrów'... ciekawe, dlaczego...
Wszyscy użytkownicy forum dosiadają 'benzyn'?
Może wspomnę o zalecie? - przy 180 km/h komputer wskazuje spalanie nieco poniżej 9 l...
Średnia z 1400 km - podróż w Polska-Włochy poprzez Niemcy - z 'autostradową' prędkością 160-180 km/h (plus korki w Bawarii - co się dzieje z tym krajem???? ))) ) - 'tam' - 6,2, 'z powrotem' - 5,8...
pozdrawiam
J.
kuter... powiadasz... )))
Jakoś nikt inny nie zachwala 'kutrów'... ciekawe, dlaczego...
Wszyscy użytkownicy forum dosiadają 'benzyn'?
Może wspomnę o zalecie? - przy 180 km/h komputer wskazuje spalanie nieco poniżej 9 l...
Średnia z 1400 km - podróż w Polska-Włochy poprzez Niemcy - z 'autostradową' prędkością 160-180 km/h (plus korki w Bawarii - co się dzieje z tym krajem???? ))) ) - 'tam' - 6,2, 'z powrotem' - 5,8...
pozdrawiam
J.
Re: TDI - uwagi? kłopoty? zalety?
Witam,
nie chciałem zakładac nowego tematu dnośnie TDI.
Na wstępnie chciałem napisać iż w połowie tego roku będę chciał zmienić obecny samochód (passat B6 tdi2.0 140km) na scirocco III.
Trochę o passacie wiem, od strony mechanicznej/programowej ale niestety o scirocco, oprócz jazdy próbnej znajomego wozidłem nic a nic.
Przede wszystkim, chciałbym spytać tutaj bo patrząc na allegro chyba będzie to problem - czy w kwocie do 70tys zł będzie możliwość dostania:
polski salon
2.0tdi/170 (tak tylko diesel),nalatane do 100.000km
dsg,
xenony (najlepiej bez doswietlaniem zakretow,tutaj vw zawsze dawał ciała z modułami skrętu),
+ niekoniecznie ale fajnie gdyby pojawiła się navi, skóra - żaden wyznacznik na tę chwilę.
Wiem że przeskok passat > scirocco może wydawać się dziwny ale w domu zostanie drugi passat więc jakoś to będzie : ) Zdaje sobie również sprawę z różnicy zawieszenia. Bardzo spodobał mi się scirocco z silniczkiem 2.0 170koni. Mam nadzieję że w okolicach lata coś się pojawi bo inaczej będę musiał dołożyć i zastanowić się nad cc..
Tak czy inaczej,z góry dziękuję za odpowiedź,
pozdrawiam
nie chciałem zakładac nowego tematu dnośnie TDI.
Na wstępnie chciałem napisać iż w połowie tego roku będę chciał zmienić obecny samochód (passat B6 tdi2.0 140km) na scirocco III.
Trochę o passacie wiem, od strony mechanicznej/programowej ale niestety o scirocco, oprócz jazdy próbnej znajomego wozidłem nic a nic.
Przede wszystkim, chciałbym spytać tutaj bo patrząc na allegro chyba będzie to problem - czy w kwocie do 70tys zł będzie możliwość dostania:
polski salon
2.0tdi/170 (tak tylko diesel),nalatane do 100.000km
dsg,
xenony (najlepiej bez doswietlaniem zakretow,tutaj vw zawsze dawał ciała z modułami skrętu),
+ niekoniecznie ale fajnie gdyby pojawiła się navi, skóra - żaden wyznacznik na tę chwilę.
Wiem że przeskok passat > scirocco może wydawać się dziwny ale w domu zostanie drugi passat więc jakoś to będzie : ) Zdaje sobie również sprawę z różnicy zawieszenia. Bardzo spodobał mi się scirocco z silniczkiem 2.0 170koni. Mam nadzieję że w okolicach lata coś się pojawi bo inaczej będę musiał dołożyć i zastanowić się nad cc..
Tak czy inaczej,z góry dziękuję za odpowiedź,
pozdrawiam
Re: TDI - uwagi? kłopoty? zalety?
Witam, ja aktualnie kupilem sciro z niemiec lecz prosto z salonu vw wszystko sprawdzone przez wujka ktory jest prezesem serwisu w skodzie i wszystko sie zgadza. Sprowadzili go bardzo uczciwi kolesie ktorzy tylko dobre auta przywoza i nic nie kombinuja. Co do sciro z polski w dieslu, to nie ma szans na to szczerze mowiąc ze wzgledu na to ze polacy nie kupuja diesli nowych w tym samochodzie bo jest duza roznica cenowa.
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 paź 2013, 18:55
Re: TDI - uwagi? kłopoty? zalety?
Witam
Dołączam do grona szczęśliwych posiadaczy kutrów Również 170 - ka i również 3city.
Pozdrawiam
Maciek
Dołączam do grona szczęśliwych posiadaczy kutrów Również 170 - ka i również 3city.
Pozdrawiam
Maciek