Witam
jak by ktos chcial cos mocniejszego niz heble do mk2 z omegi 280mm to sa gotowe zestawy
przod 4 tloczki 304mm i 322mm
http://www.brakes.pl/index.php/scirocco ... 1553_41554
)
taka tam ciekawostka
MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco
Ciekaw jestem, czy za tą górę kasy faktycznie by było wszystko co potrzebne do przeróbki.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco
Okazyjne cena, od razu cena sroki wzrasta 3 krotnie
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco
smiem twierdzic ze nie ... tym bardziej ze cena naprawde jest "mocna"
nie wiem tez czy roznica w heblu byla by tak gigantyczna jak roznica cenowa
dodajmy ze to jest tylko przod
mnie moj zestaw p/t komplet ok 4000zl i hamuje b.dobrze
pytanie ile "metrow" urwal bym w hamowaniu za 3 krotna cene
biorac pod uwage ze auto wazy ok 840-860kg hmmmm
pytanie jeszcze inne czy dalo by sie tym heblowac bez absu tak by regularnie nie robic blokow?
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco
Cena naprawdę okazyjna...
Ale przy zmianie hebli na takie talerze trzeba się zastanowić czy jest sens, bo nawet szesnastkowy zestaw w dobrej konfiguracji zajebiście hamuje. Pytanie do jakich prędkości chcecie się rozpędzać, bo to raczej jest jednym z czynników decydujących czy warto powiększać hamulce. No i kolejnym to np. zawody, gdzie heble muszą wytrzymać co chwilę duże tarcia.
Przy rozpędzaniu się do 220-240 myślę, że szesnastkowy zestaw sobie ładnie poradzi.
Ale to tylko moje zdanie .
Ale przy zmianie hebli na takie talerze trzeba się zastanowić czy jest sens, bo nawet szesnastkowy zestaw w dobrej konfiguracji zajebiście hamuje. Pytanie do jakich prędkości chcecie się rozpędzać, bo to raczej jest jednym z czynników decydujących czy warto powiększać hamulce. No i kolejnym to np. zawody, gdzie heble muszą wytrzymać co chwilę duże tarcia.
Przy rozpędzaniu się do 220-240 myślę, że szesnastkowy zestaw sobie ładnie poradzi.
Ale to tylko moje zdanie .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco
masz racje moze jak Sciro lata po torze z predkosciami rzedu 220-240 z hamowaniem do 30-40km/h to ma to sens i jesli jest to regularne
ja tam swoje heble testowalem kilka razy z 200 do praktycznie miejsca i nigdy nie bylo problemu a na torach w Polsce srednio smiga sie 140-180 i wytracenie predkosci do 40-50 w zakret regularnie nie sprawia zadnego problemu kwestia tez jest jeszcze dlugosci przejazdu bo jesli ja smigam trasy po torze ok max 10 min to heble poki co nigdy mi sie nie zagotowaly wiec w naszych Polskich realiach troche przerost formy nad trescia no chyba ze ktos regularnie sciga sie w Poznaniu Bednarach czy Nordschleife chociaz mysle ze Bednary i Poznan tez nie dadza tak w kosc jesli nie jest to w poznaniu np 10 okrazen ciagiem a raczej tak nie jest
dobry klocek dobra tarcza plyn i przewody w oplocie w moim odczuciu poki co starczaja
teraz bedzie troche wiecej mocy beda wieksze predkosci zobaczymy ale mysle ze nadal bedzie dobrze
a cena jak by nie patrzec "w promocji" niczym z Biedronki
ja tam swoje heble testowalem kilka razy z 200 do praktycznie miejsca i nigdy nie bylo problemu a na torach w Polsce srednio smiga sie 140-180 i wytracenie predkosci do 40-50 w zakret regularnie nie sprawia zadnego problemu kwestia tez jest jeszcze dlugosci przejazdu bo jesli ja smigam trasy po torze ok max 10 min to heble poki co nigdy mi sie nie zagotowaly wiec w naszych Polskich realiach troche przerost formy nad trescia no chyba ze ktos regularnie sciga sie w Poznaniu Bednarach czy Nordschleife chociaz mysle ze Bednary i Poznan tez nie dadza tak w kosc jesli nie jest to w poznaniu np 10 okrazen ciagiem a raczej tak nie jest
dobry klocek dobra tarcza plyn i przewody w oplocie w moim odczuciu poki co starczaja
teraz bedzie troche wiecej mocy beda wieksze predkosci zobaczymy ale mysle ze nadal bedzie dobrze
a cena jak by nie patrzec "w promocji" niczym z Biedronki
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest