Sarmik pisze:
CDN...
Pozdr.
Wreszcie parcha pokazałeś! Niniejszym cofam słowa które napisałem na jego temat w wątku "Sroczki z alledrogo" - auto jest naprawdę w ciekawym stanie!
Powodzenia!
Sarmik pisze:
CDN...
Pozdr.
Mam nadzieję, że uda się to postawić na DIGI Jednak z długim terminem realizacji (wiadomo - koszty)Sołtys pisze:Tą szesnastkę masz zakładać na mechanicznym wtrysku czy elektryka będzie zmieniona?
A analogiczne punkty to jakie?Sarmik pisze:Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy ciśnienia paliwa w DX i JH (analogiczne punkty) powinny być takie same?
To samo dotyczy wtrysków DX/JH. Czy są takie same?
Teoretycznie, na tą chwilę powinno jeździź jak golf 2 GTI PF/RV. Po wymianie kompa na takiego z silnika o oznaczeniu PB powinno być trochę lepiej.hazard pisze:DX na Digi, fajnie fajnie.Jestem ciekaw jak to bedzie sie odpychac
Spirit, ogarnąłem. Dzięki wielkie za naprowadzenie. Było trochę zmian w stosunku do tego co ustaliliśmy . Generalnie zaczęło dziwnym trafem działać MEGA browar dla Ciebie.spirit pisze:Elektrykę ogarnąłeś ?.
Dzięki obar za info. Opinie co do różnic w mechanicznych wtryskach dla DX/JH i 16v są różne. Dlatego w ogóle padło takie pytanie. Jak jest naprawdę, niewiem. Wiem, że u mnie mechaniczny wtrysk miał gdzieś co za graty mu podmieniam. Nie chciało to jeździć i koniec. Wiesz, że z Digi raczej takich problemów niema. W tym wypadku potrzeba go jeszcze trochę podregulować, ale to już zostawiam komuś kto wie o tym więcej ode mnieobar pisze: A analogiczne punkty to jakie?
Pompy są takie same.
Wtryski JH/DX i bodajże PL/KR/9A/6A wszystkie są takie same.
Ale Tobie to niepotrzebne skoro się pozbyłeś mechanicznego wtrysku.