na wstepie napisze ze ciesze sie jak dziecko kiedy po wieeeeeeelu latach przerwy ok 10-12 mam mozliwosc znowu pojawic sie w gronie dumnych posiadaczy Scirocco

W dniu wczorajszym nastal ten magiczny dzien kiedy to wszedlem w posiadanie Mk2 z 16v z Golfa (orginalna Scala na gazniku)
tak to autko wygladalo kiedys zanim "Pan Kazio z mlotkiem" zabral sie za robote na ktora nie mial wiedzy czasu i pieniedzy


po tych zabiegach czyli Swapie na 16v autko wyglada ...... znacznie inaczej
(w poniedzialek po weekendzie zrobie Edit i wstawie foty)


co tu narazie pisac
silnik jest zdrowy - przynajmniej takie sprawia wrazenie
buda tez jest ok - przynajmniej wieczorem na mrozie tak wygladala
autko jezdzi - w sumie to jak przystalo na 16v w mk2 zapitala

... ale duuuuuuuzo prac do zrobienia a czasu jak na lekarastwo

plan jest prosty autko bedzie bralo udzial w cyklu zawodow Classic Cup Auto w GRUPA 2 – OLDTIMER SPORT klasa II 1.600-2.000 cm3
wiec giwnt heble klatka kubly semi-slicki dlubanka w silniku w granicach mozliowsci + max wybebeszony
cel ok 150-160ps + ok 900-950kg wagi
bede informowal o przebiegu prac nadmienie tylko iz ruszaja od poniedzalku od hamowania auta by sprawdzic stan silnika na chwile obecna i nastepnie elektryka bo jest duuuuzo do zrobienia ... ale od czegos trzeba zaczac

tak wiec jeszcze raz pozdrawiam wszystkich i do nastepnego newsa z przebiegu prac

a ponizej aktuaizacje bierzace ze zdjeciami z przebiegu dalszych prac (tak by nie trzeba bylo przegladac calego tematu)













