Przeróbka z Pierburg 2E2 na wtrysk
Przeróbka z Pierburg 2E2 na wtrysk
Witam.Czy posiadacie jakies materiały na ten temat? jest to opłacalne? jak cenowo to moze wyglądać.Gdzie i na co zwrócić uwage.Za wszystkie wskazówki bede wdzieczny:)
- zalmanek1985
- Początkujący
- Posty: 143
- Rejestracja: 03 gru 2007, 11:31
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 3388655
Odp: Przeróbka z Pierburg 2E2 na wtrysk
Podpinam sie bo tez bym sie skusił bo ten gaznik odbiera mi zycie
- zalmanek1985
- Początkujący
- Posty: 143
- Rejestracja: 03 gru 2007, 11:31
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 3388655
Odp: Przeróbka z Pierburg 2E2 na wtrysk
2e2 to nie gaznik to ustrojstwo
Odp: Przeróbka z Pierburg 2E2 na wtrysk
spoko gaznik tylko trzeba umieć sobie z nim poradzić mam taki w golfie i w sroce i wszystko jest wzór w golfie miałem z nim kłopoty na samym początku ale dałem mu rade nie jest taki zły
Odp: Przeróbka z Pierburg 2E2 na wtrysk
\"wystarczy\":
-elektryczna pompa paliwa do wtrysku
-filt paliwa do wtrysku
-akumulator paliwa
-przeplywomierz ( przewarzie do nabycia razem z przykręconą obudowa filtra powietrza i rozdzielaczem)
-regulator ciscnienia przykręcany do bloku
-( zalerznie od wersji \"komputer\")
-głowica z miejscami pod wtryski ( powinna być identyczna jak ta do tej pory w silniku ( tzn mechaniczna morze wejsc na miesce chydro (ale nie musi morze byc o jeden kanal olejowy mniej lub więcej)
-kolektor ssący do wtrysku + przepustnica
-moze sie okazac koniecznosc wlorzenia kolektora wydechowego z miejscem pod sąde ( jeśli to ke-jet )(lub wywiercenia dziury w istniejącym i wspawania nakrętki od poloneza lub duzego fiata do piasty kola) celem podłączenia sondy lambda...
-wtrysk rozruchowy mocowany do kolektora ssącego
-zawor dodatkowego powietrza (mocowany zalerznie od rodzaju )
-kompletny dolot (musi być szczelny ) przy nieszczelnym dolocie gaznik jeżdzi a wtrysk zaczyna robic problemy i to NARAWDE upierdliwe... (te gaźnikowe sa przy tym w logiczne i łatwe do usuniecia.....)
...cos tam chyba jeszcze opuscilem....
podaje to w takiej konfiguracji jak przearznie morzna to kupić
jak byscie chcieli to kupić to taka zasada :
im wiecej czesci w komplece tym lepiej....
po jedej czesci to nawet ze 1500 pln to bedzie kosztowalo
komplet sprawnego wtrysku - jak ktoś ma to sie raczej nie pozbywa....chyba ze wlasnie wklada silnik od kosiarki/pralki/corrado/ursusa/Pluto SLAM/lub g60 od niepalącej kobiety,pierwszy wlasciciel w kraju ktura dojerzdzala tylko do pracy a samochd kupila od niemca dziadka .... ale z rozjebaną sprenżarka......(nie bity)
albo od kogos kto wie co ma i chce za kompletny wtrysk cenę = za ktora można kupić silnik+k-jet kompletny...... iwjęty z rozbitego auta klubowicza......
w skrucie ? najlepiej kupić od kogoś z forum scirocco-corrado lub wvgolf silnik z k-jetem i detalami i przlorzyć po prostu calosc.... naj mniej nerwow i wyjdzie tanio...... ( pozatym można fanych ludzi poznać :) )
chba że ktoś lubi na raty :) to wtedy życzę KOCHONESS ! bo problemy po drodze to sa 4 razy wieksze niz z \"niegrzecznym \" gaźnikiem......
:)
-elektryczna pompa paliwa do wtrysku
-filt paliwa do wtrysku
-akumulator paliwa
-przeplywomierz ( przewarzie do nabycia razem z przykręconą obudowa filtra powietrza i rozdzielaczem)
-regulator ciscnienia przykręcany do bloku
-( zalerznie od wersji \"komputer\")
-głowica z miejscami pod wtryski ( powinna być identyczna jak ta do tej pory w silniku ( tzn mechaniczna morze wejsc na miesce chydro (ale nie musi morze byc o jeden kanal olejowy mniej lub więcej)
-kolektor ssący do wtrysku + przepustnica
-moze sie okazac koniecznosc wlorzenia kolektora wydechowego z miejscem pod sąde ( jeśli to ke-jet )(lub wywiercenia dziury w istniejącym i wspawania nakrętki od poloneza lub duzego fiata do piasty kola) celem podłączenia sondy lambda...
-wtrysk rozruchowy mocowany do kolektora ssącego
-zawor dodatkowego powietrza (mocowany zalerznie od rodzaju )
-kompletny dolot (musi być szczelny ) przy nieszczelnym dolocie gaznik jeżdzi a wtrysk zaczyna robic problemy i to NARAWDE upierdliwe... (te gaźnikowe sa przy tym w logiczne i łatwe do usuniecia.....)
...cos tam chyba jeszcze opuscilem....
podaje to w takiej konfiguracji jak przearznie morzna to kupić
jak byscie chcieli to kupić to taka zasada :
im wiecej czesci w komplece tym lepiej....
po jedej czesci to nawet ze 1500 pln to bedzie kosztowalo
komplet sprawnego wtrysku - jak ktoś ma to sie raczej nie pozbywa....chyba ze wlasnie wklada silnik od kosiarki/pralki/corrado/ursusa/Pluto SLAM/lub g60 od niepalącej kobiety,pierwszy wlasciciel w kraju ktura dojerzdzala tylko do pracy a samochd kupila od niemca dziadka .... ale z rozjebaną sprenżarka......(nie bity)
albo od kogos kto wie co ma i chce za kompletny wtrysk cenę = za ktora można kupić silnik+k-jet kompletny...... iwjęty z rozbitego auta klubowicza......
w skrucie ? najlepiej kupić od kogoś z forum scirocco-corrado lub wvgolf silnik z k-jetem i detalami i przlorzyć po prostu calosc.... naj mniej nerwow i wyjdzie tanio...... ( pozatym można fanych ludzi poznać :) )
chba że ktoś lubi na raty :) to wtedy życzę KOCHONESS ! bo problemy po drodze to sa 4 razy wieksze niz z \"niegrzecznym \" gaźnikiem......
:)
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Odp: Przeróbka z Pierburg 2E2 na wtrysk
Wszystko tak jak wyżej grucha r napisał.
Ja tylko dodam że głowica chyba nie koniecznie do wymiany - bo wystarczy kupić kolektor w który wchodzą wtryski.
No i jeszcze jedno: jak już sie bawić w jakieś przekładki to bardziej opłacalne jest zrobienie jakiegoś SWAPa niż grzebanie się w starym silniku (no chyba że była w nim robiona kapitalka na tiptop). Jak się poszuka cały klp. to koszty będą takie same a nerwów o wiele mniej.
Ale do odważnych świat należy ;)
Ja tylko dodam że głowica chyba nie koniecznie do wymiany - bo wystarczy kupić kolektor w który wchodzą wtryski.
No i jeszcze jedno: jak już sie bawić w jakieś przekładki to bardziej opłacalne jest zrobienie jakiegoś SWAPa niż grzebanie się w starym silniku (no chyba że była w nim robiona kapitalka na tiptop). Jak się poszuka cały klp. to koszty będą takie same a nerwów o wiele mniej.
Ale do odważnych świat należy ;)
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
Odp: Przeróbka z Pierburg 2E2 na wtrysk
no niestety nie z teorii odpowiadam tylko z praktyki .... :) skończyło sie na silniku od kumpli z garżu obok za 100pln (z golfa gti pirelli) z kompletnym k-jetem ( autko wjechalo przy mnie do garażu ) i za pmoc w remoncie PG ktury moze kiedyś tam zagosci .... :) jeszcze nie skończyli......
a co do kolektorów z wejsciem na wtryski to przyznam że nie widziałem 8|
masz może zdjątko takiego ?
a co do kolektorów z wejsciem na wtryski to przyznam że nie widziałem 8|
masz może zdjątko takiego ?
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Odp: Przeróbka z Pierburg 2E2 na wtrysk
grucha r napisał:
Jak mi z głowy jutro nie wyleci to zrobię foktę tego co mam w autku i tego drugiego co siedzi jeszcze w starym silniku.......
a co do kolektorów z wejsciem na wtryski to przyznam że nie widziałem 8|
masz może zdjątko takiego ?
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
- Warmooz
- Zaawansowany
- Posty: 310
- Rejestracja: 03 gru 2007, 12:05
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2204073
Odp: Przeróbka z Pierburg 2E2 na wtrysk
jak juz sie bawic we wkladanie wtrysku to najlepiej wrzucic digi.. mniej zabawy a efekt lepszy. Tylko ze chyba nie znam mniej oplacalnego i bardziej bezsensownego moda :)
dawniej znany jako CfaNiacK
Scirocco II ABF Megasquirt inside.
Scirocco II ABF Megasquirt inside.
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Odp: Przeróbka z Pierburg 2E2 na wtrysk
No i proszę ;) jednak pamiętałem żeby fotki pstryknać tych kolektorów.
Tu jest kolektor który mam zamontowany teraz - pochodzi on z Audi i elegancko pasuje do mojej dwulitrówki :)
A tutaj kolektor jaki był oryginalnie w JH - jak widać wtryski są w głowicy, a nie jak u góry w kolektorze
Tu jest kolektor który mam zamontowany teraz - pochodzi on z Audi i elegancko pasuje do mojej dwulitrówki :)
A tutaj kolektor jaki był oryginalnie w JH - jak widać wtryski są w głowicy, a nie jak u góry w kolektorze
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP