CyRyL GT2
Re: CyRyL GT2
Dlaczego kontrola wg Ciebie miala by mu popsuc humor?
Ten srodek by lepiej wygladal wg mnie jakby tam sie znalazł biały kolor bądz ostatecznie w szarosc pojsc.
Ten srodek by lepiej wygladal wg mnie jakby tam sie znalazł biały kolor bądz ostatecznie w szarosc pojsc.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: CyRyL GT2
bo wystają poza nadkole jak cholerawesyl pisze:Dlaczego kontrola wg Ciebie miala by mu popsuc humor?
Ten srodek by lepiej wygladal wg mnie jakby tam sie znalazł biały kolor bądz ostatecznie w szarosc pojsc.
kurde tyle ładnych stalówek na świecie a to jest chyba najbrzydszy z możlliwych wzorów kojarzy mi się z jakimś zapuszczonym golfem albo passatem fuj
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CyRyL GT2
ja bym tam jeszcze moon disc wpasował albo chromowany kołpaczek z garbusa
Re: CyRyL GT2
bieznik nie wystaje przeciez jak od góry patrzy
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: CyRyL GT2
ja wiem, Ty wiesz ale weź to milicjantowi wytłumacz jak oni potrafią na słuch ilość decybeli określić z wydechu to co dopiero taką pierdołęwesyl pisze:bieznik nie wystaje przeciez jak od góry patrzy
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
-
- Początkujący
- Posty: 92
- Rejestracja: 14 sie 2011, 19:22
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10060290
- Lokalizacja: Słupsk
Re: CyRyL GT2
dużo ludzi tak jezdzi i jakoś dają rade nie wiem czemu się tak czepiliście. Brat miał bardziej wypchane koła na wierzch( Bcw 8 i 9 cali)+ dystans w golfie mk2 i jakoś nie miał nigdy z tym problemu teraz też ma Rm-y z tyłu 2 " i bez przeszkód. Co do decybeli nie skomentuje nawet tego. Chyba że w Słupsku policja jest inna( nie czepia się)
Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne , jeśli podzielisz je mniejsze podzadania . Henry Ford
Re: CyRyL GT2
Wg mnie do kola niemaja podstaw się czepic, a co do decybeli to bez badania przyrzadem moga naskoczyc wlascicielowi auta.
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CyRyL GT2
felga też nie może wystawać.
- Damiano
- Zaawansowany
- Posty: 339
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 15:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 7292903
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: CyRyL GT2
Też mi się tak wydaje. Z drugiej strony szkoda ,że ten szeroki rant sie zgubił. Jabys pomalował cala felge jakimś srebrynym to już by to wyglądało nie mówiąc o chromowaniu bo wtedy byłby konkretkostrzyk pisze:felga też nie może wystawać.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: CyRyL GT2
Nie trafiłeś nigdy na upierdliwego gliniarza chyba u mnie w mieście jest jeden taki pogrzany typ który potrafi suwmiarka sprawdzać głębokość bieżnika i kłaść się (!) pod auto żeby sprawdzic czy nie jest brudna miska olejowa potrafilby sie przyczepić chyba nawet do nowego auta. Więc jakby zobaczył takie koła to by chyba zawału dostal na miejscu ;pwesyl pisze:Wg mnie do kola niemaja podstaw się czepic, a co do decybeli to bez badania przyrzadem moga naskoczyc wlascicielowi auta.
Pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: CyRyL GT2
Koła można sobie zakładać jakie chcecie ale jeżeli wystaje poza obrys pojazdu (i nie są to lusterka boczne) to wtedy wymagane jest doposażenie tego pojazdu w błotniki, które okrywają w/w koła ... dlatego między innymi niektóre terenówki z szerokimi gumami wyposażone są tak:wesyl pisze:Dlaczego kontrola wg Ciebie miala by mu popsuc humor?
http://img801.imageshack.us/img801/9948/dscf0526o.jpg
A tu masz część rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia:
10) w błotniki lub inne elementy nadwozia lub podwozia, o szerokości nie mniejszej niż szerokość opony, a w przypadku kół bliźniaczych - nie mniejszej niż odległość między zewnętrznymi krawędziami opon; przy czym błotniki samochodu osobowego i motocykla, przy masie własnej pojazdu, powinny odpowiadać następującym warunkom:
a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował co najmniej z przodu 30° i z tyłu 50° od pionowej płaszczyzny przechodzącej przez oś koła,
b) odległość między zewnętrzną krawędzią błotnika a osią koła w wymaganym kącie opasania nie może być większa niż dwukrotna wartość statycznego promienia opony,
c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu pełniącego jego funkcję znajdujący się w płaszczyźnie symetrii opony nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła,
d) błotników nie wymaga się w pojeździe nietypowej konstrukcji;
I od razu dodam, że w naszych przepisach nie ma sprecyzowanego dokładnie jak w przepisach niemieckich, że błotnik powinien zakrywać część opony gdzie znajduje się bieżnik ... u nas niestety dotyczy to całości gumy.
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
Re: CyRyL GT2
często w aucie że tak powiem wyłaziły mi koła na wierzch i nie robili problemu mam nadzieje ze i teraz nie będą
odnośnie prawa to u nas jest tak że nie może "koło" wychodzić za obrys auta
np u wroga w niemcowni taki zapis brzmi bieżnik nie może wychodzić
więc teoretycznie mogą się tego u nas czepiać
ale tak jak ktoś napisał powód znajdą zawsze
jak mnie przyłapali jak bokiem leciałem po łuku e30 z V8 to po full kontroli udało mi się np ugadać żeby mi dowód za kiere zabrali zamiast mandatu
pytanie odnośnie gwintu
samochód skacze .. i tu pytanie do osób które przerabiały temat
gwint skręcony na max i sie zastanawiam czy nie usiadł na odbojach ?
naciskając na przód auta czy tył jest znikoma reakcja... /beton
z gwintem to akurat mój pierwszy kontakt
i kolejne pytanie słychać było delikatnie łożysko koła na wąskich gumach
po założeniu tych szerokich jade huczy znacznie głośniej ... nie jest to dzwiek tarcia bo to już sprawdzałem nic o nic nie trze
pytanie czy to możliwe że po założeniu szerokich kapci nasila się odgłos padającego łożyska??
a odnośnie koloru i wzoru stali
hmmm wzór taki się trafił
wszyscy tylko te serduszka czy jak to tam zwał ... dla mnie stal to stal
a kolor //// jak już pisałem miało walić po oczach/być nietypowe
znudzi się to będzie inny ....
odnośnie prawa to u nas jest tak że nie może "koło" wychodzić za obrys auta
np u wroga w niemcowni taki zapis brzmi bieżnik nie może wychodzić
więc teoretycznie mogą się tego u nas czepiać
ale tak jak ktoś napisał powód znajdą zawsze
jak mnie przyłapali jak bokiem leciałem po łuku e30 z V8 to po full kontroli udało mi się np ugadać żeby mi dowód za kiere zabrali zamiast mandatu
pytanie odnośnie gwintu
samochód skacze .. i tu pytanie do osób które przerabiały temat
gwint skręcony na max i sie zastanawiam czy nie usiadł na odbojach ?
naciskając na przód auta czy tył jest znikoma reakcja... /beton
z gwintem to akurat mój pierwszy kontakt
i kolejne pytanie słychać było delikatnie łożysko koła na wąskich gumach
po założeniu tych szerokich jade huczy znacznie głośniej ... nie jest to dzwiek tarcia bo to już sprawdzałem nic o nic nie trze
pytanie czy to możliwe że po założeniu szerokich kapci nasila się odgłos padającego łożyska??
a odnośnie koloru i wzoru stali
hmmm wzór taki się trafił
wszyscy tylko te serduszka czy jak to tam zwał ... dla mnie stal to stal
a kolor //// jak już pisałem miało walić po oczach/być nietypowe
znudzi się to będzie inny ....
Re: CyRyL GT2
Tak - nie chodzi o szerokość opony tylko o to, że rant był poszerzany tylko do zewnątrz - płaszczyzna obrotu opony przesunęła się do zewnątrz i zrobiła się dźwignia - większe siły działają na łożysko.Sołtys pisze:pytanie czy to możliwe że po założeniu szerokich kapci nasila się odgłos padającego łożyska??