Englówka II+Englówka I
Odp: Englówka II+Englówka I
Właśnie chodzi oto że przez takie gówienk będzie masa roboty
SCIROCCO MK1 '77
SCIROCCO MK2 '81 było
SCIROCCO MK2
SCIROCCO MK2 '81 było
SCIROCCO MK2
Odp: Englówka II+Englówka I
to Ty chyba masy roboty nie widziałeś :) ja mam golfa pociętego prawie że na kawałki a jestem dobrej myśli. Myśle, że dla sciro mk1 tymbardziej warto powalczyć
Odp: Englówka II+Englówka I
Dramatyzujesz Engel :P Zrób parę rzeczy od razy, ubytki itd. Pacykowanie zostaw na poźniej :)
Re: Englówka II+Englówka I
Witam po dłóższej przerwie ale praca nad sroczkami wieci pochłania dużo czasu a o kasie nie wspomnę
z jedyneczki zeszły wszystkie niepotrzebne naklejki ,łapa silnika przyspawana,i co najważniejsze instalaca elektryczna doprowadzona do pożądku wszysko pracuje na oryginalnych wiązkach 'oczywiście zawiaszenie z przodu też zostało wymieniony i autko wygląda już wmiare normalnie. Sroczka dostała też nowy ster .
Przy dwujeczce za dużo się nie działo ale pracuje nad nowym felunkiem .
Będą wymienionie sprężyny seryjne na progresywne i nowe pantofle
tak wyglądają felgi:
a to przybliżony efekt końcowy moich prac nad nimi
z jedyneczki zeszły wszystkie niepotrzebne naklejki ,łapa silnika przyspawana,i co najważniejsze instalaca elektryczna doprowadzona do pożądku wszysko pracuje na oryginalnych wiązkach 'oczywiście zawiaszenie z przodu też zostało wymieniony i autko wygląda już wmiare normalnie. Sroczka dostała też nowy ster .
Przy dwujeczce za dużo się nie działo ale pracuje nad nowym felunkiem .
Będą wymienionie sprężyny seryjne na progresywne i nowe pantofle
tak wyglądają felgi:
a to przybliżony efekt końcowy moich prac nad nimi
SCIROCCO MK1 '77
SCIROCCO MK2 '81 było
SCIROCCO MK2
SCIROCCO MK2 '81 było
SCIROCCO MK2
Re: Englówka II+Englówka I
Nacieraj engel, jeszcze tylko trzy do nabłyszczenia zostały. Świetny widok, nawet bez gumy i sroki
Re: Englówka II+Englówka I
Ha gumy już kupione 195/50/15 a i jeszcze dwie fele do tarcia
SCIROCCO MK1 '77
SCIROCCO MK2 '81 było
SCIROCCO MK2
SCIROCCO MK2 '81 było
SCIROCCO MK2
Re: Englówka II+Englówka I
Nie znalazłem tematu o twojej MKI więc przypominam Ci tutaj o podciśnieniu przy puszce filtra do zrobienia. Podejrzewam że powinno ci lepiej trzymać jałowe obroty na ciepłym.
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Englówka II+Englówka I
Engel a jak tam jedynka po zlocie ? jak spalanie ?
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: Englówka II+Englówka I
spoko a takich spraw jak spalnie raz w roku na zlot wcale nie licze po prostu leje jede leje jsde i tak w koło
teraz będzie raczej czekać do następnego zlotu
teraz będzie raczej czekać do następnego zlotu
SCIROCCO MK1 '77
SCIROCCO MK2 '81 było
SCIROCCO MK2
SCIROCCO MK2 '81 było
SCIROCCO MK2