Problem po remoncie...
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Problem po remoncie...
Witam!Dzisiaj skończyłem remont silnika w moim sciro...Do wymiany były pierścienie i panewki...przy okazji również planowanie głowicy.Po złożeniu wszystkiego i odpaleniu auta okazało się ,że nie chodzi tak samo jak przed remontem;/...Silnik chodzi na 3 cylindry i szarpie.Kable i świece już wymienione...jednak nie dało to żadnego rezultatu...Przed remontem silniczek chodził pięknie...a teraz:(...POMÓŻCIE!Pozdrawiam!
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: Problem po remoncie...
no to obstawiałbym,, że problem tkwi w głowicy, bo jeśli zawory na którymś mocno przepuszczaja to będzie pracował nierówno, ale tez może być wina i wtrysków... no chyba, że masz gaźnik.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
Silnik to DX...czyli wtrysk...Sytuacja wyglądała tak,że silnik chodził jakiś czas na postoju...po jakimś czasie z powodu nieuwagi skończyła się benzyna;/Po dolaniu benzyny i ponownym uruchomieniu chodzi nierówno i szarpie...Mogły się pozapychać wtryski???Jest taka możliwość?
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: Problem po remoncie...
ale nierówno zapewne pracuje na wolnych obrotach a jak ciśniesz to szarpie?
tak czy tak po prostu się zapowietrzył układ i musisz go trochę pogazować żeby to powietrze całe wypchnąć i myślę że powinno być ok:).
tak czy tak po prostu się zapowietrzył układ i musisz go trochę pogazować żeby to powietrze całe wypchnąć i myślę że powinno być ok:).
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- tomek_vw
- Zaawansowany
- Posty: 426
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:57
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1824196
Odp: Problem po remoncie...
enigma napisał:
chodził równo wtedy na postoju ??Silnik to DX...czyli wtrysk...Sytuacja wyglądała tak,że silnik chodził jakiś czas na postoju...po jakimś czasie z powodu nieuwagi skończyła się benzyna;/Po dolaniu benzyny i ponownym uruchomieniu chodzi nierówno i szarpie...Mogły się pozapychać wtryski???Jest taka możliwość?
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
tzn.na wolnych obr. pracuje tak na zmiane...chodzi przez dwie,trzy sekundy równo,a później przerwie i znowu OK...Najgorzej jest tak przy 1200-2000tyś...Wtedy przy nagłym dadawaniu gazu wyraźnie nie chce się zbierać i szarpie...Trzeba dodać powoli i jest ok...Wyraźnie słychać że chodzi na trzy cylindry;/można jakoś przeczyścić wtryski i cały układ????Czy poprostu trzeba jeździć i przeczekać aż samo minie?
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
Wcześniej chodził równo...bo braku benzyny zaczły się cyrki;/
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: Problem po remoncie...
radziłbym podnieść maskę jak zacznie nierówno pracować (tylko w nocy) i popatrzeć czy nie skaczą gdzieć iskry po kopułce rozdzielacza lub przy świecach, słychać wtedy takie delikatne trzaski iskier.
ja miałem podobnie, że wtyczka w kablu od jednej świecy na rozdzielaczu się poluzowała i zaczął mi szarpać, ale powyżej 2000rpm było niby ok.
Moze być mocno zapowietrzony układ paliwowy, albo zaczęły Ci akurat teraz kable robic takie cyrki.
Spawdź to.
Pozdro vw
ja miałem podobnie, że wtyczka w kablu od jednej świecy na rozdzielaczu się poluzowała i zaczął mi szarpać, ale powyżej 2000rpm było niby ok.
Moze być mocno zapowietrzony układ paliwowy, albo zaczęły Ci akurat teraz kable robic takie cyrki.
Spawdź to.
Pozdro vw
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
Ja też myślałem że przyczyna w tym tkwi...Wymieniłem kable i świece...dalej to samo;/...Myśle jeszcze nad wymianą wtryskiwaczy...Dzięki za rady;-)) Jak wykryje przyczyne,to napisze.Pozdro VW :-)
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: Problem po remoncie...
to jakby co to mam komplet wtrysków na sprzedaż;)
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: Problem po remoncie...
aha, sprawdź jeszcze inaczej- powyciągaj wtryski i powkładaj w przezroczyste butelki i niech ktoś kręci silnikiem a Ty obserwuj czy wszystkie równo pracują i rozpylają paliwo to będziesz wiedział czy to paliwo czy brak napiecia na świecach.
Oczywiście powykręcaj do tego świece to rozrusznik będzie miał lżej.
Oczywiście powykręcaj do tego świece to rozrusznik będzie miał lżej.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Odp: Problem po remoncie...
ile miałes przejechane przed remontem?? i czy bardzo słabo chodził?? pozdrawiam
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
Przejechane było 240 tyś...niby nie tak dużo jak na VW...Jeśli chodzi o moc to nie było z tym najmniejszych problemów,jednak gdy silnik porządnie się już nagrzał,wtedy zaczynał dymić;/to samo było przy rozruchu...Wymieniłem uszczelniacze,jednak okazało się że to nie przyniosło żadnej poprawy;/...więc zabrałem się za remont...okazało się że pierścienie poszły...Pozdrawiam :)
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
VWitam.Wymieniłem wtryski...i co się okazało...Auto na zimno chodzi fajnie...nie przerywa,ma dużoo mocy.Gdy się nagrzeje do swojej temp.pracy,wtedy czasami gaśnie,z niskich obr.tak jakby nie chodzi na wszystkie cylindry.Skończyły mi się już pomysły...:( Większość mechaników się nie zna na tego typu silnikach;/...Jakoś się ich boją czy coś;/.Jak myślicie co go boli???? POzdro VW...
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: Problem po remoncie...
A dobrze ustawiłeś pierścienie po wymianie? Jedź gdzieś do mechanika i zmierz cisnienie na cylindrach, bo podejrzewam, że coś jest nie halo z trzymaniem dobrego sprężania na którymś.
Pozdro vw
Pozdro vw
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V