Moje gt II - full opcja in progress
Odp: Moje gt II
na 90% 185/45 nankang i 195/45 bridgestone ;)
-
- Zaawansowany
- Posty: 689
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4227574
Odp: Moje gt II
Tak jak Ozi pisze, przodu nankang ns2 185/45/15 z tylu bridgestone potenza 195/45/15.
-
- Zaawansowany
- Posty: 689
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4227574
Odp: Moje gt II
Taki mały up. Myslalem, ze przez zime zmienie już hamulce ale temperatury odstraszaja przed jakakolwiek robota, to chomikowania gratow ciag dalszy. Skonczylem tez odtwarzanie wiazki el szyb i zamontowalem wszystko do auta ale cos to jeszcze nie dziala jak powinno. Od Szymkavw nabylem gamme, wiec wreszcie cos zacznie grac w aucie jako tako:
Z tej sroki z minimalnym przebiegiem nabylem schowek na kasety i kolejna polke tylna w super stanie:
No i najwyzsza pora zaczac dzialac cos ze skorzana tapicerka, wiec wpadlem na pomysl, ze kupie skore z corrado i wytne z niej te panele co mi potrzebne będą zeby odratowac skore sciro, bo wydaje mi się ze fotele przednie sa prawie takie same w corrado poza miejscem pokretla regulacji oparcia które corrado ma wyzej.
Fotki slabe bo robione telefonem i ciemne wyszly bardzo ale costam widac.
Jak się zrobi cieplej to powroce do montazu hamulcow chociaz mam problemy z regeneracja bo nie mogę odkrecic odpowietrznikow, ale mam jeszcze w zanadrzu palnik którym to wszystko podgrzeje i może wyjdzie.
Pozdrawiam
-- wtorek, 4 maja 2010, 19:14 --
Costam sie dzieje powoli.
Uzbroilem wreszcie drzwi w elektryczne szyby i centralny zamek pneumatyczny. Wszystko dziala jak powinno szyby dzialaja juz bo jakies jaja byly w wiazce na stykach. Drzwi i klapa z centralnego tez sie zamykaja.
W boczkach wycialem dziury pod przyciski w miejscach odmierzonych z boczkow z fabrycznymi szybami i z efektu jestem zadowolony, bo nie widac, ze byly kiedys korbki.
Tu juz boczki na drzwiach zalozone.
Zamontowalem tez polke ze sroki z symbolicznym przebiegiem.
Doszedlem tez juz do ladu z kablami w srodkowej konsoli i zamontowalem wreszcie radio z epoki. Narazie gra tylko przod bo z tylu wywalilem wszystkie glosniki razem ze stara polka.
Tu dwie fotki srodka obecnego.
I tu porownanie skory corrado z ta ze sciro. Bedzie troche wiecej roboty niz myslalem bo troche sie roznia szwami itp ale mysle, ze i tak uda sie zrobic jeden komplet w pelni ori.
Wypruje sie niektore panele z corrado i wszyje w te fotele ze sciro.
-- wtorek, 8 cze 2010, 17:04 --
Na swoje miejsce trafil juz voltomierz.
Tak to ciagle walka z hamulcami. W tych co mialem za chiny nie moglem odkrecic odpowietrznikow a tylne zaciski wydawaly mi sie w slabym stanie. Kupilem wiec zaciski z corrado vr6 na przod i tyl i na przod dodatkowo jarzma pod 280. Tu porownanie zaciskow z corrado 280 i ze sroki 256 (oba girling 54)
Postanowilem wiec zlozyc setup z jarzm srokowych i zaciskow z corrado zeby potem w razie czego jak sie dorobi adaptery to tylko podmienic jarzma i miec 280. Poczyscilem wiec wszystko i pomalowalem na niebiesko.
Niestety przyszly watpliwosci przez roznice w zaciskach i balem sie, ze moga trzec o jarzma dlatego po konsultacji z Paulusem postanowilem jednak wkladac te ze sciro. Tu porownanie jak to wyglada z zaciskiem srokowym i z corra.
Ale ze w tamtych nie moglem odkrecic odpowietrznikow to tzreba bylo poskladac butle z palnikiem. Po podgrzaniu wykrecily sie bez problemow. Potem je tez pomalowalem.
Narazie tyle, mam nadzieje, ze zdaze do zlotu z tym, bo tempo mam slabe.
Z tej sroki z minimalnym przebiegiem nabylem schowek na kasety i kolejna polke tylna w super stanie:
No i najwyzsza pora zaczac dzialac cos ze skorzana tapicerka, wiec wpadlem na pomysl, ze kupie skore z corrado i wytne z niej te panele co mi potrzebne będą zeby odratowac skore sciro, bo wydaje mi się ze fotele przednie sa prawie takie same w corrado poza miejscem pokretla regulacji oparcia które corrado ma wyzej.
Fotki slabe bo robione telefonem i ciemne wyszly bardzo ale costam widac.
Jak się zrobi cieplej to powroce do montazu hamulcow chociaz mam problemy z regeneracja bo nie mogę odkrecic odpowietrznikow, ale mam jeszcze w zanadrzu palnik którym to wszystko podgrzeje i może wyjdzie.
Pozdrawiam
-- wtorek, 4 maja 2010, 19:14 --
Costam sie dzieje powoli.
Uzbroilem wreszcie drzwi w elektryczne szyby i centralny zamek pneumatyczny. Wszystko dziala jak powinno szyby dzialaja juz bo jakies jaja byly w wiazce na stykach. Drzwi i klapa z centralnego tez sie zamykaja.
W boczkach wycialem dziury pod przyciski w miejscach odmierzonych z boczkow z fabrycznymi szybami i z efektu jestem zadowolony, bo nie widac, ze byly kiedys korbki.
Tu juz boczki na drzwiach zalozone.
Zamontowalem tez polke ze sroki z symbolicznym przebiegiem.
Doszedlem tez juz do ladu z kablami w srodkowej konsoli i zamontowalem wreszcie radio z epoki. Narazie gra tylko przod bo z tylu wywalilem wszystkie glosniki razem ze stara polka.
Tu dwie fotki srodka obecnego.
I tu porownanie skory corrado z ta ze sciro. Bedzie troche wiecej roboty niz myslalem bo troche sie roznia szwami itp ale mysle, ze i tak uda sie zrobic jeden komplet w pelni ori.
Wypruje sie niektore panele z corrado i wszyje w te fotele ze sciro.
-- wtorek, 8 cze 2010, 17:04 --
Na swoje miejsce trafil juz voltomierz.
Tak to ciagle walka z hamulcami. W tych co mialem za chiny nie moglem odkrecic odpowietrznikow a tylne zaciski wydawaly mi sie w slabym stanie. Kupilem wiec zaciski z corrado vr6 na przod i tyl i na przod dodatkowo jarzma pod 280. Tu porownanie zaciskow z corrado 280 i ze sroki 256 (oba girling 54)
Postanowilem wiec zlozyc setup z jarzm srokowych i zaciskow z corrado zeby potem w razie czego jak sie dorobi adaptery to tylko podmienic jarzma i miec 280. Poczyscilem wiec wszystko i pomalowalem na niebiesko.
Niestety przyszly watpliwosci przez roznice w zaciskach i balem sie, ze moga trzec o jarzma dlatego po konsultacji z Paulusem postanowilem jednak wkladac te ze sciro. Tu porownanie jak to wyglada z zaciskiem srokowym i z corra.
Ale ze w tamtych nie moglem odkrecic odpowietrznikow to tzreba bylo poskladac butle z palnikiem. Po podgrzaniu wykrecily sie bez problemow. Potem je tez pomalowalem.
Narazie tyle, mam nadzieje, ze zdaze do zlotu z tym, bo tempo mam slabe.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2015, 14:27 przez Kamil_DG, łącznie zmieniany 6 razy.
Re: Moje gt II
skąd ja to znam ;PKamil_DG pisze:Narazie tyle, mam nadzieje, ze zdaze do zlotu z tym, bo tempo mam slabe
-
- Zaawansowany
- Posty: 689
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4227574
Re: Moje gt II - full opcja in progress
Rok ponad bez aktualizacji to cos dopisze. Po zeszlym zlocie auto poszlo w odstawke bo sie bronilem i tak stalo rozebrane przez prawie rok i czekalo na zmiane ukladu hamulcowego. W tak zwanym miedzyczasie kompletowalem tez nowe graty.
Zakupilem dosc dawno tylne pasy 3punktowe jednak brakowalo mi wstawek do bagaznika i udalo sie je wreszcie dokupic, jednak nie wiem czy chce to rzezbic.
Ciagle dokupowalem nowe wezyki itp do hamulcow. Na tyl wybor padl na mikody a linki ate do golfa 2 16v z absem jak wyczytalem na forum i pasuja bdb.
I zaczela sie walka
Postanowilem wymienic wszystko co sie da zeby miec spokoj na lata. Tak wiec do wymiany poszly wszystkie gumowe wezyki lacznie z tymi przy belce i wiekszosc przewodow sztywnych. Do wymiany poszla takze pompa na taka z 16v i korektorki na tyl tez z 16v. Podczas wymiany wezykow przy belce postanowilem tez rozebrac przy progu uklad paliwowy bo wezyk filtr-->pompa straszyl rdza jak i koszyczek pompy. Podczas rozbierania rozsypal mi sie waz laczacy akumulator cisnienia z pompa, wiec musialem dorobic nowy.
Co sie dalo wyczyscilem i pomalowalem zeby juz nie straszylo. Z tylu bebny zostaly zamienione na tarcze. Zaciski zostaly zaadoptowane z corrado.
Przed
Po
Z przodu zaciski 239 zostaly zastapione przez 256 (tarcze poki co dalem uzywane bo kupione z zaciskami byly malo zuzyte, klocki tylko dalem nowe)
Przed
Po
Jeszcze sie wszystko uklada, ale z kazda jazda hamulce sa coraz mocniejsze. Wreszcie od 5 lat jak mam to auto mam reczny na ktorym nie rusze bez gazu jak to mialem w bebnach. Wyglad za felgami tez sie bardzo mocno poprawil.
Doszly jeszcze 2 elementy do ukladanki. Mam nadzieje, ze to z drugiego foto sie kiedys przyda
Poki co tyle, w planach najblizszych wymiana amortyzatorow z tylu i przy okazji dopasowanie wreszcie tych oslon plastikowych z vectry.
Zakupilem dosc dawno tylne pasy 3punktowe jednak brakowalo mi wstawek do bagaznika i udalo sie je wreszcie dokupic, jednak nie wiem czy chce to rzezbic.
Ciagle dokupowalem nowe wezyki itp do hamulcow. Na tyl wybor padl na mikody a linki ate do golfa 2 16v z absem jak wyczytalem na forum i pasuja bdb.
I zaczela sie walka
Postanowilem wymienic wszystko co sie da zeby miec spokoj na lata. Tak wiec do wymiany poszly wszystkie gumowe wezyki lacznie z tymi przy belce i wiekszosc przewodow sztywnych. Do wymiany poszla takze pompa na taka z 16v i korektorki na tyl tez z 16v. Podczas wymiany wezykow przy belce postanowilem tez rozebrac przy progu uklad paliwowy bo wezyk filtr-->pompa straszyl rdza jak i koszyczek pompy. Podczas rozbierania rozsypal mi sie waz laczacy akumulator cisnienia z pompa, wiec musialem dorobic nowy.
Co sie dalo wyczyscilem i pomalowalem zeby juz nie straszylo. Z tylu bebny zostaly zamienione na tarcze. Zaciski zostaly zaadoptowane z corrado.
Przed
Po
Z przodu zaciski 239 zostaly zastapione przez 256 (tarcze poki co dalem uzywane bo kupione z zaciskami byly malo zuzyte, klocki tylko dalem nowe)
Przed
Po
Jeszcze sie wszystko uklada, ale z kazda jazda hamulce sa coraz mocniejsze. Wreszcie od 5 lat jak mam to auto mam reczny na ktorym nie rusze bez gazu jak to mialem w bebnach. Wyglad za felgami tez sie bardzo mocno poprawil.
Doszly jeszcze 2 elementy do ukladanki. Mam nadzieje, ze to z drugiego foto sie kiedys przyda
Poki co tyle, w planach najblizszych wymiana amortyzatorow z tylu i przy okazji dopasowanie wreszcie tych oslon plastikowych z vectry.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2015, 14:42 przez Kamil_DG, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Moje gt II - full opcja in progress
jak będziesz dopasowywał osłony to zrób fotorelacje, na pewno nie tylko ja na nią czekam,
a i jeszcze jedno pytanie mam, gdzie dorabiałeś przewód paliwowy?
jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło, od czego dopasowałeś osłony tarczy na tyle?
a i jeszcze jedno pytanie mam, gdzie dorabiałeś przewód paliwowy?
jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło, od czego dopasowałeś osłony tarczy na tyle?
-
- Zaawansowany
- Posty: 689
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4227574
Re: Moje gt II - full opcja in progress
Przewod dorabialem w Katowicach w Normapress, dowiedzialem sie o tej firmie od Paulusa. Polecam firme, tylko zakucia sa dluzsze niz w ori przez co jest mniej elastyczny. Oslony tarcz kupilem z golfa 3, na poprzedniej stronie sa wrzucone ich fotki. Pasuja tylko wydaje mi sie, ze na odwrot, tj wypuklym do srodka auta.
Co do nadkoli to sam nie wiem kiedy sie za to wezme. Mialem to robic z hamulcami ale uznalem ze latwiej bedzie to wycinac jak mi wejdzie calosc we wneke bo nie bedzie amora. Nie wiem tez co z rantem zrobic bo vectra ma bardziej plaski ale to chyba opalarka da rade.
Co do nadkoli to sam nie wiem kiedy sie za to wezme. Mialem to robic z hamulcami ale uznalem ze latwiej bedzie to wycinac jak mi wejdzie calosc we wneke bo nie bedzie amora. Nie wiem tez co z rantem zrobic bo vectra ma bardziej plaski ale to chyba opalarka da rade.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2011, 18:19 przez Kamil_DG, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Moje gt II - full opcja in progress
No Kamilu....wytrwale ale do celu
Świetna robota.
Zreszta.......... rozmawialismy o tym sporo czasu temu i wstepny zarys był mi znany i wiedziałem ,że....... bubla ani szybkiej wrzuty nie bedzie
Doskonały przykład jak do "roboty" podchodzić.
Pozdrawiam.
Świetna robota.
Zreszta.......... rozmawialismy o tym sporo czasu temu i wstepny zarys był mi znany i wiedziałem ,że....... bubla ani szybkiej wrzuty nie bedzie
Doskonały przykład jak do "roboty" podchodzić.
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
-
- Zaawansowany
- Posty: 689
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4227574
Re: Moje gt II - full opcja in progress
Znowu prawie rok minal od aktualizacji to dorzuce troche. Przy aucie za duzo nie zrobilem przez ten czas. W czasie eksploatacji poluzowaly mi sie sruby na jarzmach zarowno z tylu jak i przodu wiec musialem poprawic wkrecajac je na klej do srub. Zakupilem tez z golfa 1 oslone na wentylator i ulepszylem ja troche podklejajac moskitiera i teraz mam juz spokoj ze smieciami z nawiewu. Tak to wyglada i polecam kazdemu taki zabieg:
Zbieram tez wskazniki zeby zrobic jakis panel z 3ma i w moje rece trafil zegarek jednak stan szybki zwlaszcza nie byl za dobry. Szybka byla cala matowa:
Rozebralem wiec go, kupilem tlenek ceru i odswiezylem. Teraz wyglada tak:
Poza tym caly czas dochodza jakies czesci do kolejki na montaz.
Między innymi podświetlany schowek:
Chlodniczki oleju, lampy usa, spryskiwacze na zderzak, blenda pod rejestracje, podgrzewane spryskiwacze szyb, czesci centralnego zamka potrzebne do montazu aby wlew paliwa sie tez zamykal, listewki ochronne szyn fotela, nowe nakladki na pedaly, nie wytarte znaczki na tyl. Przy malowaniu tez spryskiwacz szyby tylnej nie przetrwal demontazu i pekl jeden zaczep wiec zakupilem nowy razem z lampkami nad rejestracje.
I jakies tam zaczatki kontrolki niezapietych pasow. Poki co mam tylko tyle jakby ktos mial cos wiecej na sprzedaz to prosze o info. Z klimy poki co mam tylko panel
W ostatnich dniach dotarl tez do mnie komplet fabrycznego grzania foteli.
W moje rece wpadla tez nakladka zmeiniajaca sroke w deloreana firmy auto plas. Niestety jest ona dedykowana do scirocco mk1 i do dwojki byloby troche rzezby. Tu taka przymiarka tylko bo raczej jej nie zaloze na stale.
Poki co chyba tyle. W najblizszym czasie chce wymeinci wreszcie amortyzatory z tylu i przy okazji dopasowac te nadkola ochronne bo w zeszlym roku sie nie udalo. I juz w sumie mam tez ogarniete wszystko zeby zamontowac el regulacje swiatel.
Pozdrawiam
Zbieram tez wskazniki zeby zrobic jakis panel z 3ma i w moje rece trafil zegarek jednak stan szybki zwlaszcza nie byl za dobry. Szybka byla cala matowa:
Rozebralem wiec go, kupilem tlenek ceru i odswiezylem. Teraz wyglada tak:
Poza tym caly czas dochodza jakies czesci do kolejki na montaz.
Między innymi podświetlany schowek:
Chlodniczki oleju, lampy usa, spryskiwacze na zderzak, blenda pod rejestracje, podgrzewane spryskiwacze szyb, czesci centralnego zamka potrzebne do montazu aby wlew paliwa sie tez zamykal, listewki ochronne szyn fotela, nowe nakladki na pedaly, nie wytarte znaczki na tyl. Przy malowaniu tez spryskiwacz szyby tylnej nie przetrwal demontazu i pekl jeden zaczep wiec zakupilem nowy razem z lampkami nad rejestracje.
I jakies tam zaczatki kontrolki niezapietych pasow. Poki co mam tylko tyle jakby ktos mial cos wiecej na sprzedaz to prosze o info. Z klimy poki co mam tylko panel
W ostatnich dniach dotarl tez do mnie komplet fabrycznego grzania foteli.
W moje rece wpadla tez nakladka zmeiniajaca sroke w deloreana firmy auto plas. Niestety jest ona dedykowana do scirocco mk1 i do dwojki byloby troche rzezby. Tu taka przymiarka tylko bo raczej jej nie zaloze na stale.
Poki co chyba tyle. W najblizszym czasie chce wymeinci wreszcie amortyzatory z tylu i przy okazji dopasowac te nadkola ochronne bo w zeszlym roku sie nie udalo. I juz w sumie mam tez ogarniete wszystko zeby zamontowac el regulacje swiatel.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 sie 2015, 18:58 przez Kamil_DG, łącznie zmieniany 6 razy.
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Moje gt II - full opcja in progress
Kamil a powiedz jak to tam jest z założeniem regulacji świateł przy lampach US. Pasuje to wszystko czy trzeba rzeźbić ? Fajny patent z golfowską osłoną nawiewu. Chyba ja u siebie też coś takiego zrobię. Zawsze tam jest pół tony śmieci. Kamil jeszcze mam jedno pytanie ... widziałem wcześniej że masz znaczki 16V na słupki ... Masz plany na 16V pod maską ? Tak pytam bo poszukuję takich emblematów do siebie i znaleźć nie mogę ... może byś odsprzedał ? Powodzenia w dalszych pracach
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
-
- Zaawansowany
- Posty: 689
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4227574
Re: Moje gt II - full opcja in progress
Ja zostaje przy lampach europejskich bo usa do mnei nie przemawiaja. Jestem typem chomika a trafily sie tanio bardzo to kupilem. Co do regulacji to nie ma problemu raczej wystarczy sobie przewiercic nity z europejskich ramek i wywiercic w usowych pod te plastikowe mocowania silniczkow i calosc przelozyc.Zamocowac mocowania na srubki albo nity jak ori. Z tego co kojarze to Asfalt taki zabieg zrobil i nie bylo zadnych problemow.
Co do znaczkow to ten sam powod. Kiedys moze cos sie zmieni pod maska. W najblizszym czasie nie planuje, ale znaczkow nie sprzedaje a wrecz szukam jeszcze dwoch na slupki w slabym stanie bo jakbym zmienil silnik to te z gt2 mi sie bardziej podobaja i 16v bym zrobil na zolto. Mam pewien pomysl jak to zrobic ale nie wiem jak to wyjdzie.
Co do znaczkow to ten sam powod. Kiedys moze cos sie zmieni pod maska. W najblizszym czasie nie planuje, ale znaczkow nie sprzedaje a wrecz szukam jeszcze dwoch na slupki w slabym stanie bo jakbym zmienil silnik to te z gt2 mi sie bardziej podobaja i 16v bym zrobil na zolto. Mam pewien pomysl jak to zrobic ale nie wiem jak to wyjdzie.
Re: Moje gt II - full opcja in progress
jest kozak z tą zasłoną na tyle
Re: Moje gt II - full opcja in progress
Przy ilu sie przenosi w przyszłość?
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Moje gt II - full opcja in progress
Kamil napisałes ze linki recznego pasuja ci idealnie.. nie pamietasz jakiej długosci sa dokładnie.. kupiłem dzisiaj o długosci 1805mm i boje sie zeby nie były za krotkie.. był bym bardzo wdzieczny..