GTII never ending story..
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: GTII never ending story..
Ładnie
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
Re: GTII never ending story..
Dziekuje Soltys. Twoje slowa uznania bardzo popychaja mnie do przodu i dzieki temu pojde do garazu i dokrece kolejna brakujaca srubke. Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje !
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: GTII never ending story..
mAtii dół silnika nadal PG? jakie tłoki?
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
Re: GTII never ending story..
Dobra Panowie EDIT:
Dol jest od PG, wal z JH (bo kuty i w idealnym stanie mialem, a te od PG wszystkie wyjechane w kosmos sa), wal, korby, blok po szlifie, panewki SPUTTER od KolbenSchmidt, nowe tloki KS do PG na 2gi szlif (81,50mm), czapke mam od ABF'a po 3 szlifach, czyli ja mam juz 4, wszystko oczywiscie nowe - zawory, gniazda itp. Czapka siedzi na oryginalnej uszczelce od pg. sa minusy tego rozwiazania :
- problem ze smarowaniem - aparat zaplonowy w glowicy - trzeba przerobic naped pompy olejowej
- naped walka posredniego do przerobienia - walek od 8v, kolo od 16v na szeroki pasek
- odma w 8v jest w glowicy, w 16v w bloku - troche pomyslec i da sie zrobic - jakby ktos byl na tym etapie, to moge pomoc
Reszta pasuje na zicher - po prostu wszystko do granicy wyznaczonej przez uszczelke od PG jest od 16v. Ladnie to pracuje nawet na N/A - jezdzilem tak kilka miesiecy na dotarciu i naprawde wciska - ja bynajmniej bylem w milym szoku. Pozniej Eaton i juz skonczyly sie zarty, tzn. start z 2jki na dluuugiej skrzyni od Corrado byl nielatwy. Jakby cos to mam na sprzedaz caly gotowy zestaw do montazu Eatona m62/64 wraz z ecumasterem, digifantem i co tam kto bedzie chcial - do przegadania. Prosze pisac na matiik@w.pl jesli ktos jest zainteresowany pomoca lub tym zestawem. Przesiadlem sie na turbo, bo stara prawda glosi - apetyt rosnie w miare jedzenia. Eaton juz mnie znudzil... chociaz dla niektorych moze byc zbyt mocny heh..
Dol jest od PG, wal z JH (bo kuty i w idealnym stanie mialem, a te od PG wszystkie wyjechane w kosmos sa), wal, korby, blok po szlifie, panewki SPUTTER od KolbenSchmidt, nowe tloki KS do PG na 2gi szlif (81,50mm), czapke mam od ABF'a po 3 szlifach, czyli ja mam juz 4, wszystko oczywiscie nowe - zawory, gniazda itp. Czapka siedzi na oryginalnej uszczelce od pg. sa minusy tego rozwiazania :
- problem ze smarowaniem - aparat zaplonowy w glowicy - trzeba przerobic naped pompy olejowej
- naped walka posredniego do przerobienia - walek od 8v, kolo od 16v na szeroki pasek
- odma w 8v jest w glowicy, w 16v w bloku - troche pomyslec i da sie zrobic - jakby ktos byl na tym etapie, to moge pomoc
Reszta pasuje na zicher - po prostu wszystko do granicy wyznaczonej przez uszczelke od PG jest od 16v. Ladnie to pracuje nawet na N/A - jezdzilem tak kilka miesiecy na dotarciu i naprawde wciska - ja bynajmniej bylem w milym szoku. Pozniej Eaton i juz skonczyly sie zarty, tzn. start z 2jki na dluuugiej skrzyni od Corrado byl nielatwy. Jakby cos to mam na sprzedaz caly gotowy zestaw do montazu Eatona m62/64 wraz z ecumasterem, digifantem i co tam kto bedzie chcial - do przegadania. Prosze pisac na matiik@w.pl jesli ktos jest zainteresowany pomoca lub tym zestawem. Przesiadlem sie na turbo, bo stara prawda glosi - apetyt rosnie w miare jedzenia. Eaton juz mnie znudzil... chociaz dla niektorych moze byc zbyt mocny heh..