Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Pochwal się swoim Scirocco.
Jar_eck
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 687
Rejestracja: 08 gru 2007, 17:25
Model: Scirocco II
Numer GG: 10243618
Lokalizacja: matplaneta

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: Jar_eck »

Sarmik pisze:
CDN...


Pozdr.

Wreszcie parcha pokazałeś! Niniejszym cofam słowa które napisałem na jego temat w wątku "Sroczki z alledrogo" - auto jest naprawdę w ciekawym stanie!

Powodzenia!
'90 TYP53B GTII LC6V

Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
Awatar użytkownika
Sarmik
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 19 lip 2008, 12:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 6961463
Lokalizacja: TSK

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: Sarmik »

Sołtys pisze:Tą szesnastkę masz zakładać na mechanicznym wtrysku czy elektryka będzie zmieniona?
Mam nadzieję, że uda się to postawić na DIGI :) Jednak z długim terminem realizacji (wiadomo - koszty)
Ale zanim to nastąpi są ważniejsze rzeczy. Aktualnie DX średnio sobie radzi z racji rzeźby w elektryce. Jeśli ktoś ma schematy istalacji DX i JH bardzo chętnie bym się przyjrzał.

Pozdr.



P.S.

Moje byłe "czewrone"...
Oto co się dzieje jak auto wpada w nie odpowiednie ręce...

http://moto.allegro.pl/sprzedam-vw-scir ... 18216.html

Masakra... Brak słów...
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 09:39 przez Sarmik, łącznie zmieniany 1 raz.
Było czewrone GT '87 RE
Był Passat B4 TDI 1Z
Jest srebrne GT '86 DX/Digi II
Jest Golf II 1.8 - RP
Obrazek
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: Gółek »

Mam jakies schematy elektryki.
Podaj mail.
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Lukas_S
Początkujący
Początkujący
Posty: 128
Rejestracja: 30 paź 2009, 21:23

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: Lukas_S »

Cześć - od razu się piszę, że "czerwoną" sprzedałem ponad rok temu za śmieszne pieniądze - buda nie nadawała się do odratowania i myślę że widząc po stanie obecnym teraz wcale nie jest lepiej - z tego co widzę to pomalowali tylne lewy narożnik i wymienili maskę ale to jest kropla w morzu potrzeb(buda miała zjedzone na wskroś progi i przestawioną prawą stronę podłogi(z tunelem pod wydech włącznie).
Jak chcesz Łukasz to mam książkę Haynes'a i są tam schematy elektryki - do JH na pewno a czy do DX nie wiem(prawdopodobnie są takie same) - mieszkam w tej chwili na Ugorku i jak chcesz to podskocz w chwili wolnego czasu po książkę. Tel do mnie się nie zmienił - 784 356 657.

Pozdrawiam Łukasz
Awatar użytkownika
Sarmik
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 19 lip 2008, 12:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 6961463
Lokalizacja: TSK

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: Sarmik »

Panowie,

Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy ciśnienia paliwa w DX i JH (analogiczne punkty) powinny być takie same?

To samo dotyczy wtrysków DX/JH. Czy są takie same?

Dzięki wielkie.

Pozdr.

-- sobota, 15 wrz 2012, 20:19 --

Mały UP...

Trochę zmian nastąpiło w ciągu ostatnich kilku dni:
- K-jet - temat po prawie dwóch latach walki mnie przerósł. Skończyła się moja cierpliwość. Więc... Wyleciał :D
Obrazek
Obrazek

- porządki w elektryce po wywaleniu K-jet'a
Obrazek

- Zastąpienie K-jeta - Digi 2 z Golfa drugiej generacji. Wstępne przymiarki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Testy Alfa - próby odpalenia :D
Obrazek

Po odpaleniu :D Wstępne przymiarki ułożenia dolotu itd. Do dalszych poprawek:
Obrazek


CDN...
Było czewrone GT '87 RE
Był Passat B4 TDI 1Z
Jest srebrne GT '86 DX/Digi II
Jest Golf II 1.8 - RP
Obrazek
Awatar użytkownika
hazard
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 245
Rejestracja: 05 sty 2008, 22:33
Model: Scirocco II
Numer GG: 5120532

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: hazard »

DX na Digi, fajnie fajnie.Jestem ciekaw jak to bedzie sie odpychac :)
Obrazek
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2764
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: spirit »

Elektrykę ogarnąłeś ?.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: obar »

Sarmik pisze:Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy ciśnienia paliwa w DX i JH (analogiczne punkty) powinny być takie same?

To samo dotyczy wtrysków DX/JH. Czy są takie same?
A analogiczne punkty to jakie?
Pompy są takie same.
Wtryski JH/DX i bodajże PL/KR/9A/6A wszystkie są takie same.
Ale Tobie to niepotrzebne skoro się pozbyłeś mechanicznego wtrysku.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
Sarmik
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 19 lip 2008, 12:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 6961463
Lokalizacja: TSK

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: Sarmik »

hazard pisze:DX na Digi, fajnie fajnie.Jestem ciekaw jak to bedzie sie odpychac :)
Teoretycznie, na tą chwilę powinno jeździź jak golf 2 GTI PF/RV. Po wymianie kompa na takiego z silnika o oznaczeniu PB powinno być trochę lepiej.
spirit pisze:Elektrykę ogarnąłeś ?.
Spirit, ogarnąłem. Dzięki wielkie za naprowadzenie. Było trochę zmian w stosunku do tego co ustaliliśmy :D. Generalnie zaczęło dziwnym trafem działać :D MEGA browar dla Ciebie.
obar pisze: A analogiczne punkty to jakie?
Pompy są takie same.
Wtryski JH/DX i bodajże PL/KR/9A/6A wszystkie są takie same.
Ale Tobie to niepotrzebne skoro się pozbyłeś mechanicznego wtrysku.
Dzięki obar za info. Opinie co do różnic w mechanicznych wtryskach dla DX/JH i 16v są różne. Dlatego w ogóle padło takie pytanie. Jak jest naprawdę, niewiem. Wiem, że u mnie mechaniczny wtrysk miał gdzieś co za graty mu podmieniam. Nie chciało to jeździć i koniec. Wiesz, że z Digi raczej takich problemów niema. W tym wypadku potrzeba go jeszcze trochę podregulować, ale to już zostawiam komuś kto wie o tym więcej ode mnie ;)

Pozdr.
Było czewrone GT '87 RE
Był Passat B4 TDI 1Z
Jest srebrne GT '86 DX/Digi II
Jest Golf II 1.8 - RP
Obrazek
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: obar »

No z digi niby nie ma aż takich problemów, pod warunkiem, że wszystko jest ok :wink: . No i na pewno mniej problemów jest z digi 2 niż 1, ale to oczywiście tak jak wcześniej powiedziałem.
Nie pamiętałem czy pomiędzy 8v a 16v można wymienić wtryski mechaniczne, bo JH/DX można i te z PL/KR9A/^a powinny być między sobą takie same.
Może Spirit się wypowie co do numeru katalogowego to by wtedy było wiadomo na sto %.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2764
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: spirit »

Wedle ETOS-a.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: obar »

:D
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
Sarmik
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 19 lip 2008, 12:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 6961463
Lokalizacja: TSK

Re: Ciąg dalszy historii - Srebrna GT

Post autor: Sarmik »

Zawitało nowe zawieszenie. Niestety zdjęć z postepów prac niema, ponieważ robiłem wszystko sam. I tak wpadły nowe amory TA, sprężyny Weitec 60/40 (Dzięki Michał) i wszystko co jeszcze było trzeba (osłony+odboje,łożyska amora). W najbliższym czasie do wymiany jeszcze idą drążki i końcówki drążków (po tym jak dostane nowe osłony), nowe łożyska koła, przeguby zewnętrzne. Do piaskowania trafiła dziś rozpórka dolna. Poza tym czekam na nowe gumki tylnego staba i idą do niego nowe uchwyty na belkę.

W planach podmiana głowicy na trochę "niższą" + wymiana całego wydechu (ori) + plus nowa mapa do DIGI2.
Załączniki
20130513_104101.jpg
(628.47 KiB) Nie pobierany
Było czewrone GT '87 RE
Był Passat B4 TDI 1Z
Jest srebrne GT '86 DX/Digi II
Jest Golf II 1.8 - RP
Obrazek
ODPOWIEDZ