gazik w JH
gazik w JH
Witam.Mam taki problem.Otórz na gazie jak skrecam w lewo spadaja mi obroty a jak w prawo to rosną.Słyszałem ze to problem z powietrzem.Od filtra powietrza a raczej od puszki nie mam rury co dochodzi do a raczej pod chłodnice czy to może być przyczyną czy coś innego Macie jakies pomysły.Oprócz tego wszystko chodzi ok.Za pomoc dziękuje:)
- Warmooz
- Zaawansowany
- Posty: 310
- Rejestracja: 03 gru 2007, 12:05
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2204073
Odp: gazik w JH
nie wysprzeglaj na zakretach :) aha i to na bank nie jest wina tej rury ktorej nie masz.
dawniej znany jako CfaNiacK
Scirocco II ABF Megasquirt inside.
Scirocco II ABF Megasquirt inside.
Odp: gazik w JH
no robie tak robie doszedlem do tego ale wiadomo jak jest sroka nie chodzi tak jak trzeba i jakos ciężko mi z tym :laugh: bo kumplowi gazownik tylko ze to renault 19 byl powiedzial ze to od powietrza.A rura z puszki wystaje w lewo patrzac od przodu czyli skrecajac w strone w ktora wystaje dostaje wiecej powietrza i obroty rosna a skrecajac w druga to za malo powietrza i stad spadaja.Ale nie wiem pokombinuje cos z tym i napisze czy to bylo to
- Warmooz
- Zaawansowany
- Posty: 310
- Rejestracja: 03 gru 2007, 12:05
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2204073
Odp: gazik w JH
to ze rura jest wystawiona w ktorastam strone nie ma zadnego wplywu. Obroty rosna bo na zakretach sila odsrodkowa wychyla membrane w parowniku. Jakbys go ustawil w poprzek to by rosly/spadaly w trakcie hamowania i przyspieszania. Nie jestem pewien czy jest na to jakis sposob szczerze to nawet nie wiem czy moje auto tak ma bo nigdy na zakretach nie wysprzeglam. Masz podpieta kompensacje parownika? [przewod od parownika do rury ssacej miedzy przeplywomierzem a przepustnica]
dawniej znany jako CfaNiacK
Scirocco II ABF Megasquirt inside.
Scirocco II ABF Megasquirt inside.
Odp: gazik w JH
do parownika mam podpiete weże od płynu chłodniczego to wiadoma sprawa i wąż tuż koło kolektora dolotowego chyba dobrze pisze tak przed przepustnicą no.I tyle nic więcej.Parownik jest wymieniony na nowy ma przejechane juz z 200km.Nie mam pojęcia co to jest.Słyszałem cos o śrubie regulacji naprężenia membran ale z tym to chyba do gazownika podjade chociaż od kumpla w golfie jak ma to samo to dziwili i rece rozlozyli.Nawet nie widziałem takiej u mnie w parowniku o ile sa w ogole a mam LANDI LE 98 sterowany Autronic AL 700.Czasem pojawia sie tez problem na cieplym silniku ze obroty spadaja tylko do 1200 potem mija chwilka i stoja normalnie.A czasem normalnie spadaja.Skaranie mam z tym gazem :laugh: