Scala LPG, 6A + blos
- BossFazer
- Zaawansowany
- Posty: 372
- Rejestracja: 13 cze 2009, 01:41
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
a czy myslicie ze moja, druga juz sroke, tez przyjmia do programu ? tylko ze naklad finansowy w moim przypadku wyniesie ok 52546292 zl, czy da rade ?
a tak na serio, podobaja mi sie poczynania i mam nadzieje ze bedziesz usatysfakcjonowany
a tak na serio, podobaja mi sie poczynania i mam nadzieje ze bedziesz usatysfakcjonowany
mówi mi wewnetrzny głos.. że tu nie chodzi o siłe, nie chodzi o moc...
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
Jutro bedzie wszystko jasne, odbieramy samochod
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
No to jutro czekamy na fotkiMowad pisze:Jutro bedzie wszystko jasne, odbieramy samochod
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
nie mam pewnosci czy bede mogl dac jakies foty przed emisja programu :/ zreszta - dam foty jak beda mial jakies porzadne, mam gratisowa sesje u czlowieka co sie zajmuje fotografia motoryzacyjna, wiec jak juz bede mogl dac to dam takie zeby byly ladne, a nie moje robione kalkulatorem
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
Ale zawsze jakieś SPYfoto możesz rzucić z miejsca odbioru dla zniecierpliwionych
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
Czyli jest możliwość że twoje auto będzie w niedzielę w programie.
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
Odebralismy auto i napisze tylko ze jestesmy mega zadowoleni W sumie to nawet nie wiem co tam gadalem za glupoty, bede musial sam obejrzec odcinek A odcinek bedzie za kilka tygodni, nie wiem jeszcze kiedy dokladnie.
-- środa, 10 kwi 2013, 22:07 --
Spy foto felgi - ukradlem z facebooka W 100% zrealizowana zostala moja wizja, mimo ze poczatkowo panowie mieli inne zdanie. W porownaniu do tego jak wygladaly te fele wczesniej to jestem w ciezkim szoku ze udalo sie uzyskac taki efekt. Felgi sa firmy Exip w rozmiarze 15", szerokosc 7".
-- sobota, 13 kwi 2013, 19:55 --
wiedzialem ze tak bedzie, ze jak dostane auto to bedzie mnie meczylo zeby cala reszte tez jak najszybckiej ogarnac Dzis wykonalem, a raczej jestem w trakcje zrobienia calkiem od nowa polki bagaznika, co ciekawe - kupilem plastikowe zawiasy polki od poloneza, pasuja prawie idealnie (nie mialem wogole zawiasow polki wczesniej). Wlasnie klei sie material, jak jakos to bedzie wygladac to wrzuce foto poradnik dla potomnych na strone. Poniewaz zostalo mi troche materialu z polki, a odkad mam ten samochod, czyli w grudniu bedzie 5 lat, to mialem tam szare dywaniki gumowe z fiata uno z resztek materialu z polki zrobilem nowe dywaniki, w sumie prosta sprawa, choc troche spierniczylem bo za krokto przycialem to tez jakis foto poradnik zmontuje Zauwazylem tez ze wneka na nogi pasazera jest troche wezsza od wneki na nogi kierowcy, nie wiedzialem o tym.
-- niedziela, 14 kwi 2013, 22:27 --
Półka gotowa, moje wypociny tutaj: http://scirocco.pl/scirocco-ii-naprawy- ... -poka.html
jak było dotychczas:
Efekt końcowy:
-- środa, 17 kwi 2013, 21:14 --
Malo kto czyta i malo kto komentuje ten moj temat, ale i tak napisze, niech bedzie jako pamietnik (w sumie i mi sie przyda sciaga) Poniewaz zgodnie z umowa w programie nie ruszali nic poza blacha, lakierem i felgami to skoro juz auto wyglada jak nalezy to powoli je doprowadzam do lepszego stanu mechanicznego. Co zrobilem w ostatnich dniach:
- wywalilem dywaniki z uno, docialem swoje z wykladziny samochodowej
- jak widac wyzej - zrobilem tylna polke
- wywalilem antene z poloneza czy z czego ona tam byla, i zalozylem wewnetrzna na slupek, miejsce oryginalnej zapchalem zaslepka
- poprawilem dla pewnosci konserwacje czesci podlogi, nowych progow, nadlkoli z tylu
- wywalilem tylna wycieraczke, w otwor po niej zalozylem gustowna zaslepke
Co do zrobienia w najblizszym czasie (docelowo przed zlotem), czesci juz mam, albo sa zamowione, albo szukam
- wymienic pompe wody, bo niemilosiernie halasuje (mam w planie zrobic poradnik na strone)
- wymienic rozrzad (tez chyba zrobie poradnik, bo nie jest to zbyt trudne w naszych autach, a mechanicy sobie czasami slono kasuja)
- zakupic i zalozyc koncowke rynienki dachowej
- zakupic i wymienic uszczelke tylnego zamka
- zalozyc zestaw reperaturek ciegien zmiany biegow (moze tez foto story zrobie na strone)
- wymienic przekaznik kierunkow bo sie zawiesza czasami
- przeniesc wlew gazu pod klapke wlewu paliwa
- jakos rozwiazac odme, nie wiem, moze puszcze ja pod auto, moze jakis OCT zaloze.
- czekam na paczke z nowymi znaczkami "scala" na slupki
- wyprobowac ten bajer z przekaznikiem z sygnalizatorem dzwiekowym pozostawienia wlaczonych swiatel
Co do zrobienia w przerwie zimowej po tym sezonie:
- wymienic chlodnice i odnowic obudowe wentylatora
- wymienic whacze przednie
- zrobienie panelu srodkowej konsoli (wymyslilem zrobienie z jednego kawalka materialu panela do ogrzewania, ponizej miejsca na dwa wskazniki plus przelaczniki elektrycznych szyb i ponizej radio), tylko musze dobrze pomierzyc, zrobic rysunek, i dam do wyciecia woda albo laserem,
- wymienic stabilizator przedni z gumkami
- wymienic oslony przekladni kierowniczej
- wymienic lozysko przednie - lewe
- pospawac oparcie fotela bo cos tam peklo przy mocowaniu
- wymienic slizgi fotela
- naprawic mechanizm elektrycznej szyby pasazera, silniczek dziala, ale nie przesuwa linek, zagladalem do srodka, jest tam przekladnia slimakowa i w sumie to nie wiem czemu nie dziala, nie widze zadnych uszkodzen :/
Odlegle plany (moze na rok 2014 i dalej)
- silnik - tu mam dylemat: albo go wymienic (marzy mi sie g60, albo chociaz jakies 16v) ale z drugiej strony - to auto nie bedzie przeznaczone do sciganek, tylko do toczenia sie w sloneczne niedziele, wiec do tego starczy mi niesmiertelne JH+lpg, czyli prawdopodobnie zostanie to co jest, tyle ze doczeka sie rozebrania, oceny stanu, jak bedzie ok to wymiany wszystkich uszczelnien, malego remontu glowicy, wyczyszczenia i odmalowania tego i owego. I tak - bedzie jezdzil na lpg
- moze licznik z mfa, a jeszcze lepiej digi, choc jest problem z czujnikami do tego
- moze hamulce przod 280mm wg tematu na forum (postaram sie tez cos na portal zlozyc)
- moze tarcze na tyl
- rozporki przod i tyl - jak nie pomoga to raczej tez nie zaszkodza
- rozwiazac problem peknietej deski, albo ja jakos naprawic, poflokowac/obszyc, albo znalesc nie peknieta, choc nie jest to latwe
- wymienic synchronizator 2 biegu jak juz bedzie na tyle upierdliwy zeby mi przeszkadzalo zgrzytanie, narazie dzieje sie to tylko na zimnej skrzyni
- cos zrobic z wydechem, bo w tej schwili jest pospawany z miliona rurek roznej srednicy, a i koncowy tlumik jest jakis taki nie wyjsciowy
Lista jest ambitna, ale juz tym autem jezdzimy pare dobrych lat wiec mam nadzieje ze przynajmniej drugie tyle pojezdzi po remoncie
-- środa, 10 kwi 2013, 22:07 --
Spy foto felgi - ukradlem z facebooka W 100% zrealizowana zostala moja wizja, mimo ze poczatkowo panowie mieli inne zdanie. W porownaniu do tego jak wygladaly te fele wczesniej to jestem w ciezkim szoku ze udalo sie uzyskac taki efekt. Felgi sa firmy Exip w rozmiarze 15", szerokosc 7".
-- sobota, 13 kwi 2013, 19:55 --
wiedzialem ze tak bedzie, ze jak dostane auto to bedzie mnie meczylo zeby cala reszte tez jak najszybckiej ogarnac Dzis wykonalem, a raczej jestem w trakcje zrobienia calkiem od nowa polki bagaznika, co ciekawe - kupilem plastikowe zawiasy polki od poloneza, pasuja prawie idealnie (nie mialem wogole zawiasow polki wczesniej). Wlasnie klei sie material, jak jakos to bedzie wygladac to wrzuce foto poradnik dla potomnych na strone. Poniewaz zostalo mi troche materialu z polki, a odkad mam ten samochod, czyli w grudniu bedzie 5 lat, to mialem tam szare dywaniki gumowe z fiata uno z resztek materialu z polki zrobilem nowe dywaniki, w sumie prosta sprawa, choc troche spierniczylem bo za krokto przycialem to tez jakis foto poradnik zmontuje Zauwazylem tez ze wneka na nogi pasazera jest troche wezsza od wneki na nogi kierowcy, nie wiedzialem o tym.
-- niedziela, 14 kwi 2013, 22:27 --
Półka gotowa, moje wypociny tutaj: http://scirocco.pl/scirocco-ii-naprawy- ... -poka.html
jak było dotychczas:
Efekt końcowy:
-- środa, 17 kwi 2013, 21:14 --
Malo kto czyta i malo kto komentuje ten moj temat, ale i tak napisze, niech bedzie jako pamietnik (w sumie i mi sie przyda sciaga) Poniewaz zgodnie z umowa w programie nie ruszali nic poza blacha, lakierem i felgami to skoro juz auto wyglada jak nalezy to powoli je doprowadzam do lepszego stanu mechanicznego. Co zrobilem w ostatnich dniach:
- wywalilem dywaniki z uno, docialem swoje z wykladziny samochodowej
- jak widac wyzej - zrobilem tylna polke
- wywalilem antene z poloneza czy z czego ona tam byla, i zalozylem wewnetrzna na slupek, miejsce oryginalnej zapchalem zaslepka
- poprawilem dla pewnosci konserwacje czesci podlogi, nowych progow, nadlkoli z tylu
- wywalilem tylna wycieraczke, w otwor po niej zalozylem gustowna zaslepke
Co do zrobienia w najblizszym czasie (docelowo przed zlotem), czesci juz mam, albo sa zamowione, albo szukam
- wymienic pompe wody, bo niemilosiernie halasuje (mam w planie zrobic poradnik na strone)
- wymienic rozrzad (tez chyba zrobie poradnik, bo nie jest to zbyt trudne w naszych autach, a mechanicy sobie czasami slono kasuja)
- zakupic i zalozyc koncowke rynienki dachowej
- zakupic i wymienic uszczelke tylnego zamka
- zalozyc zestaw reperaturek ciegien zmiany biegow (moze tez foto story zrobie na strone)
- wymienic przekaznik kierunkow bo sie zawiesza czasami
- przeniesc wlew gazu pod klapke wlewu paliwa
- jakos rozwiazac odme, nie wiem, moze puszcze ja pod auto, moze jakis OCT zaloze.
- czekam na paczke z nowymi znaczkami "scala" na slupki
- wyprobowac ten bajer z przekaznikiem z sygnalizatorem dzwiekowym pozostawienia wlaczonych swiatel
Co do zrobienia w przerwie zimowej po tym sezonie:
- wymienic chlodnice i odnowic obudowe wentylatora
- wymienic whacze przednie
- zrobienie panelu srodkowej konsoli (wymyslilem zrobienie z jednego kawalka materialu panela do ogrzewania, ponizej miejsca na dwa wskazniki plus przelaczniki elektrycznych szyb i ponizej radio), tylko musze dobrze pomierzyc, zrobic rysunek, i dam do wyciecia woda albo laserem,
- wymienic stabilizator przedni z gumkami
- wymienic oslony przekladni kierowniczej
- wymienic lozysko przednie - lewe
- pospawac oparcie fotela bo cos tam peklo przy mocowaniu
- wymienic slizgi fotela
- naprawic mechanizm elektrycznej szyby pasazera, silniczek dziala, ale nie przesuwa linek, zagladalem do srodka, jest tam przekladnia slimakowa i w sumie to nie wiem czemu nie dziala, nie widze zadnych uszkodzen :/
Odlegle plany (moze na rok 2014 i dalej)
- silnik - tu mam dylemat: albo go wymienic (marzy mi sie g60, albo chociaz jakies 16v) ale z drugiej strony - to auto nie bedzie przeznaczone do sciganek, tylko do toczenia sie w sloneczne niedziele, wiec do tego starczy mi niesmiertelne JH+lpg, czyli prawdopodobnie zostanie to co jest, tyle ze doczeka sie rozebrania, oceny stanu, jak bedzie ok to wymiany wszystkich uszczelnien, malego remontu glowicy, wyczyszczenia i odmalowania tego i owego. I tak - bedzie jezdzil na lpg
- moze licznik z mfa, a jeszcze lepiej digi, choc jest problem z czujnikami do tego
- moze hamulce przod 280mm wg tematu na forum (postaram sie tez cos na portal zlozyc)
- moze tarcze na tyl
- rozporki przod i tyl - jak nie pomoga to raczej tez nie zaszkodza
- rozwiazac problem peknietej deski, albo ja jakos naprawic, poflokowac/obszyc, albo znalesc nie peknieta, choc nie jest to latwe
- wymienic synchronizator 2 biegu jak juz bedzie na tyle upierdliwy zeby mi przeszkadzalo zgrzytanie, narazie dzieje sie to tylko na zimnej skrzyni
- cos zrobic z wydechem, bo w tej schwili jest pospawany z miliona rurek roznej srednicy, a i koncowy tlumik jest jakis taki nie wyjsciowy
Lista jest ambitna, ale juz tym autem jezdzimy pare dobrych lat wiec mam nadzieje ze przynajmniej drugie tyle pojezdzi po remoncie
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
Czyta czyta ... tylko z lenistwa nieraz się nie chce nic pisaćMalo kto czyta i malo kto komentuje ten moj temat
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
bez kitu mam podobna listę życzeń , tylko na szczęście kilka punktów już wykonałem
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
Dokładnie, to prawda .Sołtys pisze:Czyta czyta ... tylko z lenistwa nieraz się nie chce nic pisaćMalo kto czyta i malo kto komentuje ten moj temat
Ale nic się nie bój, nadrobimy na zlocie komentowanie sroki i dzielenie się nowinkami .
Co do silnika to nie myślałeś, żeby do JH po prostu wrzucić blok z 2E? Miałbyś 2.0 JH i na pewno o wiele świeższy silnik. Niezagazowaną jednostkę można wyrwać nawet z przebiegiem poniżej 100tyś km. Do tego przepustnica większa i naprawdę przyjemnie takie JH śmiga, a wkład finansowy nieduży, skoro to ma jeździć w niedzielne wypady .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
Ale jak blok od 2E to chyba też korby i wał, co? 2E jest na wysokim bloku zdaje się.
A tłoki? Ta sama średnica? zresztą... to już po co rzeźbić. Wrzucić całe 2E i cieszyć się bezawaryjnym, niewysilonym silnikiem na digi.
A tłoki? Ta sama średnica? zresztą... to już po co rzeźbić. Wrzucić całe 2E i cieszyć się bezawaryjnym, niewysilonym silnikiem na digi.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
podejrzewam ze Obarowi chodzilo o kompletny blok z 2E. Ale w takim wypadku chyba wolalbym faktycznie wsadzic caly slupek 2E, tam chyba sa wieksze zawory w glowicy, a z drugiej strony jak juz zmieniac motor to jakis 6A/9A nie jest znowu wiele drozszy, a roznica w osiagach bedzie odczuwalna, tylko pewnie trudniej dostac w dobrym stanie. No i jestesmy w punkcie wyjscia
A tymczasem wlasnie odebralem pompe wody i zestaw naprawczy ciegien zmiany biegow, wiec chyba z tym dzis powalcze, choc mechanik mnie uprzedzil ze jest duza szansa, ze pozrywam sruby laczace stara pompe z jej korpusem i trzeba bedzie wymienic to co kupilem na kompletna czyli z obudowa. W garazu juz lezy tez nowy rozrzad wiec przy okazji wymiany pompy go wsadze, bo to ten sam rejon prac , czeka tez nowy przekaznik kierunkow.
A tymczasem wlasnie odebralem pompe wody i zestaw naprawczy ciegien zmiany biegow, wiec chyba z tym dzis powalcze, choc mechanik mnie uprzedzil ze jest duza szansa, ze pozrywam sruby laczace stara pompe z jej korpusem i trzeba bedzie wymienic to co kupilem na kompletna czyli z obudowa. W garazu juz lezy tez nowy rozrzad wiec przy okazji wymiany pompy go wsadze, bo to ten sam rejon prac , czeka tez nowy przekaznik kierunkow.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
Dokładnie.Mowad pisze:podejrzewam ze Obarowi chodzilo o kompletny blok z 2E.
Tak wspomniałem o samym kompletnym bloku, bo skoro Mowad nie chce za dużo kasy pchać to by była dobra opcja, a jak cały słupek to już z digi z listwą i ogólnie kompletem, ale to wiadomo, że cena rośnie w górę i dorównuje 1.8 lub 2.0 16v.
Na podmiance samego bloku plus powiedzmy przepustnica z audi (i z jakiejś audi pasuje lepszy wałek) to by się naprawdę ładnie odpychało, plus powiedzmy blosik i śmiga .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
Wg mnie 2E ma jedna, niezaprzeczalną i podstawową przewagę nad innymi wymienianymi silnikami - oryginalnie jest na DIGI.
Podmiana słupka wg mnie bez sensu, bo nie pozbywasz się najgorszego gówna z JH czyli k-jeta. Pchać się w 9A z motronic-kiem to już moim zdaniem w ogóle dramat, ten wtrysk jest chyba jeszcze gorszy niż k-jet, bo więcej "elektroniki" ma. To już rozsądniej KR na k-jetcie, przynajmniej z elektryką mniej pieprzenia.
Jak już wkładać 16v, to albo ABF-a albo jak inny, to stawiać to potem na jakimś elektronicznym wtrysku. K-jet to zło wcielone, a już z gazem... wiem co mówię, mam już trzeciego . A jak postawisz 16v na elektronice, to się zacznie... dorabianie, kombinowanie, strojenie itd. i się robi projekt na długie miesiące .
Poza tym kompletne 2E można myślę znaleźć w przedziale 1000-1500 zł, to wydaje mi się, że nie jest aż taki aj waj, żeby próbować oszczędzić 500 wsadzając sam słupek.
No ale to już każdy ma swoje standardy .
Podmiana słupka wg mnie bez sensu, bo nie pozbywasz się najgorszego gówna z JH czyli k-jeta. Pchać się w 9A z motronic-kiem to już moim zdaniem w ogóle dramat, ten wtrysk jest chyba jeszcze gorszy niż k-jet, bo więcej "elektroniki" ma. To już rozsądniej KR na k-jetcie, przynajmniej z elektryką mniej pieprzenia.
Jak już wkładać 16v, to albo ABF-a albo jak inny, to stawiać to potem na jakimś elektronicznym wtrysku. K-jet to zło wcielone, a już z gazem... wiem co mówię, mam już trzeciego . A jak postawisz 16v na elektronice, to się zacznie... dorabianie, kombinowanie, strojenie itd. i się robi projekt na długie miesiące .
Poza tym kompletne 2E można myślę znaleźć w przedziale 1000-1500 zł, to wydaje mi się, że nie jest aż taki aj waj, żeby próbować oszczędzić 500 wsadzając sam słupek.
No ale to już każdy ma swoje standardy .
Old Volkswagens never die, they just get lower.
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Nasza telewizyjna Scala ;)
Moza tez poszukać jakiegoś ADL, ale 2E czy AGG/ADY powinno byc spoko. Mowad chyba ma inne auto a do szybszej jazdy, a w Sroce 115KM na co dzien jest całkowicie wystarczające
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/