scirocco GTX by mateusz
- mateusz_uber
- Początkujący
- Posty: 148
- Rejestracja: 10 maja 2009, 15:21
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 16184827
- Lokalizacja: Tczevw
Re: scirocco GTX by mateusz
wiecie chyba jak to jest... są gusta i guściki... ja narazie na wygląd nie patrzę bo jeszcze nie mam auta zrobionego (lakier i felgi) więc się nad tym nie zastanawiam... choć muszę przyznać że rozmyślałem na temat prostych końcówek ale to zobaczymy jak do końca ogarnę auto...
-- czwartek, 14 kwi 2011, 20:27 --
jak narazie takie małe porządki pod maską... wypiaskowana i pomalowana pokrywa zaworów + nowy ori korek wlewu... jeszcze w trakcie robienia rura od dolotu, alternator,jak się uda to kolektor ssący... i parę jeszcze pierdołów...
-- sobota, 14 maja 2011, 16:37 --
no to w końcu od kolegi dudi85 odkupiłem listewki pod lampy i poprawiło to o wiele wygląd sciro... chce też właśnie założyć zderzak ze spryskiwaczami... wydaje mi się że do tego frontu będzie dobrze wyglądał... głównym powodem zmiany zderzaka jest to żę mój jest straszny... i właśnie tak mi się przywidziało z tymi spryskami... a jak dobrze pójdzie to na początku czerwca w końcu wyląduje dobre koło...
-- czwartek, 14 kwi 2011, 20:27 --
jak narazie takie małe porządki pod maską... wypiaskowana i pomalowana pokrywa zaworów + nowy ori korek wlewu... jeszcze w trakcie robienia rura od dolotu, alternator,jak się uda to kolektor ssący... i parę jeszcze pierdołów...
-- sobota, 14 maja 2011, 16:37 --
no to w końcu od kolegi dudi85 odkupiłem listewki pod lampy i poprawiło to o wiele wygląd sciro... chce też właśnie założyć zderzak ze spryskiwaczami... wydaje mi się że do tego frontu będzie dobrze wyglądał... głównym powodem zmiany zderzaka jest to żę mój jest straszny... i właśnie tak mi się przywidziało z tymi spryskami... a jak dobrze pójdzie to na początku czerwca w końcu wyląduje dobre koło...
- mateusz_uber
- Początkujący
- Posty: 148
- Rejestracja: 10 maja 2009, 15:21
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 16184827
- Lokalizacja: Tczevw
Re: scirocco GTX by mateusz
Re: scirocco GTX by mateusz
świetnie us prezentuje się z ciemnymi kierunkami i brewką
365 dni obsesyjnie.
- mateusz_uber
- Początkujący
- Posty: 148
- Rejestracja: 10 maja 2009, 15:21
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 16184827
- Lokalizacja: Tczevw
Re: scirocco GTX by mateusz
ogólnie to wolałbym białe kierunki... ale fakt też mnie to bardziej przekonywało niż pomarańcz ale niestety na słońcu kiepsko widać kierunki...
-- piątek, 27 maja 2011, 01:04 --
niestety ostatnio odebrałem auto od blacharza i nacieszyłem się autem jeden dzień... podczas trasy do gdańska na zakupki... przeskoczył mi rozrząd... po dupie dostały zawory... teraz sroka tyle o ile jeździ ale nie ma mocy i znacznie więcej pali więc trzeba pomyśleć nad zmianą silnika... planuję kupić całe auto na swap żeby później nie było że czegoś brakuje itd... chcę kupić autko z silnikiem 2.0 115KM, proszę jak co o rady co i jak jak to pasuje do sroki... jeśli ktoś podobny temat przerabiał... jak i nawet czekam na propozycje z okolic pomorza na swap... (jakie koszta...)
-- piątek, 27 maja 2011, 01:04 --
niestety ostatnio odebrałem auto od blacharza i nacieszyłem się autem jeden dzień... podczas trasy do gdańska na zakupki... przeskoczył mi rozrząd... po dupie dostały zawory... teraz sroka tyle o ile jeździ ale nie ma mocy i znacznie więcej pali więc trzeba pomyśleć nad zmianą silnika... planuję kupić całe auto na swap żeby później nie było że czegoś brakuje itd... chcę kupić autko z silnikiem 2.0 115KM, proszę jak co o rady co i jak jak to pasuje do sroki... jeśli ktoś podobny temat przerabiał... jak i nawet czekam na propozycje z okolic pomorza na swap... (jakie koszta...)
Re: scirocco GTX by mateusz
pomyśl lepiej nad 9a albo abf-em. Gdybym zastanawiał się nad swapem wolałbym te mocniejsze silniki, bo koszta zrobienia swapa raczej drastycznie nie wzrosną
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: scirocco GTX by mateusz
Tyle, że sam zakup zdrowej szesnastki wyjdzie dwa razy taki jak zdrowego 2E. Ale jeśli jest na to kasa, to jak najbardziej polecam, bo różnicy w spalaniu prawie nie ma, a frajda większa .
Na spokojnie bez przeróbek możesz wcisnąć ósemki lub szesnastki z aut golf, passat, audi, jetta itp.
Jak planujesz całe auto to możesz kupić jakąś bita audi B3 lub B4. tam są silniki 2.0 8v 115 koni, 2.0 16v 144 konie, a te auta chodzą w śmiesznych cenach.
Oczywiście za bitym paskiem też można by się rozejrzeć. Ewentualnie jakiegoś anglika po taniości na chodzie.
Na spokojnie bez przeróbek możesz wcisnąć ósemki lub szesnastki z aut golf, passat, audi, jetta itp.
Jak planujesz całe auto to możesz kupić jakąś bita audi B3 lub B4. tam są silniki 2.0 8v 115 koni, 2.0 16v 144 konie, a te auta chodzą w śmiesznych cenach.
Oczywiście za bitym paskiem też można by się rozejrzeć. Ewentualnie jakiegoś anglika po taniości na chodzie.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: scirocco GTX by mateusz
Mateusz a powiedz mi jak jest ze spasowaniem brewki pod US front ? Pasuje wszystko ladnie czy trzeba cos przerabiac ? Ja u siebie tez bede zakladal US front i brewke a ktos mi mowil ze moze byc problem z zalozeniem jej. Ogolnie auto duzy plus. Badzo fajnie wyglada. Co do silnika to tez sadze ze jesli juz wkladac mocniejsza jednostke to pobawic sie z ABF lub przynajmniej KR na digi . Ja mam ta druga opcje u siebie ale nie powim jeszcze jak sie spisuje gdyz caly czas rozwiazujemy kolejne zagadnienia przed pierwszym rozruchem po kapitalce
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- mateusz_uber
- Początkujący
- Posty: 148
- Rejestracja: 10 maja 2009, 15:21
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 16184827
- Lokalizacja: Tczevw
Re: scirocco GTX by mateusz
brewkę trzeba delikatnie przerobić... później wrzucę ci zdjęcie jak...atosss007 pisze:Mateusz a powiedz mi jak jest ze spasowaniem brewki pod US front ? Pasuje wszystko ladnie czy trzeba cos przerabiac ? Ja u siebie tez bede zakladal US front i brewke a ktos mi mowil ze moze byc problem z zalozeniem jej. Ogolnie auto duzy plus. Badzo fajnie wyglada. Co do silnika to tez sadze ze jesli juz wkladac mocniejsza jednostke to pobawic sie z ABF lub przynajmniej KR na digi . Ja mam ta druga opcje u siebie ale nie powim jeszcze jak sie spisuje gdyz caly czas rozwiazujemy kolejne zagadnienia przed pierwszym rozruchem po kapitalce
a co do silnika to nie chce większego silnika bo zależy mi na normalnej bezproblemowej jeździe żeby przemieszczać się z punktu A do punktu B... nic więcej... poprostu narazie chce się zająć innymi rzeczami co do projektu i jak narazie jest to mój samochód do codziennej jazdy, owa zmiana silnika teraz jest poprostu przymuszeniem zrobienia swapa, plany na później są zupełnie inne...ale o tym później...
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: scirocco GTX by mateusz
No to bierz tłuczonkę, albo angola na części i już. Sporo jeszcze na częściach Ci się zwróci.
A zapomniałbym. Dobry jest tez silnik z audi B3/B4 o oznaczeniu PF 107 koni. To jest 1,8 8v, słabszy odpowiednik DXa.
A zapomniałbym. Dobry jest tez silnik z audi B3/B4 o oznaczeniu PF 107 koni. To jest 1,8 8v, słabszy odpowiednik DXa.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: scirocco GTX by mateusz
Jeśli chcesz tanio i dobrze to wystarczy Ci silnik 2E - jest w miarę dostępny i z montażem nie ma kłopotu, możesz zostawić starą skrzynię i sprzęgło. Pamiętam jak Hans miał jeszcze srokę z 2E i objeżdżał moje 9A (na automacie).
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
- mateusz_uber
- Początkujący
- Posty: 148
- Rejestracja: 10 maja 2009, 15:21
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 16184827
- Lokalizacja: Tczevw
Re: scirocco GTX by mateusz
może i tak ale co do sprzęgła i skrzyni to i tak muszę je zmienić bo sprzęgło już się kończy a skrzynia zgrzyta... zobaczymy... narazie srokę odstawiam w garaż i jak będzie fundusz to wtedy pomyślimy...
-- wtorek, 27 gru 2011, 01:07 --
długo mnie nie było ale wróciłem więc taki mały aktual...
niestety z braku czasu i funduszu były namysły żeby zrezygnować ze sroki...
lecz ciężko mi było zdecydować nad sprzedażą...
dlatego też postanowiłem że ni cholery jej nie sprzedam tylko narazie poprostu rezygnuję ze swapa na co innego i przycinam budżet planowany na remont sroki... a w zamian za to zmieniam poprostu słupek na ten sam czyli jh i sroka będzie poruszała się nadal na mechanicznym wtrysku aż nastaną lepsze czasy
a do tej pory będe sam swoimi rękoma ogarniał blacharkę i z pomocą znajomych z forum vw z mojego miasteczka będzie pomalowana we własnych warunkach...
jak wyjdzie tak wyjdzie ale najważniejsze że zostaję ze mną przy moim boku
fotek nie wrzucam bo jest już w rozsypce ale jak tylko z powrotem pracę ruszam to będziemy na bieżąco...
-- czwartek, 29 gru 2011, 01:29 --
a znalazłem dwie najostateczniejsze fotki przed zaczęciem remontu...:
-- poniedziałek, 18 lut 2013, 11:24 --
aktualnie jesteśmy na tym etapie:-)
przygotowywanie budy idzie sobie ogniem...
silnik już na 100% będzie 2.0 115KM
kolor brązowy/złoty metallic taki jak w nowej Daci Duster
fotele recaro sprzedane... wracamy do oryginału...
cały czas mam tylko problem z decyzją nad kołami... chodzi o rozmiar... nie wiem czy upychać np.16 calowe polerowane felgi z porsche czy zostać przy tradycyjnym nisko szeroko i walić szeroki 14" i glebe na maksa... ale mamy jeszcze na to czas...
ale czekam na opinie i może inne pomysły...
-- wtorek, 27 gru 2011, 01:07 --
długo mnie nie było ale wróciłem więc taki mały aktual...
niestety z braku czasu i funduszu były namysły żeby zrezygnować ze sroki...
lecz ciężko mi było zdecydować nad sprzedażą...
dlatego też postanowiłem że ni cholery jej nie sprzedam tylko narazie poprostu rezygnuję ze swapa na co innego i przycinam budżet planowany na remont sroki... a w zamian za to zmieniam poprostu słupek na ten sam czyli jh i sroka będzie poruszała się nadal na mechanicznym wtrysku aż nastaną lepsze czasy
a do tej pory będe sam swoimi rękoma ogarniał blacharkę i z pomocą znajomych z forum vw z mojego miasteczka będzie pomalowana we własnych warunkach...
jak wyjdzie tak wyjdzie ale najważniejsze że zostaję ze mną przy moim boku
fotek nie wrzucam bo jest już w rozsypce ale jak tylko z powrotem pracę ruszam to będziemy na bieżąco...
-- czwartek, 29 gru 2011, 01:29 --
a znalazłem dwie najostateczniejsze fotki przed zaczęciem remontu...:
-- poniedziałek, 18 lut 2013, 11:24 --
aktualnie jesteśmy na tym etapie:-)
przygotowywanie budy idzie sobie ogniem...
silnik już na 100% będzie 2.0 115KM
kolor brązowy/złoty metallic taki jak w nowej Daci Duster
fotele recaro sprzedane... wracamy do oryginału...
cały czas mam tylko problem z decyzją nad kołami... chodzi o rozmiar... nie wiem czy upychać np.16 calowe polerowane felgi z porsche czy zostać przy tradycyjnym nisko szeroko i walić szeroki 14" i glebe na maksa... ale mamy jeszcze na to czas...
ale czekam na opinie i może inne pomysły...
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: scirocco GTX by mateusz
Fajnie Mateusz zacząłeś . Oby tak dalej. Pamiętam Twoją srokę i bardzo ładnie się na żywca prezentowała. Nie wiem jak to wyjdzie teraz ze złoto-brązowym, ale czarnuch do Ciebie pasował .
Powodzenia w pracach.
A co do felg to chyba indywidualne podejście i spojrzenie na wygląd auta.
W moim odczuciu każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy.
Na 16tkach będzie wyżej, ale na pewno bardziej komfortowo jeździ się na większych kołach. Na 14tkach nisko, ale z kolei są z tego tytułu różne ograniczenia typu dziury, duże progi zwalniające itp. do pokonania, co czasem jest męczące.
Myślę, że oba rozwiązania odpowiednio wykonane będą cieszyć oko, jeśli chodzi o wizualny aspekt.
Powodzenia w pracach.
A co do felg to chyba indywidualne podejście i spojrzenie na wygląd auta.
W moim odczuciu każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy.
Na 16tkach będzie wyżej, ale na pewno bardziej komfortowo jeździ się na większych kołach. Na 14tkach nisko, ale z kolei są z tego tytułu różne ograniczenia typu dziury, duże progi zwalniające itp. do pokonania, co czasem jest męczące.
Myślę, że oba rozwiązania odpowiednio wykonane będą cieszyć oko, jeśli chodzi o wizualny aspekt.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: scirocco GTX by mateusz
Jak tak patrzę na Twoją srokę to przypomina mi się wygląd mojej. Stadium jest takie samo. Tylko że ja jestem już po lakierowaniu i czekam na ocieplenie, żeby zacząć składać. Nie mniej jednak wygląda tak samo.
Jeśli chodzi o felgi to tak jak Łukasz napisał ... w zależności
Biorąc pod uwagę stan naszych dróg, to nisko i szeroko wiąże się z pewnym ryzykiem. Jednak wiadomo ; jest ryzyko jest zabawa. Mnie osobiście średnio się widzą inne szesnastki w sroce, niż te z oznaczeń silnikowych. Na pewno progi zwalniające są dużym problemem, ale to chyba kwestia przyzwyczajenia. Firma KW jakiś czas temu wprowadziła do swojej oferty ciekawy wynalazek. HLS ( hydraulic lift system ) Jest to system pozwalający na modyfikację istniejącego gwintu tejże firmy. Polega on na możliwości podniesienia całego zawieszenia o 20 lub 30 mm. ( nie jestem teraz pewien ) Super sprawa do pokonywania wszelkiego rodzaju progów zwalniających. Cena już nie jest tak super, ale osobiście się nad tym zastanawiam ,jako kolejny apdejt swojego rola na 2014. Wydaje mi się że z takim systemem nie powinno być problemu z pokonywaniem progów, czy chociażby z jazdą po gorszej nawierzchni. Inną opcją i na pewno tańszą jest zawieszenie pneumatyczne. Może o czymś takim pomyślisz ? Moim zdaniem 14 cali plus obniżenie to dobra opcja.
Kolor ... hm ... na tym Daciuże średnio mi się widzi, ale coś czuję że na sroce będzie miodnie.
Tak już zupełnie z ciekawości ... jakie warunki masz do lakierowania ? Tak trochę wnioskuję z Twojej wypowiedzi że nie są zbyt dobre. Jednak da się ładnie polakierować ładnie auto i bez komory. Jak byś chciał to napisz na PW to sprzedam Ci kilka patentów na to by dobrze przygotować do lakierowania pomieszczenie do tego nie przystosowane
Powodzenia
Jeśli chodzi o felgi to tak jak Łukasz napisał ... w zależności
Biorąc pod uwagę stan naszych dróg, to nisko i szeroko wiąże się z pewnym ryzykiem. Jednak wiadomo ; jest ryzyko jest zabawa. Mnie osobiście średnio się widzą inne szesnastki w sroce, niż te z oznaczeń silnikowych. Na pewno progi zwalniające są dużym problemem, ale to chyba kwestia przyzwyczajenia. Firma KW jakiś czas temu wprowadziła do swojej oferty ciekawy wynalazek. HLS ( hydraulic lift system ) Jest to system pozwalający na modyfikację istniejącego gwintu tejże firmy. Polega on na możliwości podniesienia całego zawieszenia o 20 lub 30 mm. ( nie jestem teraz pewien ) Super sprawa do pokonywania wszelkiego rodzaju progów zwalniających. Cena już nie jest tak super, ale osobiście się nad tym zastanawiam ,jako kolejny apdejt swojego rola na 2014. Wydaje mi się że z takim systemem nie powinno być problemu z pokonywaniem progów, czy chociażby z jazdą po gorszej nawierzchni. Inną opcją i na pewno tańszą jest zawieszenie pneumatyczne. Może o czymś takim pomyślisz ? Moim zdaniem 14 cali plus obniżenie to dobra opcja.
Kolor ... hm ... na tym Daciuże średnio mi się widzi, ale coś czuję że na sroce będzie miodnie.
Tak już zupełnie z ciekawości ... jakie warunki masz do lakierowania ? Tak trochę wnioskuję z Twojej wypowiedzi że nie są zbyt dobre. Jednak da się ładnie polakierować ładnie auto i bez komory. Jak byś chciał to napisz na PW to sprzedam Ci kilka patentów na to by dobrze przygotować do lakierowania pomieszczenie do tego nie przystosowane
Powodzenia
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- mateusz_uber
- Początkujący
- Posty: 148
- Rejestracja: 10 maja 2009, 15:21
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 16184827
- Lokalizacja: Tczevw
Re: scirocco GTX by mateusz
1. co do gleby to będzie gwint... żadnych air i wogóle... jak się bawić to się bawić
2. co do kół to miałem kiedyś 16" brock b1 i średnio mi się to widziało w takim rozmiarze prze spoglądaniu z profilu auta... opisując słowami to przy tak niskim aucie wydawały mi się nieproporcjonalne... za duże względem wysokości no może tak sobie wkręcam tylko...
3. co do malowania to jeszcze nie wiem jak się z tym skończy bo są trzy warianty... najgorszy to ten właśnie bez komory i z pistoletem w moim ręku... więc... cholera to wie jak wyjdzie
4. a nad kolorem i tak są jeszcze wahania czy by nie zostawić tego co był:-)
5. a agresor i tak z niej będzie...
Dzięki Obar za te słówka... to były fajne czasy jak żył Szymon (matowe sciro) wtedy on mnie namówił żeby do was jechać i było super... takie stare tam wspomnienia dlatego pomimo trudności dalej zostaje przy tym aucie... A mnie się twoja bardzo wtedy spodobała...
2. co do kół to miałem kiedyś 16" brock b1 i średnio mi się to widziało w takim rozmiarze prze spoglądaniu z profilu auta... opisując słowami to przy tak niskim aucie wydawały mi się nieproporcjonalne... za duże względem wysokości no może tak sobie wkręcam tylko...
3. co do malowania to jeszcze nie wiem jak się z tym skończy bo są trzy warianty... najgorszy to ten właśnie bez komory i z pistoletem w moim ręku... więc... cholera to wie jak wyjdzie
4. a nad kolorem i tak są jeszcze wahania czy by nie zostawić tego co był:-)
5. a agresor i tak z niej będzie...
Dzięki Obar za te słówka... to były fajne czasy jak żył Szymon (matowe sciro) wtedy on mnie namówił żeby do was jechać i było super... takie stare tam wspomnienia dlatego pomimo trudności dalej zostaje przy tym aucie... A mnie się twoja bardzo wtedy spodobała...