przemieszczacz A-->B
Re: przemieszczacz A-->B
to ten ? przecież miał być do G1 a gazu mu do dzioba dajesz
365 dni obsesyjnie.
Re: przemieszczacz A-->B
a czym tu się pucować, od jakiegoś czasu zauważyłem, że 16v robi się standardem a już na pewno absolutnym minimum w projektach typu golf1/scirocco1&2herbiasty pisze:a sie nie przypucowal
widac komora pomalowana i kolektor na prawa strone, nice
tak, ten. Długo o tym myślałem i jak pisałem - za długo juz leżał. Dodatkowo wypolerowałem do niego podstawke chłodnicy oleju a wyszło, że to 9a jest na bloku nowszego typu i nie pasuje wkurzyłem się i klamka zapadła - miejmy nadzieje, że będzie się to odpychało. Mk1 w tym roku nie będzie jeździć na pewno bo na ten rok planuje kupić mieszkanie a chyba wiesz jak to jest. Podsumuwując - jedyne w tym roku na kołach postawie i jak się trafi to kupie do niej KRa i wyremontuje zimą.voo pisze:to ten ? przecież miał być do G1 a gazu mu do dzioba dajesz
pozdrawiam
Re: przemieszczacz A-->B
to pozwolisz, że usiądę sobie z piwkiem na miejscu pasażeraozi pisze:Poza tym w weekend będe to dopiero docierał.
oj wiem.ozi pisze:na ten rok planuje kupić mieszkanie a chyba wiesz jak to jest.
365 dni obsesyjnie.
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: przemieszczacz A-->B
A to dlatego opchałeś ten z szesnastki Nie wiedziałem że pasuje od 1.3 ... czy jakaś przeróbka była? Czyli teraz elektryka to prosta jak cep (czt. ecu out)ozi pisze:aparat zapłonowy z 1.3
07-02-2011 Ps. Właśnie odebrałem przesyłkę (może w weekend założę)
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
Re: przemieszczacz A-->B
są dwa rodzaje aparatów z 1.3 - jeden z nich pasuje do 16v p&p po prostu tył musi mieć identyczny jak w 16v by wszedł we wcięcie w wałku. Mój dodatkowo jest starego typu na przerywaczu więc nawet moduł mi jest zbędny elektryka teraz to tylko czujnikiSołtys pisze:A to dlatego opchałeś ten z szesnastki Nie wiedziałem że pasuje od 1.3 ... czy jakaś przeróbka była? Czyli teraz elektryka to prosta jak cep (czt. ecu out)ozi pisze:aparat zapłonowy z 1.3
07-02-2011 Ps. Właśnie odebrałem przesyłkę (może w weekend założę)
-- środa, 16 mar 2011, 20:14 --
w końcu...... po kilka ładnych dniach walki z formą silnik dziś został dotarty na odcinku 40km. Wkręca się ładnie chociaż oczekiwałem czegoś więcej (sam niewiem czemu).
Problemy były z reduktorem, który był do 140PS a nie wyrabiał podawać gazu, objawiało się to tym, że przy 3-4tys. przestawał się wkręcać - tak jakby na tych obrotach miał ustawioną odcinke. Wymiana z BRC na LOVATO major do 170KW pomogła Do tego silnik na seryjnych łapach mimo, że nowych dosłownie skakał po komorze przez co kolektor wydechowy uderzał mi o staba. Musiałem zamontować łapę pod skrzynie z poli -pomogło.
Miska dziś zdjęta, wypłukana, olej wymieniony ponownie na lotos mineral na kolejne 1000km. Stary olej wyglądał co najmniej dziwnie. Nie było widać opiłków metalu ale po wierzchu był jaśniejszy (srebrno szary), po zamieszaniu wyłaniał się brązowy spod spodu. Za kilka dni sprawdzę kompresje na cylindrach
Teraz do ogarnięcia mam linkę sprzęgła - pancerz nie wytrzymał wzmocnionego docisku
-- poniedziałek, 11 kwi 2011, 17:25 --
jakieś 300km po docieraniu na ostro, z wielką obawą o słabe wyniki zmusiłem się i zmierzyłem kompresje
na każdym cylindrze pomiędzy 14-14,5 ulżyło mi
ostatnio kilka rzeczy się zmieniło, załorzyłem pomarańczowe kierunkowskazy, poskładałem tak jak powinienem osprzęt silnika etc.... ogólny rzut na auto
-- wtorek, 14 cze 2011, 10:02 --
walka z gleba na przodzie
-- środa, 10 sie 2011, 01:04 --
Autko jeździ, wozi moje dupsko tu i tam. Nawet mam gdzieś fote na prakingu Sołtysa gdzie zawsze smali laka przy drodze
Blos wyregulowany, spalanie w trasie 8l LPG (dla przypomnienia silnik 9a, koła 17ki). Na g-techu wykręciłem ostatnio 8,19s do setki - strasznie ciężko wyczuć ruszanie na oponie 165. Wypadało by mi jeszcze zmienić wałki z ABFa i wywalić wydech z JH. Może wyszłoby 7,5s na gazie z czego byłbym bardziej niz zadowolony
wrzuce foty jakie ostatnio udało mi się zrobić
1
2 - zgapiacz
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: przemieszczacz A-->B
8,19 to i tak dobry czas na oponie 165. tym bardziej na gazie.
jak zejdziesz do 7,5 to by bylo juz okolo 140+KM
jak zejdziesz do 7,5 to by bylo juz okolo 140+KM
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Re: przemieszczacz A-->B
hi
what wheels is on your scirocco and what size they are?
what wheels is on your scirocco and what size they are?
- madzians
- Początkujący
- Posty: 190
- Rejestracja: 09 mar 2008, 18:03
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 3948723
Re: przemieszczacz A-->B
nie znasz się? nie chce Ci się sprawdzić poświęcając temu troszke czasu? to zamilcz - czasem może wyjść Ci to na dobre
widać jak byk, że to ats,
17x7,5 et35
165/40/17 front
205/40/17 rear
widać jak byk, że to ats,
17x7,5 et35
165/40/17 front
205/40/17 rear
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: przemieszczacz A-->B
Misiu kolorowy, nie bądź bezczelny, bo i po co to komu? Z takimi tekstami Ty zamilcz, wyjdzie Ci na dobre, bo na razie wychodzi z Ciebie tupiący nóżką gimbus
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- madzians
- Początkujący
- Posty: 190
- Rejestracja: 09 mar 2008, 18:03
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 3948723
Re: przemieszczacz A-->B
proszę stosowac się do regulaminu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kamil pisze:
-spam i wypowiedzi niezwiązane z tematem nie są mile widziane,