Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
Hej,
Moja brytysjka dwojka z silnikiem ABF Auto 'kupilem' jakies 3 lata temu, w sumie dostalem za darmo ale w podziekowaniu wreczylem babci bombonierke i synowi flaszke. Obecnie siedzi na gwincie, felgi TSW ET20. Nisko, twardo i calkiem zwawo
Zdjecia ponizej:
Pozdro,
Tomek
Moja brytysjka dwojka z silnikiem ABF Auto 'kupilem' jakies 3 lata temu, w sumie dostalem za darmo ale w podziekowaniu wreczylem babci bombonierke i synowi flaszke. Obecnie siedzi na gwincie, felgi TSW ET20. Nisko, twardo i calkiem zwawo
Zdjecia ponizej:
Pozdro,
Tomek
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
TO babcia miała dobry gust jak wsadziła tam ABF-a
Widać że zdrowizna tylko to koło słabo pasuje do kanciastej budy
Ps. Co ten przedni pas taki zaniedbany?
Widać że zdrowizna tylko to koło słabo pasuje do kanciastej budy
Ps. Co ten przedni pas taki zaniedbany?
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
oczywiście czerwona bardziej mi sie podoba z racji kolorku, który moim zdaniem idealnie pasuje do mk2, ale te 2-kolorowe budy w scirocco też mają coś w sobie. Podejrzewam, że kupiłem z ori silnikiem, a swap został zrobiony już za Twojej kadencji??? poka środek
- Damiano
- Zaawansowany
- Posty: 339
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 15:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 7292903
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
2.0 ABF ... koło domu będzie Faktycznie ten przedni pas jakiej ospy dostał... zrób to bo wstyd pokazywać silnik Poka czy w środku tak samo dobrze wygląda jak na zewnątrz
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
Hej,
Tak swap zrbiony za mojej kadencji auto stalo 2 lata i robilismy je ze znajomym powoli Wczesniej siedzial DX.
Srodek jest w bardzo ladnym stanie, ponizej troche zdjec z wymiany wysciolki wygluszajacej Kiedys chialem zamontowac fotele kubelkowe, mialem tez skorzane siedzenia ale stwierdzilem ze zostawiam oryginal
Przedni pas i komora silnika musi zostac dopieszczona ale nie mialem sie jeszcze kiedy tym zajac takze luuuz
Sciro w trakcie 'odnawiania wysciolki'
Pozdro,
Tomek
-- poniedziałek, 6 cze 2011, 01:11 --
Tak swap zrbiony za mojej kadencji auto stalo 2 lata i robilismy je ze znajomym powoli Wczesniej siedzial DX.
Srodek jest w bardzo ladnym stanie, ponizej troche zdjec z wymiany wysciolki wygluszajacej Kiedys chialem zamontowac fotele kubelkowe, mialem tez skorzane siedzenia ale stwierdzilem ze zostawiam oryginal
Przedni pas i komora silnika musi zostac dopieszczona ale nie mialem sie jeszcze kiedy tym zajac takze luuuz
Sciro w trakcie 'odnawiania wysciolki'
Pozdro,
Tomek
-- poniedziałek, 6 cze 2011, 01:11 --
a tam slabo Lepiej wyglada niz na avusach a ze opony byly nowe i dostalem te kola gratis jak kupowalem silnik i jeszcze inne graty to wybrzydzal nie bede Nie zakladam dekielkow bo wtedy wyglada za bardzo oplywowo jak na bude sciro ale teraz wydaje mi sie ze ujdzieSołtys pisze:TO babcia miała dobry gust jak wsadziła tam ABF-a
Widać że zdrowizna tylko to koło słabo pasuje do kanciastej budy
Ps. Co ten przedni pas taki zaniedbany?
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
- Damiano
- Zaawansowany
- Posty: 339
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 15:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 7292903
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
Fotel kierowcy jeszcze nie zżarty, więc babcia sroką tylko do Kościoła latała Praktycznie wnętrze ORI...tylko dolnej obudowy stacyjki brakuje ... BTW jestem na TAK
P.S. W której grupie ubezpieczeniowej mieści się scirocco ? Ciekawi mnie jak u Ciebie wygląda MOT, czepiają się coś ? ... bo wiadomo zrobić przegląd u nas a tam to jest mała różnica
P.S. W której grupie ubezpieczeniowej mieści się scirocco ? Ciekawi mnie jak u Ciebie wygląda MOT, czepiają się coś ? ... bo wiadomo zrobić przegląd u nas a tam to jest mała różnica
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
TO w sumie jej Sp meza samochod byl wiec za duzo chyba nie jezdizli. Na liczniku jest 71tys mil wiec cos powyzej 110tys km ale licznik ostatnio sie zacina wiec moze miec ciutke wiecej.
Obudowa stacyjki jest zdjeta bo ulamal sie jeden klips i wylatala ale zaloze ja kiedys jak posklejam
Co do ubezpieczenia:
Auto mam ubezpieczone jako classic car insurance - czyli nie potrzebuje zadnych znizek. mam tez limit kilometrow (mil) ale jest spoko. Pelne AC kosztuje mnie cos okolo £160 rocznie wiec jest to bardzo niska cena jak na tutejsze ubezpieczalnie.
Co do MOTu to jesli zauwaza gdziekolwiek rdze od spodu to sie przyczepia i trzeba spawac. My te sciro przygotowywalismy duzo czasu takze wszelkie takie ubytki (od strony kierowcy prog byl zgnity) zostaly naprawione. Zwrocili mi tylko uwage ze spaw w jednym miejscu nie byl ciagly ale to nie byl problem. W lokalnej stacji kojarza mnie jeszcze jak jezdizlem czerwona dwojka w Glasgow i kilka razy do nich podjezdzalem bo mieli tam jeszcze wrasztat, takze jak jest cos powaznego to sie doczepia a jak nie bardzo powaznego to tylko zwroca uwage i kaza poprawic.
Zreszta po 2 latach stania jak mi robili przeglad to auto zawiesilo sie na misce olejowej pdoczas testowania hamulcow Wtedy jeszcze nie bylo gwintu a obnizone sportowe zawieszenie g-max - ale one jest juz wywalone bo bylo chyba zajechane choc wygladalo jak nowe. Po tym jak mi przeszedl przeglad zawiozilem kolege do pracy i na 3 pasmowej drodze szybkiego ruchu odpadlo mi kolo Nie mialem wtedy jeszcze taxu (bo tu trzeba go miec zeby poruszac sie po drogach, ale warunkiem jest posiadanie motu zeby go odnowic). Policja okazala sie bardzo pomocna, zalozyli mi spowrotem kolo, zjechali an pobocze a potem odeskortowali do warsztatu gdzie pracuje mopj kolega Wina oczywisice byla moja: 1. chyba za slabo dokrecone sruby, 2. zly typ srub - mialem oryginalne z zaaokraglonym lebkiem a powinny byc stozkowe. W aucie nic sie nie stalo choc przez 20m jechalem na tarczy
Zdjecia ponizej
Pozdro
Obudowa stacyjki jest zdjeta bo ulamal sie jeden klips i wylatala ale zaloze ja kiedys jak posklejam
Co do ubezpieczenia:
Auto mam ubezpieczone jako classic car insurance - czyli nie potrzebuje zadnych znizek. mam tez limit kilometrow (mil) ale jest spoko. Pelne AC kosztuje mnie cos okolo £160 rocznie wiec jest to bardzo niska cena jak na tutejsze ubezpieczalnie.
Co do MOTu to jesli zauwaza gdziekolwiek rdze od spodu to sie przyczepia i trzeba spawac. My te sciro przygotowywalismy duzo czasu takze wszelkie takie ubytki (od strony kierowcy prog byl zgnity) zostaly naprawione. Zwrocili mi tylko uwage ze spaw w jednym miejscu nie byl ciagly ale to nie byl problem. W lokalnej stacji kojarza mnie jeszcze jak jezdizlem czerwona dwojka w Glasgow i kilka razy do nich podjezdzalem bo mieli tam jeszcze wrasztat, takze jak jest cos powaznego to sie doczepia a jak nie bardzo powaznego to tylko zwroca uwage i kaza poprawic.
Zreszta po 2 latach stania jak mi robili przeglad to auto zawiesilo sie na misce olejowej pdoczas testowania hamulcow Wtedy jeszcze nie bylo gwintu a obnizone sportowe zawieszenie g-max - ale one jest juz wywalone bo bylo chyba zajechane choc wygladalo jak nowe. Po tym jak mi przeszedl przeglad zawiozilem kolege do pracy i na 3 pasmowej drodze szybkiego ruchu odpadlo mi kolo Nie mialem wtedy jeszcze taxu (bo tu trzeba go miec zeby poruszac sie po drogach, ale warunkiem jest posiadanie motu zeby go odnowic). Policja okazala sie bardzo pomocna, zalozyli mi spowrotem kolo, zjechali an pobocze a potem odeskortowali do warsztatu gdzie pracuje mopj kolega Wina oczywisice byla moja: 1. chyba za slabo dokrecone sruby, 2. zly typ srub - mialem oryginalne z zaaokraglonym lebkiem a powinny byc stozkowe. W aucie nic sie nie stalo choc przez 20m jechalem na tarczy
Zdjecia ponizej
Pozdro
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
prosze o porobienie miniaturek zdjec. tego sie nie da przegladac.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
żeby policja kola zakładała
ja tam jeździłem dwa sezony na aluskach przykręconych oryginalnymi śrubami kulowymi od stalek i nic się nie urwało
ja tam jeździłem dwa sezony na aluskach przykręconych oryginalnymi śrubami kulowymi od stalek i nic się nie urwało
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
to lepiej sprawdz dokrecenieMajkel pisze:żeby policja kola zakładała
ja tam jeździłem dwa sezony na aluskach przykręconych oryginalnymi śrubami kulowymi od stalek i nic się nie urwało
w sumie nie policja zakladala ale pomagala - a zakladaly sluzby zajmujace sie autostrada w najbardziej rucliwym miejscach
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
gti69 pisze:to lepiej sprawdz dokrecenieMajkel pisze:żeby policja kola zakładała
ja tam jeździłem dwa sezony na aluskach przykręconych oryginalnymi śrubami kulowymi od stalek i nic się nie urwało
w sumie nie policja zakladala ale pomagala - a zakladaly sluzby zajmujace sie autostrada w najbardziej rucliwym miejscach
no ja to zawsze dokrecam tak dobrze w maluchu dziury na sroby w felgach powyginalem
teraz juz mam dobre sruby ale wydaje mi sie ze jak osadzenie felgi jest ok i sruba wchodzi te 8 obrotow to powinno nieodleciec:)
-
- Zaawansowany
- Posty: 689
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4227574
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
Tylko gniazda w felgach szlag trafi.
- AgaZaKa
- Zaawansowany
- Posty: 646
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:14
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa / Surrey, UK
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
To wczesny GTX, bo ma tablice z 84?
Ja tez mam sciro ubezpieczone jako classic car i place podobna kwote. Na MOT nie mialam zadnych problemow. GTI69, ostatnio ktos wspominal Cie, chyba IanAudiA4. Nie wiem czy go znasz, byl na szkockim spotkaniu w majowy weekend.
Ja tez mam sciro ubezpieczone jako classic car i place podobna kwote. Na MOT nie mialam zadnych problemow. GTI69, ostatnio ktos wspominal Cie, chyba IanAudiA4. Nie wiem czy go znasz, byl na szkockim spotkaniu w majowy weekend.
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
Sciro spowrotem w uzytku dziennym
Pozdro
-- piątek, 14 cze 2013, 11:17 --
I obecny wyglad po zmianie kol
Pozdro
-- piątek, 14 cze 2013, 11:17 --
I obecny wyglad po zmianie kol
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
Re: Scirocco MK2 GTX ABF, wersja UK - gti69
cudo Sciro
a te kółka nie mogły byc lepiej dobrane do dwójki z czarnym pakietem
a te kółka nie mogły byc lepiej dobrane do dwójki z czarnym pakietem