Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
- Manek
- Maniak
- Posty: 1769
- Rejestracja: 17 paź 2007, 22:29
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1391160
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
Kostrzyk dzwon do mnie jutro na 504 241 221. Dam ci namiar w Wawie na goscia co robi rozruszniku od A do Z. Ja niedawno w swojej Fabianie robiłem rozrusznik, za kompletny remont zapłacilem cos kolo 350zl. Musle wiec ze do sciro koszt bedzie max 200zl i gwarancja na rok.
Bylo: VW Scirocco MkII Scala '87r. 1,8 JH
Jest: VW Scirocco MkII GTX '87r. 1,8 JH
Jest: VW Scirocco MkII GTX '87r. 1,8 JH
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
przykleiłeś listwy gumowe ???m
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
nie nie śpieszy się, na razie auto trafiło do garażu, za jakiś miesiąc się może za to wezmę, teraz święta, potem sylwester i przeprowadzka, no nie ma czasu.
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
Proszę o pomoc odnośnie kolorów przewodów do regulatora ciśnienia paliwa, bo mam 2 wtyczki i nie wiem która do czego ?
chodzi mi o kolory przewodów do regulatora faz nagrzewania 1,8 16v KR
chodzi mi o kolory przewodów do regulatora faz nagrzewania 1,8 16v KR
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
wielki update:
założyłem znaczki na klapie, koniec update-u
a nie sorry wymontowałem rozrusznik, po rozbiórce okazało się że kupiłem zły zestaw do regeneracji rozrusznika, więc przeczyściłem go i złożyłem do kupy, na razie nie mam czasu go założyć, jak nic się zmieni to chyba zanabęde nowy, już sobie wypatrzyłem na alledrogo.
-- wtorek, 3 sty 2012, 09:43 --
pytanko mam czy taki zestaw do regeneracji
http://allegro.pl/zestaw-przod-audi-80- ... 67202.html
będzie pasował do mojej sroki, w sumie jestem ciemny i nie wiem czy były jakieś inne układy hamulcowe w 16V, bo zabieram się powoli za regeneracje mojego paździeża
założyłem znaczki na klapie, koniec update-u
a nie sorry wymontowałem rozrusznik, po rozbiórce okazało się że kupiłem zły zestaw do regeneracji rozrusznika, więc przeczyściłem go i złożyłem do kupy, na razie nie mam czasu go założyć, jak nic się zmieni to chyba zanabęde nowy, już sobie wypatrzyłem na alledrogo.
-- wtorek, 3 sty 2012, 09:43 --
pytanko mam czy taki zestaw do regeneracji
http://allegro.pl/zestaw-przod-audi-80- ... 67202.html
będzie pasował do mojej sroki, w sumie jestem ciemny i nie wiem czy były jakieś inne układy hamulcowe w 16V, bo zabieram się powoli za regeneracje mojego paździeża
-
- Zaawansowany
- Posty: 689
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4227574
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
Duzo zaciskow z 16v nie widzialem wyjetych bo tylko 2 komplety ale oba byly girlinga a tu pisze, ze zestaw do lucasa. Pewnie jest to samo ale bym sie upewnil . Ja kupilem w pierwszym lepszym sklepie bez tloczkow jak pwoiedzialem do sciro 16v. Sprawdz sobie wczesniej bo pewnie nie warto kupowac tloczkow, wszedzie gdzie widzialem girlingi 54 zawsze tloczki byly w bdb stanie, one sie jakos nie niszcza tak jak te z tylu. Uwazaj na odpowietrzniki z przodu bo te srokowe sa strasznie cienkie i latwo to ulamac.
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
muszę wytargać w końcu te zaciski
czy piaskowanie i malowanie proszkowe wykonać na kompletnych zaciskach, a dopiero potem je zregenerować?
-- środa, 25 sty 2012, 20:59 --
Zaciski ściągnięte, niestety jeden odpowietrznik się ukręcił w połowie, w weekend będę z nim walczył dalej, mam nadzieje że się uda, jak nie to będzie buba.
Poza tym w sobotę przód trafia na kołki i wytargane zostanie przedni zawias, pójdzie do piaskowania i w proszek, a i doczeka się montażu poli z przodu. Do kompletu zostanie tylko pomalowanie zwrotnicy i dobranie osłon tarcz, ale jeszcze nie mam pomysłu z czego dopasować, najprawdopodobniej z gofra III,ale to może pod koniec lutego.
czy piaskowanie i malowanie proszkowe wykonać na kompletnych zaciskach, a dopiero potem je zregenerować?
-- środa, 25 sty 2012, 20:59 --
Zaciski ściągnięte, niestety jeden odpowietrznik się ukręcił w połowie, w weekend będę z nim walczył dalej, mam nadzieje że się uda, jak nie to będzie buba.
Poza tym w sobotę przód trafia na kołki i wytargane zostanie przedni zawias, pójdzie do piaskowania i w proszek, a i doczeka się montażu poli z przodu. Do kompletu zostanie tylko pomalowanie zwrotnicy i dobranie osłon tarcz, ale jeszcze nie mam pomysłu z czego dopasować, najprawdopodobniej z gofra III,ale to może pod koniec lutego.
-
- Zaawansowany
- Posty: 689
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4227574
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
Jak w polowie to grzej palnikiem do czerwonosci polej szybko woda i wykreci sie dobrym morsem.
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
nie będzie miało to jakiegoś złego wpływu na zacisk, na razie próbowałem podgrzewać zacisk ale nie do czerwoności, aktualnie leży w oleju ( a przynajmniej leżał jak go zostawiłem ) w sobotę dospawam nakrętkę i spróbuje jeszcze raz.
-
- Zaawansowany
- Posty: 689
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4227574
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
Nie to jest grube zeliwo, grzejesz sam odpowietrznik a on sie nagrzewa w parenascie sekund do czerwonosci. I potem pojdzie juz latwo bo jak bedziesz probowal wykretakiem albo cos i sie zlamie to potem juz kaplica.
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
Kostrzyku-być może nie doczytałem...wróciło Ci napięcie na krokowym?I czy mógłbym Cię prosić żebyś zerknął dokąd idzie czerwony przewód z przekaźnika układu stabilizacji biegu jałowego (1-wszy na drugim zdjęciu ze str.1-ej)
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
http://www.passiongolfgti.com/article.p ... rticle=188
na tej stronie masz schemat, wrzuć sobie w tłumacz google i powinieneś zaczaić co gdzie trzeba podpiąć, abo sprawdź sobie po pinach w tym sterowniku obrotów, one są podpisane, a potem dopasuj co i gdzie.
na tej stronie masz schemat, wrzuć sobie w tłumacz google i powinieneś zaczaić co gdzie trzeba podpiąć, abo sprawdź sobie po pinach w tym sterowniku obrotów, one są podpisane, a potem dopasuj co i gdzie.
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
fantastyczna rozpiska!!! Dokładnie czegoś takiego szukałem.Naprawdę WIELKIE DZIĘKI!!!Pozdr.
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
http://allegro.pl/lampa-halogenowa-socz ... ?source=oo
nowy nabytek do parcha, jeszcze tylko zakupić przekaźniki i będzie piękne świecenie
co do prac w toku, to ostatnio sroka zimuje pod dachem pod kocykami ze zdemontowanymi hamulacami, rozpórką i stabilizatorem, bo trafiły do piaskowania i malowania proszkowego, ale już są w domu i w sobotę trafią na swoje miejsce.
a korzystając z ostatniego weekendu pod maskę trafił parownik od oziego i blos, test na benzynie chodzi ładnie, chyba nawet lepiej niż poprzednio, gazu jeszcze nie uruchomiłem bo rozwaliłem rurkę łącząca elektrozawór z parownikiem. Ale może w sobotę uda mi się do gazownika skoczyć to się i to uruchomi.
następny krok to wymiana zawieszenia na jakiś gwint i regeneracja tylnego zawieszenia
aha jak by ktoś chciał to mam na zbyciu mój stary gaźnik do gazu (konstrukcja Krzyśka) , jest to dość ciekawe urządzenie oparte na klapce na elektromagnesie, dzięki czemu nie ma zwężki na benzynie, w sobotę porobię zdjęcia i wkleję do tematu. U mnie spisywał się dobrze dopóki nie padł mi elektromagnes i robił spięcia, ale podczas wymiany parownika okazało się że elektromagnes z parownika pasuje i aktualnie znowu gaźnik jest na chodzie .
przypomniało mi się że mam kilka fotek z prac na telefonie to powrzucam
na przód trafiły nowe przeguby i końcówki i poli prothan-a które zakupiłem z rok temu u nas na forum
podczas wymiany uszczelki pokrywy zaworów (która mi zresztą pękła i musiałem zanabyć drugą ) okazało się że łańcuszek już się trochę wyciągną, więc w najbliższym czasie pójdzie do wymiany.
w związku z tym że sroka ma trochę za wysoką temperaturę, to na wiosnę pod maskę trafi zimniejszy termostat oraz zimniejszy czujnik w chłodnice, zastanawiam się jeszcze nad chłodnica oleju, ale to może jak się trafi jakaś dobra okazja.
no i na koniec stan w jakim się prezentuje aktualnie sroka
aktualnie zagościły z powrotem listwy na dolną krawędź drzwi, a zderzaki to mój komplet zapasowy, które kupiłem dla kłów i tylnej belki bo moja jest krzywa. jak zostaną wyczyszczone i pomalowane to zajmą miejsce tego paskudztwa
i proszę mi tu nie komentować podwórka moich rodziców wiem ze bajzel jak cholera
mam nadzieje że nic nie zdublowałem.
nowy nabytek do parcha, jeszcze tylko zakupić przekaźniki i będzie piękne świecenie
co do prac w toku, to ostatnio sroka zimuje pod dachem pod kocykami ze zdemontowanymi hamulacami, rozpórką i stabilizatorem, bo trafiły do piaskowania i malowania proszkowego, ale już są w domu i w sobotę trafią na swoje miejsce.
a korzystając z ostatniego weekendu pod maskę trafił parownik od oziego i blos, test na benzynie chodzi ładnie, chyba nawet lepiej niż poprzednio, gazu jeszcze nie uruchomiłem bo rozwaliłem rurkę łącząca elektrozawór z parownikiem. Ale może w sobotę uda mi się do gazownika skoczyć to się i to uruchomi.
następny krok to wymiana zawieszenia na jakiś gwint i regeneracja tylnego zawieszenia
aha jak by ktoś chciał to mam na zbyciu mój stary gaźnik do gazu (konstrukcja Krzyśka) , jest to dość ciekawe urządzenie oparte na klapce na elektromagnesie, dzięki czemu nie ma zwężki na benzynie, w sobotę porobię zdjęcia i wkleję do tematu. U mnie spisywał się dobrze dopóki nie padł mi elektromagnes i robił spięcia, ale podczas wymiany parownika okazało się że elektromagnes z parownika pasuje i aktualnie znowu gaźnik jest na chodzie .
przypomniało mi się że mam kilka fotek z prac na telefonie to powrzucam
na przód trafiły nowe przeguby i końcówki i poli prothan-a które zakupiłem z rok temu u nas na forum
podczas wymiany uszczelki pokrywy zaworów (która mi zresztą pękła i musiałem zanabyć drugą ) okazało się że łańcuszek już się trochę wyciągną, więc w najbliższym czasie pójdzie do wymiany.
w związku z tym że sroka ma trochę za wysoką temperaturę, to na wiosnę pod maskę trafi zimniejszy termostat oraz zimniejszy czujnik w chłodnice, zastanawiam się jeszcze nad chłodnica oleju, ale to może jak się trafi jakaś dobra okazja.
no i na koniec stan w jakim się prezentuje aktualnie sroka
aktualnie zagościły z powrotem listwy na dolną krawędź drzwi, a zderzaki to mój komplet zapasowy, które kupiłem dla kłów i tylnej belki bo moja jest krzywa. jak zostaną wyczyszczone i pomalowane to zajmą miejsce tego paskudztwa
i proszę mi tu nie komentować podwórka moich rodziców wiem ze bajzel jak cholera
mam nadzieje że nic nie zdublowałem.
Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.
bardzo ładnie parszek wygląda. cieszę się że do Ciebie trafił