Strona 3 z 6

Re: (na sprzedaż) GTII w oryginale -> jest 16V KR :D

: 09 mar 2012, 01:33
autor: Majkel
amel83 pisze:
Majkel pisze:Tośmy się chyba nie dogadali co do tych oględzin i mnie uprzedziłeś :(
Mało brakowało, a w ogóle nikt z nas by go nie miał ... w poniedziałek byli oglądający.
Jakoś mi to nie poprawiło humoru

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 12 maja 2012, 23:33
autor: amel83
"umarł król niech żyje król"

Stało się,
'skarbek', czyli moje GT2 ma nowego właściciela (pozdrowienia dla Mileny),
pora więc przedstawić 'skarbONka' :D czyli wspaniałe GT 16V.
Rok produkcji 1986, zachowany w oryginale,
z wyposażenia ma MFA, szyberdach i ...niesamowitą radość z jazdy,
czyli golas (nie ma nawet 'zielonkawych' szyb, tylnej wycieraczki,
półkubełków, o wspomaganiu nie wspomnę :? )

W najbliższym czasie jak się ogarnę, wrzucę krótką historię i w końcu kilka fotek nabytku,
który mnie cieszy i 'zaskakuje' od marca 2012.
Pozdrawiam

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 12 maja 2012, 23:54
autor: drastka
Dzięki za pozdrowienia:) "Skarbek" aklimatyzuje się już w suwalskim garażu, a wrażenia dla mnie i mojej pasażerki po jeździe bezcenne.

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 31 lip 2012, 09:06
autor: amel83
drastka pisze:Dzięki za pozdrowienia:) "Skarbek" aklimatyzuje się już w suwalskim garażu, a wrażenia dla mnie i mojej pasażerki po jeździe bezcenne.
Miło Cię tu widzieć.
Zajrzyj jeszcze do tematu przedstawiamy się,
no i oczywiście zakładaj temat w dziale 'Nasze auta' :)

-- wtorek, 31 lip 2012, 08:58 --

Rok temu o tej porze, zaczęła się moja przygoda ze Scirocco.
Z tej okazji fotka aktualne posiadanej sroczki :)
Obrazek

16V po delikatnych poprawkach lakierniczych,
wymianie czego trzeba z mechaniki i z prawie gotowym wnętrzem recaro

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 31 lip 2012, 09:49
autor: Sławek
własnie na taki egzemplarz zbieram teraz pieniadze.. zero tuningu zero poprawek po fabryce ... zawsze marzyłem o 16 w pełnym oryginale i jak patrze na to zdj juz wiem jaki jest kolejny moj cel....!! Super auto pozdrawiam

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 31 lip 2012, 10:15
autor: amel83
Sławek pisze:własnie na taki egzemplarz zbieram teraz pieniadze.. zero tuningu zero poprawek po fabryce ... zawsze marzyłem o 16 w pełnym oryginale i jak patrze na to zdj juz wiem jaki jest kolejny moj cel....!! Super auto pozdrawiam
Dzięki.

16czka jest, można powiedzieć w delikatnym factory+ (recaro, alufelgi i kierownica).
Te trzy dodatki koniecznie chciałem mieć w swoim aucie (poprawiają komfort i wygląd),
bo moja 16czka to podstawowa GT czyli następca 'gołego' CLa (twarda deska, zwykłe niebarwione szyby, brak wspomy, zwykłe fotele, brak tylnej wycieraczki itp).
Jednak wszystko co nie jest seryjne pozostanie zgodne ze specyfikacją roku 1986.
Recaro jest takie jak dostępne w '86, felgi zostaną zmienione z 'teardrops' na 'lecastellet'
(te drugie były bodaj od '85 oferowane w Golfie Mk2), kierownica italvolanti tez zgodna z duchem czasu,
radio Gamma pierwszej serii.

A autko, nie jest może idealne (jeszcze kilka rzeczy zostało do dopracowania)
ale radochę z jazdy daje niesamowitą :)

Pozdrawiam

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 31 lip 2012, 10:54
autor: obar
Chyba przeoczyłem ten temat wcześniej. Fajnie się czyta historię. Jakbym czytał swój temat, choć ja miałem swój egzemplarz pod nosem :) .
Zbieraj kasę na międzynarodówkę w przyszłym roku i przyjeżdżaj :) .

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 06 sie 2012, 15:26
autor: amel83
Jeszcze kilka fotek:
Obrazek

Prowadzi się go siedząc w oryginalnym dla tego rocznika RECARO...
(wielkie dzięki forumowiczowi PF85 :)
Obrazek
.. trzymając kierownicę italVolanti i słuchając GAMMY I na oryginalnych głośnikach
Obrazek
dla kontrastu trochę historii (czyli jak Sciro wyglądało zaraz po kupnie):
Obrazek
i piękny kocyk na podsufitce szybra (niestety jest ciągle bo nie mogę dostać ładnej oryginalnej podsufitki)
Obrazek

no i najbardziej aktualna fotka (robiona telefonem) na upragnionych LeCastelett'ach
Obrazek

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 08 sie 2012, 07:02
autor: Jar_eck
Wygląda na naprawdę ładną sztukę. Gratki - dawaj jakieś konkretne zdjęcia :)

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 14 sie 2012, 10:03
autor: amel83
Agregat 'mocotwórczy'
Obrazek

Autko (jeszcze na 'kropelkach')
Obrazek
Le castellet
Obrazek
Obrazek
Obrazek
pierwsze zdjęcie po kupnie :)
Obrazek

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 15 sie 2012, 22:30
autor: Micek
Swietna sroka. Już po samych fotach widac że świetnie się prezentuje a o silniku już nie wspomne :side: Teraz już tylko kosmetyka pozostaje. Na brak tylnej wycieraczki akurat bym nie narzekał. Tylko szpeci cały tył nadwozia a korzysta się z niej prawie wcale, także ciesz się z szybki bez dziurki
Powodzenia i bezawaryjności życze :)

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 07 wrz 2012, 14:25
autor: amel83
16czka została dziś zhamowana:

135,3KM (99,5kW) @ 7375RPM
142,4Nm @ 4930RPM

Uważam, że jak na rocznik 1986 całkiem nieźle :wink:

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 07 wrz 2012, 14:47
autor: obar
To zdrowiutki silnik masz jak tylko kilka koni uciekło :) . Trochę więcej niutków ubyło, ale i tak nie jest źle.

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 07 wrz 2012, 18:38
autor: Gółek
Baza całkiem OK.
Co prawda widać,że pracy wymaga ale wiadomo "nowe to to nie jest"
Powodzenia.
Pozdrawiam Tomek

Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)

: 07 wrz 2012, 20:15
autor: amel83
obar pisze:To zdrowiutki silnik masz jak tylko kilka koni uciekło :) . Trochę więcej niutków ubyło, ale i tak nie jest źle.

Maksymalna moc wyszła dość wysoko w stosunku do danych katalogowych.
Momentu trochę uciekło, ale za to cen co został wygląda interesująco, płasko prawie jak w ropniaku.
Ogólnie jestem zadowolony z wyniku, auto ma 26lat i prawie 290 000 kilometrów na liczniku.
Obrazek