CyRyL GT2

Pochwal się swoim Scirocco.
wesyl
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 656
Rejestracja: 09 paź 2011, 08:04
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Re: CyRyL GT2

Post autor: wesyl »

Dlaczego kontrola wg Ciebie miala by mu popsuc humor?

Ten srodek by lepiej wygladal wg mnie jakby tam sie znalazł biały kolor bądz ostatecznie w szarosc pojsc.
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: CyRyL GT2

Post autor: solarhh »

wesyl pisze:Dlaczego kontrola wg Ciebie miala by mu popsuc humor?

Ten srodek by lepiej wygladal wg mnie jakby tam sie znalazł biały kolor bądz ostatecznie w szarosc pojsc.
bo wystają poza nadkole jak cholera 8)
kurde tyle ładnych stalówek na świecie a to jest chyba najbrzydszy z możlliwych wzorów ;) kojarzy mi się z jakimś zapuszczonym golfem albo passatem :? fuj
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2440
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: CyRyL GT2

Post autor: kostrzyk »

ja bym tam jeszcze moon disc wpasował albo chromowany kołpaczek z garbusa :P
Obrazek
wesyl
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 656
Rejestracja: 09 paź 2011, 08:04
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Re: CyRyL GT2

Post autor: wesyl »

bieznik nie wystaje przeciez jak od góry patrzy
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: CyRyL GT2

Post autor: solarhh »

wesyl pisze:bieznik nie wystaje przeciez jak od góry patrzy
ja wiem, Ty wiesz ale weź to milicjantowi wytłumacz :D jak oni potrafią na słuch ilość decybeli określić z wydechu to co dopiero taką pierdołę :P
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
Dymas GT2
Początkujący
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 14 sie 2011, 19:22
Model: Scirocco II
Numer GG: 10060290
Lokalizacja: Słupsk

Re: CyRyL GT2

Post autor: Dymas GT2 »

dużo ludzi tak jezdzi i jakoś dają rade nie wiem czemu się tak czepiliście. Brat miał bardziej wypchane koła na wierzch( Bcw 8 i 9 cali)+ dystans w golfie mk2 i jakoś nie miał nigdy z tym problemu teraz też ma Rm-y z tyłu 2 " i bez przeszkód. Co do decybeli nie skomentuje nawet tego. Chyba że w Słupsku policja jest inna( nie czepia się)
Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne , jeśli podzielisz je mniejsze podzadania . Henry Ford
wesyl
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 656
Rejestracja: 09 paź 2011, 08:04
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Re: CyRyL GT2

Post autor: wesyl »

Wg mnie do kola niemaja podstaw się czepic, a co do decybeli to bez badania przyrzadem moga naskoczyc wlascicielowi auta.
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2440
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: CyRyL GT2

Post autor: kostrzyk »

felga też nie może wystawać.
Obrazek
Awatar użytkownika
Damiano
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 339
Rejestracja: 16 wrz 2010, 15:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 7292903
Lokalizacja: Przemyśl

Re: CyRyL GT2

Post autor: Damiano »

kostrzyk pisze:felga też nie może wystawać.
Też mi się tak wydaje. Z drugiej strony szkoda ,że ten szeroki rant sie zgubił. Jabys pomalował cala felge jakimś srebrynym to już by to wyglądało nie mówiąc o chromowaniu bo wtedy byłby konkret
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: CyRyL GT2

Post autor: solarhh »

wesyl pisze:Wg mnie do kola niemaja podstaw się czepic, a co do decybeli to bez badania przyrzadem moga naskoczyc wlascicielowi auta.
Nie trafiłeś nigdy na upierdliwego gliniarza chyba ;) u mnie w mieście jest jeden taki pogrzany typ który potrafi suwmiarka sprawdzać głębokość bieżnika i kłaść się (!) pod auto żeby sprawdzic czy nie jest brudna miska olejowa :) potrafilby sie przyczepić chyba nawet do nowego auta. Więc jakby zobaczył takie koła to by chyba zawału dostal na miejscu ;p
Pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
Awatar użytkownika
Sołtys
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3289
Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
Model: Scirocco II
Numer GG: 1978368
Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
Kontakt:

Re: CyRyL GT2

Post autor: Sołtys »

wesyl pisze:Dlaczego kontrola wg Ciebie miala by mu popsuc humor?
Koła można sobie zakładać jakie chcecie ale jeżeli wystaje poza obrys pojazdu (i nie są to lusterka boczne) to wtedy wymagane jest doposażenie tego pojazdu w błotniki, które okrywają w/w koła ... dlatego między innymi niektóre terenówki z szerokimi gumami wyposażone są tak:
http://img801.imageshack.us/img801/9948/dscf0526o.jpg
A tu masz część rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia:
10) w błotniki lub inne elementy nadwozia lub podwozia, o szerokości nie mniejszej niż szerokość opony, a w przypadku kół bliźniaczych - nie mniejszej niż odległość między zewnętrznymi krawędziami opon; przy czym błotniki samochodu osobowego i motocykla, przy masie własnej pojazdu, powinny odpowiadać następującym warunkom:

a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował co najmniej z przodu 30° i z tyłu 50° od pionowej płaszczyzny przechodzącej przez oś koła,

b) odległość między zewnętrzną krawędzią błotnika a osią koła w wymaganym kącie opasania nie może być większa niż dwukrotna wartość statycznego promienia opony,

c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu pełniącego jego funkcję znajdujący się w płaszczyźnie symetrii opony nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła,

d) błotników nie wymaga się w pojeździe nietypowej konstrukcji;


I od razu dodam, że w naszych przepisach nie ma sprecyzowanego dokładnie jak w przepisach niemieckich, że błotnik powinien zakrywać część opony gdzie znajduje się bieżnik ... u nas niestety dotyczy to całości gumy.
Było sobie JH - teraz 16V gra :) ................ Moje SCIROCCO na STP
Obrazek
Awatar użytkownika
CyRyL
Początkujący
Początkujący
Posty: 20
Rejestracja: 11 lis 2011, 08:26

Re: CyRyL GT2

Post autor: CyRyL »

często w aucie że tak powiem wyłaziły mi koła na wierzch i nie robili problemu mam nadzieje ze i teraz nie będą :mrgreen:
odnośnie prawa to u nas jest tak że nie może "koło" wychodzić za obrys auta
np u wroga w niemcowni taki zapis brzmi bieżnik nie może wychodzić
więc teoretycznie mogą się tego u nas czepiać
ale tak jak ktoś napisał powód znajdą zawsze
jak mnie przyłapali jak bokiem leciałem po łuku e30 z V8 to po full kontroli udało mi się np ugadać żeby mi dowód za kiere zabrali zamiast mandatu

pytanie odnośnie gwintu
samochód skacze .. i tu pytanie do osób które przerabiały temat :!:
gwint skręcony na max i sie zastanawiam czy nie usiadł na odbojach ?
naciskając na przód auta czy tył jest znikoma reakcja... /beton
z gwintem to akurat mój pierwszy kontakt
i kolejne pytanie słychać było delikatnie łożysko koła na wąskich gumach
po założeniu tych szerokich jade huczy znacznie głośniej ... nie jest to dzwiek tarcia bo to już sprawdzałem nic o nic nie trze
pytanie czy to możliwe że po założeniu szerokich kapci nasila się odgłos padającego łożyska??

a odnośnie koloru i wzoru stali
hmmm wzór taki się trafił
wszyscy tylko te serduszka czy jak to tam zwał ... dla mnie stal to stal
a kolor //// jak już pisałem miało walić po oczach/być nietypowe
znudzi się to będzie inny ....
Lukas_S
Początkujący
Początkujący
Posty: 128
Rejestracja: 30 paź 2009, 21:23

Re: CyRyL GT2

Post autor: Lukas_S »

Sołtys pisze:pytanie czy to możliwe że po założeniu szerokich kapci nasila się odgłos padającego łożyska??
Tak - nie chodzi o szerokość opony tylko o to, że rant był poszerzany tylko do zewnątrz - płaszczyzna obrotu opony przesunęła się do zewnątrz i zrobiła się dźwignia - większe siły działają na łożysko.
ODPOWIEDZ