Moje sciro
Moje sciro
Witam wszystkich miłośników i zapaleńców nazywam się Paweł.
Moje sciro kupiłem ponad 10lat temu jako 1.6 na gaźniku , po roku ze mną wyglądało tak ... download/file.php?mode=view&id=2597http ... ew&id=2598
później było już tylko gorzej . Obiecałem sobie że kiedyś wymienię w nim silnik i wyremontuję całość, auto ma gdzie stać a wielkie plany z powodu braku czasu były odkładanie na kolejny rok . Gdzieś tam po drodze kupiłem silnik 2.0 16v 9a nawet go zamontowałem ale z racji na dużą ilość kabli i słabe opinie o k-Jetroniku musiałem wymyślić coś innego . Na tym forum natknąłem się na artykuł "Dyźkowe Scirocco" pomyślałem że jest to jakaś alternatywa. Kupiłem kilka gratòw do projektu nawet zacząłem jakąś rzeźbę ale z racji braku czasu i ogromu dodatkowych zajęć wszystko zostało odłożenie na później. I tak na początku tego roku stwierdziłem ,że tak dalej być nie może .Zacząłem coś tam dłubać, wyszło że warunki cieplarniane w połączeniu z dawnymi naprawami handlarza lub jego pomocnika zaowocowały nadgryzieniem karoserii tu i tam.
Warto było by jeszcze napisać jaki mam plan na to auto ale tak w zasadzie wszystko z czasem wyjdzie samo .
pozdrawiam
Moje sciro kupiłem ponad 10lat temu jako 1.6 na gaźniku , po roku ze mną wyglądało tak ... download/file.php?mode=view&id=2597http ... ew&id=2598
później było już tylko gorzej . Obiecałem sobie że kiedyś wymienię w nim silnik i wyremontuję całość, auto ma gdzie stać a wielkie plany z powodu braku czasu były odkładanie na kolejny rok . Gdzieś tam po drodze kupiłem silnik 2.0 16v 9a nawet go zamontowałem ale z racji na dużą ilość kabli i słabe opinie o k-Jetroniku musiałem wymyślić coś innego . Na tym forum natknąłem się na artykuł "Dyźkowe Scirocco" pomyślałem że jest to jakaś alternatywa. Kupiłem kilka gratòw do projektu nawet zacząłem jakąś rzeźbę ale z racji braku czasu i ogromu dodatkowych zajęć wszystko zostało odłożenie na później. I tak na początku tego roku stwierdziłem ,że tak dalej być nie może .Zacząłem coś tam dłubać, wyszło że warunki cieplarniane w połączeniu z dawnymi naprawami handlarza lub jego pomocnika zaowocowały nadgryzieniem karoserii tu i tam.
Warto było by jeszcze napisać jaki mam plan na to auto ale tak w zasadzie wszystko z czasem wyjdzie samo .
pozdrawiam
- Załączniki
-
- DSC00215.JPG
- (337.95 KiB) Nie pobierany
-
- DSC00219.JPG
- (255.31 KiB) Nie pobierany
Re: Moje sciro
Na początku chciałem podziękować za mile przywitanie
A w dalszej części chciałem się pochwalić ostatnimi poczynaniami a więc tak na początek wpadły hamulce przòd 280 tył tarcze standard vw, w moim przypadku zaciski golf 3 gt przy próbie uruchomienia wysypało się servo ale wielkościowo podobne jest vw t4 tylko trzeba przerobić nieco "popychacz" .Później zawitało zawieszenie MTS technik gwintowane ,w międzyczasie wyjaśniła się sprawa kolektora z inox-u pod gaźniki z yamahy r1 po zmontowaniu wszystkiego i kilku problemów auto odpaliło i wyjechało z garażu i tak nad projektem znowu zaświeciło słoneczko
A w dalszej części chciałem się pochwalić ostatnimi poczynaniami a więc tak na początek wpadły hamulce przòd 280 tył tarcze standard vw, w moim przypadku zaciski golf 3 gt przy próbie uruchomienia wysypało się servo ale wielkościowo podobne jest vw t4 tylko trzeba przerobić nieco "popychacz" .Później zawitało zawieszenie MTS technik gwintowane ,w międzyczasie wyjaśniła się sprawa kolektora z inox-u pod gaźniki z yamahy r1 po zmontowaniu wszystkiego i kilku problemów auto odpaliło i wyjechało z garażu i tak nad projektem znowu zaświeciło słoneczko
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Moje sciro
hej
heble 280 to bardzo dobra opcja w mk2 tez u siebie mam i uwazam ze chyba nie da sie lepiej w tym aucie )
ja zmienialem pompe hamulcowa na wieksza z t4/cordoba koszt nie duzy nowa 120zl a nie ma obaw o wydajnosc hamulca )
jesli moge prosic zrobc zdjecie tego kolektora i gaznika od r1 jestem ciekaw jak to wyglada ))
trzymam kciuki )
heble 280 to bardzo dobra opcja w mk2 tez u siebie mam i uwazam ze chyba nie da sie lepiej w tym aucie )
ja zmienialem pompe hamulcowa na wieksza z t4/cordoba koszt nie duzy nowa 120zl a nie ma obaw o wydajnosc hamulca )
jesli moge prosic zrobc zdjecie tego kolektora i gaznika od r1 jestem ciekaw jak to wyglada ))
trzymam kciuki )
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
Re: Moje sciro
ja u siebie mam 300mm na 4 tloczki na zacisku i jest ok Ale pompa juz mysiala byc 25,6 chyba i serwo z T4. Bo na seryjnej pedal wpadal 2razy w podloge zanim dawal opor Tylko z tylu by sie klocki inne zdaly bo seryjne a tarczy po miescie potrafią mi sie przypiec i zesmrodzić
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Moje sciro
To juz felge 16 musisz miec? Zaciski z jakiegos golfa masz?
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
Re: Moje sciro
Też mam większą pompę wymieniłem prawie wszystko oprócz pedału hamulca i zbiorniczka, na heblah nie warto oszczędzać ,spròbuje dodać kilka zdjęć kolektora ale nie wiem jak mi wyjdzie bo ja mało komputerowy jestemBWolf16V pisze: ↑05 cze 2017, 13:07 hej
heble 280 to bardzo dobra opcja w mk2 tez u siebie mam i uwazam ze chyba nie da sie lepiej w tym aucie )
ja zmienialem pompe hamulcowa na wieksza z t4/cordoba koszt nie duzy nowa 120zl a nie ma obaw o wydajnosc hamulca )
jesli moge prosic zrobc zdjecie tego kolektora i gaznika od r1 jestem ciekaw jak to wyglada ))
trzymam kciuki )
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Moje sciro
kolektor sam spawales ?! czy kupiles gdzies gotowy od kogos ?! i teraz najwazniejsze stam to regulujesz czy masz kogos kto to ogarnie ?! )
bedzie to ladnie brzmiec ))))
bedzie to ladnie brzmiec ))))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
Re: Moje sciro
Spawałem sam ,tylko występuje problem krzewienia materiału i ciężko było kogoś znaleźć co ogarnął by płaszczyznę w nierdzewce ale finalne się udało ,z strojeniem pomógł mi kolega ktòry zajmuje się zawodowo motorami, naradzie wszystko jest w formie rozruchu ale vakumetrem wyregulował już mniej więcej ,zastanawiam się teraz jak ogarnąć filtr powietrza ,brzmi ładnie ale narazie na ori wydechu z 1.6 przy 5tyś drze niemiłosiernie
Re: Moje sciro
Ładnie Ci to wyszło. Spawałeś na głowicy? 4 filtry nie wejdą pod maskę? Możesz zrobić airboxa z jednym filtrem albo kawałek trąbki i drobną siateczkę naciągnąć.
Re: Moje sciro
Troszkę się narobiłem przy tym kolektorze ,najpierw wyciąłem flansze z płaskownika mniej więcej na kształt uszczelki ,później niedało dopasować się rurek więc toczyłem z pełnego ,przymierzyłem wszystko na gaźnikach do flanszy połapałem zadjąłem gaźniki i pospawałem ,na drugi dzień mierze na aucie a tam niespodzianka maska się nie zamyka ;\ ,no i jeszcze raz pociąłem i odnowa pospawałem .Jeśli chodzi o te gaźniki muszą być umieszczone pod kątem 45 st. Inaczej będzie lipa .Co do filtra to na pewno jakiś airbox i na końcu stożek ;D
- Załączniki
-
- Zdjęcie0097.jpg
- (246.16 KiB) Nie pobierany
-
- Zdjęcie0068.jpg
- (275.34 KiB) Nie pobierany
-
- Zdjęcie0094.jpg
- (249.25 KiB) Nie pobierany
Re: Moje sciro
Tak juz na 16" musialem przejść z tego powodu, to mnei nei martwi, wiekszym problem bylo dobranie i spasowanie felgi poniewaz zacisk jest szeroki.Jak pomysle o zmianie felgi to zaraz mi sie przypomina ile to roboty i mi się odechciewa. Tarcza z reno Grand scenic a zacisk z porsche 986.
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Moje sciro
Kurcze az oko cieszy czekam na pierwsze filmy z prawidlowego pelnego dzialania ))
A pape to bedzie drzec to jestem pewien ))))
Co do hebli 300mm gdyby nie fakt ze ciezko o dobra opone torowa w 16calach i wlasnie sensowna felge to bym kombinowal ale jak kiedya mi przestanie starczac 280mm to juz wiem na co zmienie )))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest