[MK3] Biały R-Line
: 03 lut 2018, 22:06
Witam Wszystkich
Trochę już obserwuję forum, czasem coś napisałem. Czas pokazać swoją pasję przelaną na Rocco. Zauważam, że zdecydowana większość forumowiczów woli mk1, mk2 (mi też bardzo się podobają). Mam nadzieję, że moje mk3 również przypadnie do gustu
Scirocco zakupiony z planem zrobienia sleeper-a z głównym nastawieniem na performance z zachowaniem funkcjonalności Daily-Car.
Model: Scirocco mk3 2015 (FL)
Motor: 2.0 TSI EA888 gen.3 CULA (180KM/280Nm)
Przeniesienie napędu: DSG DQ250
Pakiety: R-Line
Mody:
Jednostka napędowa:
- Turbo IHI IS38 (Golf R20 MK7)
- Program ECU (CompSport odział 3miasto)
- Dostosowanie instalacji wodnej, olejowej, elektrycznej pod turbo IS38
Plany: upgrade turbo do v1 - done!
Przeniesienie napędu:
- Program TCU (R-Performance)
Plany: …
Dolot:
- Obudowa wycięta ORI z CULA
- Rury ORI R20 Mk7
Plany: dolot 3,5 cała + duży stożek - done!
Chłodzenie:
- wydajniejszy IC od S3
- Rury ORI R20 MK7
Plany: cooler forge (od S3 kompletnie nie ogarnął temperatury ). - done
Wydech:
- DP Custom na częściach MG MotorSport początek 2.75"
- Wycięty środkowy tłumik
- Cat-back MG MotorSport
Plany: cat - back zastąpiony dwoma przelotowymi scorpio. - done
Zawieszenie:
- Spręzyny Sportline Eibach
Plany: KW V1, lżejsze sanki, grubsze stabilizatory.
Hamulce:
- ORI golf mk7 R20
Plany: stoptech?
MOC: 420KM/490Nm
Planów, pomysłów oraz wariantów realizacji jest jeszcze sporo. Postaram się na bieżąco uzupełniać wybrane koncepcję z nadzieją, że przy decyzjach dużą role będzie grał również rozsądek.
Trochę już obserwuję forum, czasem coś napisałem. Czas pokazać swoją pasję przelaną na Rocco. Zauważam, że zdecydowana większość forumowiczów woli mk1, mk2 (mi też bardzo się podobają). Mam nadzieję, że moje mk3 również przypadnie do gustu
Scirocco zakupiony z planem zrobienia sleeper-a z głównym nastawieniem na performance z zachowaniem funkcjonalności Daily-Car.
Model: Scirocco mk3 2015 (FL)
Motor: 2.0 TSI EA888 gen.3 CULA (180KM/280Nm)
Przeniesienie napędu: DSG DQ250
Pakiety: R-Line
Mody:
Jednostka napędowa:
- Turbo IHI IS38 (Golf R20 MK7)
- Program ECU (CompSport odział 3miasto)
- Dostosowanie instalacji wodnej, olejowej, elektrycznej pod turbo IS38
Plany: upgrade turbo do v1 - done!
Przeniesienie napędu:
- Program TCU (R-Performance)
Plany: …
Dolot:
- Obudowa wycięta ORI z CULA
- Rury ORI R20 Mk7
Plany: dolot 3,5 cała + duży stożek - done!
Chłodzenie:
- wydajniejszy IC od S3
- Rury ORI R20 MK7
Plany: cooler forge (od S3 kompletnie nie ogarnął temperatury ). - done
Wydech:
- DP Custom na częściach MG MotorSport początek 2.75"
- Wycięty środkowy tłumik
- Cat-back MG MotorSport
Plany: cat - back zastąpiony dwoma przelotowymi scorpio. - done
Zawieszenie:
- Spręzyny Sportline Eibach
Plany: KW V1, lżejsze sanki, grubsze stabilizatory.
Hamulce:
- ORI golf mk7 R20
Plany: stoptech?
MOC: 420KM/490Nm
Planów, pomysłów oraz wariantów realizacji jest jeszcze sporo. Postaram się na bieżąco uzupełniać wybrane koncepcję z nadzieją, że przy decyzjach dużą role będzie grał również rozsądek.