Zapomnij o firmach bo cie tylko wydymają i popsikają podwozie jakimś czarnym gównem które nic nie da. Jak chcesz zabezpieczyć auto to zacznij od wyeliminowania rdzy która już gdzieś jest bo na pewno jest. Bardzo ważna są profile zamknięte gdzie woda mimo wszystko się dostaje a może mieć problem z wydostaniem się i tam mogą się dziać straszne rzeczy.
Przede wszystkim jeśli chcesz to zrobić to licz się z dosyć mocnym rozebraniem tapicerki.
Musisz kupić np. jakiś fluidol ale lepszy w puszcze na pistolet niż w sprayu ale jak nie masz kompresora to nie masz wyjścia. Dobrym patentem przed aplikacją jest podgrzanie go zwłaszcza jak teraz temperatury nie są za wysokie. Wtedy jest rzadszy i lepiej wpływa w szczeliny różne. Pamiętaj otworzyć pojemnik przed podgrzewaniem
moim zdaniem wystarczy włożyć taką puszkę na parę minut do jakiegoś wiaderka z gorącą wodą - nie gotuj tylko tego!
później kupujesz pistolet do takich mas i produkujesz sobie własną dysze 360 stopni na wężyku bo ta w zestawie ma tylko jakieś 25cm a próg ma 170cm wiec musisz mieć około metra.
W przypadku progów masz przy kołach gumowe zaślepki, musisz je podejmować i przez nie sprowadzić wężyk i zalewać wszystko. Pamiętaj później sprawdzić czy otwory na dnie progów są drożne bo nimi musi woda uciekać. Jak masz szyberdach to to samo bym zrobił ze słupkami A i C a i B nie zaszkodzi. U mnie tam korodowało od tych wężyków co z szybra odprowadzały wodę - nie pytaj jak po prostu było tam rudo.
Takich miejsc gdzie są zamknięte przestrzenie jest dużo, wypadało by pozdejmować zderzaki i podłużnice od środka też tym zalać. Pas przedni na dole, belka pod kanapą - jak zdejmiesz kanapę znajdziesz jak się dobrze przyjrzysz kilka kawałków taśmy ala powertape polakierowanej w kolor auta jak ją odkleisz będziesz miał dostęp do mocowania tylnej belki i wcześniej wspomnianej belki pod kanapą na której wisi bak. Mocowania belki bardzo lubią korodować bo niemiec trochę zjebał wprawię konstrukcyjnie i leci tam błoto które zapycha odpływ i stoi tam woda po prostu. Jak byś zdjął dywan przednią część to pod nogami pod taką "asfaltową" izolacją znajdziesz tez pełno otworów między podłogą a "drugą podłogą" nie wiem jak to nazwać
tam akurat dramatu z korozją nie zaobserwowałem ale jak się bawić.
No i wiadomo zaczynaj od góry bot o będzie spływać no i tapicerkę itd to musisz wyjąć jakoś zabezpieczyć żeby nie ubrudzić. No i co możesz to wcześniej przedmuchaj, oczyść.