Scirocco 16v KR
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Scirocco 16v KR
Re: Scirocco 16v KR
OOO nawet broki nowe ładnie
Re: Scirocco 16v KR
ale samo alu czy uzbrojona?
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco 16v KR
do czego to wpadnie?
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Scirocco 16v KR
Ostatnia po remoncie (3) zmiana oleju. Docelowo już 300v. Płukanie na zwykłym 6100 Synergie +. Za każdym razem rozcinałem filtr oleju i wszystko w jak najlepszym porządku.
Odpuściłem 20W-60 bo 16v robi ostatnio kilka kilometrów na tydzień. Dodatkowo kontrola świec i ciśnienia w układzie. Mała korekta dawki oraz regulacja i czyszczenie ISV.
Odpuściłem 20W-60 bo 16v robi ostatnio kilka kilometrów na tydzień. Dodatkowo kontrola świec i ciśnienia w układzie. Mała korekta dawki oraz regulacja i czyszczenie ISV.
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Scirocco 16v KR
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco 16v KR
kurcze z tego co wiem nie za dobrze iz zakladasz nawiercane gdyz podobno nawiercane sa znacznie oslabione w stosunku do nacinanych
bo naciniana sa robione z formy a nawierty sa robione po wytoczeniu (ale czy to prawdca to nie wiem)
tak mi doradzali kupowac tarcze do sportu w breakeparts.pl
chociaz do codziennej jazdy moze nie ma to wiekszego znaczenia bo chodzilo tutaj o nagrzewanie sie tarczy i duze temp ze sa slabsze te nawiercane i w motosporcie raczej sie nie stosuje nawiercanych i nacinanych tylko same nacinane gdyz te combo potrafia pekac w wyniku szybkiego przemeczenia oslabionego stopu tarczy ,.... ale ile w tym prawdy
bo naciniana sa robione z formy a nawierty sa robione po wytoczeniu (ale czy to prawdca to nie wiem)
tak mi doradzali kupowac tarcze do sportu w breakeparts.pl
chociaz do codziennej jazdy moze nie ma to wiekszego znaczenia bo chodzilo tutaj o nagrzewanie sie tarczy i duze temp ze sa slabsze te nawiercane i w motosporcie raczej sie nie stosuje nawiercanych i nacinanych tylko same nacinane gdyz te combo potrafia pekac w wyniku szybkiego przemeczenia oslabionego stopu tarczy ,.... ale ile w tym prawdy
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest