Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Pochwal się swoim Scirocco.
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2723
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: spirit »

atosss007 pisze:
Zawitała cywilizacja :wink:
Czyli co masz myśli ?, bo to auto wymaga bardzo dużo pracy żeby można było je nazwać normalnym.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2504
Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: atosss007 »

mam na myśli rejestracje. Teraz wygląda to cywilizowanie. Dużo lepiej niż wcześniej
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2723
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: spirit »

Mimo tego że w Kaszubie gaźnik zbytnio nie chce działać jak należy podczas zasilania benzyną to dokonałem małej modyfikacji, jako że silnik pochodzi z G III i nie ma miejsca na bloku pod mechaniczną pompkę paliwa to gaźnik jest zasilany elektryczną pompą paliwa. Do tej pory jak na centralce było ustawione zasilanie benzyną pompa paliwa tłoczyła paliwo cały czas mimo tego że silnik nie pracował. Tak więc zastosowałem w dodatkowej podstawce zamiennik przekaźnika nr.62 stosowanego w K Jecie, sterowany jest on sygnałem z halla w aparacie zapłonowym. Obecnie jak jest ustawione na centralce zasilanie benzyną, to po włączeniu zapłonu pompka dostaje zasilanie i przestaje pracować a następnie dostaje zasilanie po załączeniu rozrusznika.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2723
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: spirit »

Mała aktualizacja, jako że Kaszub poszedł na mały remont blacharski i planuje trochę zmienić mu wygląd. Dostanie kilka prezentów nabytych przypadkiem, a co ciekawe w bardzo dobrej cenie. Boczki nie są idealne, ale według mnie jak na swoje lata są ok. Zbiornik spryskiwaczy dla gaźnika udało się dorwać razem z wspornikiem i pompkami, zderzak czekał od dłuższego na te graty.

Obrazek

Mała aktualizacja tematu, od pana Andrzeja Pleskota dostałem kilka zdjęć.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2377
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: kostrzyk »

No nieźle, ostro go pocioł, ale chyba nie ma tragedii.
Obrazek
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2723
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: spirit »

Progi zewnętrzne do wymiany, będą wymienione na nowe, stare zgnite posłużą na wzór do dorobienia nowych. Wieczorem wrzucę zdjęcia tylnych błotników a dokładniej ćwiartek które kupiłem od sroczka, z których blacharz wspawa nowe tylne błotniki do Kaszuba.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: BWolf16V »

pelna odbudowa auta :)))))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2723
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: spirit »

Obiecane zdjęcia ( nowych ) błotników do Kaszuba, zmieniony będzie również przedni pas ale zapomniałem zrobić zdjęcia. Pas przedni nabyłem wiele lat temu od Obara na zapas, teraz się przydał. Obręb tylnej tablicy rejestracyjnej również zostanie zmieniony, ktoś blendę self made między tylne lampy zamontował na 10 śrub.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1588
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: Gółek »

Będzie elegancko.
Widać,że człowiek wie co robi.
Drugie życie dla auta nadchodzi.
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 24 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
voo
Pisarz
Pisarz
Posty: 1354
Rejestracja: 01 gru 2007, 09:07
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: voo »

Wygląda Profi. Robiona jest sama blacharka czy z lakierem w tym samym miejscu ? Jak cenowo ?
365 dni obsesyjnie.
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2723
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: spirit »

Sama blacharka, lakier chcieli mi zrobić ale podziękowałem ze względu na koszt. Cenowo aż się boję pisać, powiem że pewnie by taniej przytargać zdrowy egzemplarz z zachodu zamiast robić remont. Ale że mam sentyment do tego auta to remontuje, auto będzie zrobione bez ospojlerowania. Progi mają być z blachy ocynkowanej, wszędzie gdzie to konieczne blacha zostanie pokryta cyną.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: BWolf16V »

Zawsze dobrze zrobione remonty kosztują więcej ale niestety albo stery myślę że warto :)
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4461
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: obar »

Oby tak dalej :) .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Osterka1
Nowy
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 18 sie 2017, 11:21
Kontakt:

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: Osterka1 »

No no konkretna metamorfoza , czekam na kolejne zdjecia
Awatar użytkownika
scirorider
Pisarz
Pisarz
Posty: 1470
Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
Model: Scirocco II

Re: Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub

Post autor: scirorider »

kolejny konkretny projekt ! Podoba mi się :)

Powodzenia w dalszych pracach i czekamy na dalsze zdjęcia :)
Obrazek
ODPOWIEDZ