1,8 JH GT2 92 od Szona

Pochwal się swoim Scirocco.
Awatar użytkownika
szon85
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 04 gru 2012, 00:01
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Jaworze, B-B coast;)

1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: szon85 »

Witam wszystkich, pojawiałem się gdzieniegdzie na forum, ale jakoś nie było czasu wątek założyć;)
Chciałem przedstawić moje scirocco gt2 1992r 1,8 JH . Samochód nabyłem ponad rok temu, jako niedokończony/zaczęty projekt. Był to wątek Kacpra na tym forum. Miał robić z niej VR6, ale skończyło się na chęciach, zdekompletowaniu samochodu i sprzedaży jako „komplet do poskładania”. Samochód kupiłem niesprawny, niekompletny z innym silnikiem niż ten, który miał być finalnie i z niesprawną i niekompletną elektryką. Mnie zamarzyło się Scirocco z silnikiem jak z fabryki, czyli wg dokumentów 1,8 JH. Taki tez silnik tylko w późniejszym czasie został mi dostarczony i po jakimś czasie wylądował w sroce.

To było by tyle tytułem wstępu, teraz może parę słów skąd wzięła się zajawka na ten model VW.
Otóż, w pamięci wryła mi się taka sytuacja z dzieciństwa(3-4 kl. podstawówki), gdzieś blisko drogi bawię się z kolegami i nagle słyszymy jakiś warkot silnika(wysokie obroty) nagle za zakrętem wyłania się niska czarna sportowa sylwetka. Pamiętam, że to „coś” nie miało maski założonej. Jechali bardzo szybko, zakręt 90 stopni na szutrze, kłęby dymu, wyk silnika i tyle było.. odjechali. Zrobiło to na mnie ogromne wrażenie, spytałem wtedy chyba brata „ co to było” a On jedno słowo „scirocco”. Nie zapomnę tego uczucia, dreszcz, ciarki i „musze kiedyś takie mieć”.

Trzeba było trochę poczekać, mniej więcej 20 lat;), i poszukiwania skończyły się w październiku na kupnie jak już wcześniej wspomniałem zaczętego „projektu” od młodego zajawkowicza przed maturą. Stan, w jakim go zobaczyłem pierwszy raz to buda bez tapicerki, bez foteli drążka zm. biegów( całego mechanizmu zmiany) i silnika z rozmontowanym zawieszeniem przednim i zdemontowanym wspomaganiem(„założona” była listwa od wersji bez wspom.), bez przełączników i mfa, bez szyberdachu.

W sumie to prawie sama buda była z szybami. Trzeba przyznać, że w miarę zdrowa i do tego dużo części, które rzekomo były z niego wyciągnięte. Samochód marzeń stanął pod domem.
Od tego momentu obiecałem sobie, że CODZIENNIE coś dla niej zrobię, nawet najmniejszą pierdółkę tak żeby ją odbudować.
Tak ODBUDOWAĆ, gdyż jak się w ramach prac okazało ciężko by wymienić jej część, która była dobra, lub nie wymagała jakieś ingerencji/naprawy/odtworzenia. Jak się przekonałem bardzo trudno jest po kimś poprawiać/naprawiać/uzupełniać. Zwłaszcza, gdy w samochodzie jest WSZYSTKO zepsute..

I tak po kolei małymi kroczkami pracując nad wymarzonym scirocco wciągnąłem się jeszcze bardziej.
Dodam, że to moje pierwsze tego typu przedsięwzięcie, pierwszy samochód.
Prace były wykonywane przez 90% na zewnątrz, niestety. Jako że zdrowie dopisywało to przesuwało się to do przodu.
Nie będę wymieniał wszystkiego co zrobiłem, może napiszę mniej więcej z czym robiłem i co było nie tak.
Hamulce nowe(przód i kiedyś później tył z przewodami kpl.).
Zawieszenie przednie( kompletacja, wymiana, nowe wahacze sworznie końcówki drążków, łożyska kolumny)
Drzwi zdemontowałem, poszły do spawania(dziury przy klamkach), nowe sworznie zawiasów.
Naprawa wiązki tylnej klapy(ucięte kable przy dachu i brak kabli do podgrzewanej szyby, naprawa silniczka i mechanizmu tylnej wycieraczki).Mechanizm się zacinał, silniczek bez szczotek.
Naprawa wiązki tylnych świateł(kable na „SKRĘTKĘ”!)jak się później okazało była to metoda ogólnie stosowana w tym samochodzie przez poprzednich właścicieli.

Szyberdach nie funkcjonował w tym samochodzie, dziura po nim była zaklejona folią stretch, kupiłem szyber z audi b3, skompletowałem i naprawiłem mechanizm, poskładałem i zaczął działać! :D duma i doktorat z szyberdachu;)
Naprawa ukł. kierowniczego(jak wspomniałem kolumna była przełożona z wersji bez wspomagania, swap zrobili „na szybko” nie zakładając w ogóle łożysk do sztycy kierownicy), goniło to na wszystkie strony.

Gdy samochód dało się już przepychać bo skręcał to zabrałem się za demontaż tylnego zawieszenia i zbiornika paliwa. Drugą belkę tylną, którą dostałem z autem wraz ze zbiornikiem(też zapasowym) wysłałem na piaskowanie a zbiornik dodatkowo był pomalowany proszkowo). Korzystając z okazji że auto było w górze wycięliśmy z bratem skorodowane blachy z okolic miejsca montażu tylnej belki, wstawiliśmy nowe łaty. Poskładałem wszystko do kupy i auto stanęło na własnych kołach. Teraz nawet hamowało! :D takie prozaiczne a cieszy. Zakupiłem i założyłem tylne amorki(komplet ze sprężynami) Sachs’a (te które przyjechały na aucie to z jednej strony golf 2 a z drugiej sciro ;)

Naprawiłem dwie wiązki silnika które zostały mi dane w pudle(zapłonowa i ta od czujników -biała). Były wyszarpane z samochodu, pocięte. Wymieniłem kable, dołożyłem dodatkowe trzy gniazda przekaźników z okablowaniem, których w tamtej wersji nie było. Trzy pozostałe wiązki zostały w aucie i tam je naprawiałem. Wtedy się przeraziłem i dziwiłem dlaczego to auto podczas wcześniejszej eksploatacji nie spłonęło od zwarć.. CUD i znak;)

W samochodzie jak też wspomniałem wcześniej Kacper miał wizję VR6, ja powiedziałem że wezmę go tylko z JH. Zresztą silnik VR6 nigdy w nim nie wylądował, Kacper wyciął tylko w komorze silnika stopę pod akumulator, wyszlifował ją, coś tam próbował prostować fabryczne tłoczenia i całą komorę wymalował na biały(?!) podkład. Auto mi sprzedał z tylko przykręconym na 2 śrubach 1,8 EX. Silnik JH był mi później dostarczony jak obiecał.
Tak więc komorę przygotowałem pod JH, wspawałem inną stopę pod akumulator z Golfa 1(musiałem dorobić mocowanie puszki filtra i k-jeta). Odtworzyłem prostowane przez niego wytłoczenia, pomalowałem komorę na czarno, konserwacja.
W komorze wylądował JH z niewiadomego źródła, niewiadomego stanu ale z bardzo dobrą kompresją. Do tego silnika dostałem też skrzynię biegów AUG(też w niewiadomym stanie w której defakto okazało się, że mam synchro 3 biegu do wymiany).
Przedni lewy błotnik musiałem wyprostować gdyż róg przy słupku wygięty był pod kątem 90stopni(próba demontażu błotnika przez poprzedniego właściciela).

W międzyczasie wymieniłem przednie kolumny mcperson na te z scirocco, bo te które były na aucie z golfa 3 nie mogły zostać. Nie mieścił się przegub pod kolumną. Dodam że tego wcześniej nie wychwyciłem gdyż półośki były obcięte gumówką przez Kacpra zaraz za przegubem, dopiero przy przymierzaniu nowych półosi. Przeguby wszystkie umyłem i poskładałem na nowych osłonach. Zakupiłem i założyłem sprężyny -40 eibach’a przód i tył.
Silnik dostał oczywiście nowe uszczelki na wale, przełożone wszystkie podzespoły które pasowały z EX’a, nowy olej i filtr, rozrząd, nowe sprzęgło z dociskiem od Sachs’a. Koło zamachowe wyrównane maszynowo.

Skrzynia dostała nowe uszczelniacze, lepszy pręt wysprzęglika, nowe łożysko wysprzęglika, olej.

Silnik założony (wreszcie) i można było brać się za podłączanie i dążenie do uruchomienia. Był czerwiec, udało się go pierwszy raz odpalić, bez tłumika ale satysfakcja niesamowita. Wykonaliśmy z bratem customowy;) układ wydechowy( dwururka od EX’a, środkowy EX, końcowy Golf 2 GTI 16v). Po paru dniach udało mi się pierwszy raz zasiąść na zregenerowanym po wielu bojach fotelu kierowcy(był krzywy stelaż, przetarte i brudne poszycie, zardzewiały mechanizm ustawiania wysokości) i odbyć PIERWSZĄ JAZDĘ :D Tak, minęło 8 miesięcy codziennej pracy, wstępny sukces. Po paru dniach sroka rzuciła palenie, po paru perypetiach dostała nowe wtryski, filtr, nową pompę paliwa, czujnik ciśnienia oleju. Rozebrałem na części pierwsze rozdzielacz paliwa, wyczyściłem filterki w środku i na nowym uszczelniaczu poskładałem. Płukanie akumulatora ciśnienia paliwa. I znów zaczęła palić jak złoto:)

Reszta poprawek blacharskich(głownie te których nie widać) wykonałem sam(prostowanie pasa przodu) i czekałem na lakiernika.
U lakiernika zostały zrobione do reszty poprawki blacharskie, wszystkie wgniotki (zaznaczyłem że ma być jak najmniej szpachli!) i następnie został polakierowany na fabryczny kolor LA9V. Ospoilerowanie było lakierowane osobno na elastyczny podkład. Okazało się że przednia szyba też jest do wymiany, kupiłem nową.

Po 1,5 miesiąca autko znów stanęło u mnie gotowe do kompletowania i składania.

Ostatni etap szedł w miarę sprawnie, był robiony od tego momentu w garażu, kompletowanie i zakładanie do auta poszczególnych elementów.
Poprawiłem 3 raz konserwację, założyłem ospoilerowanie, uszkodzone nadkola przednie naprawiłem żywicą. Sroczka zaczęła się prezentować:D.
Finalne ogarnięcie elektryki, naprawa okablowania radia i podpięcie zegara czasu przy popielniczce. Włożyłem zakupiony osobno „dywan”(który też musiałem czyścić, i szyć bo był potargany w 3 miejscach), składanie tapicerek drzwi, wymiana kolumny stacyjki, kierownicy, montaż foteli, pranie podsufitki i 100 innych pierdółek w środku o których nie pamiętam.. aha, np sprężyny i plastiki do pasów bezpieczeństwa musiałem dokupić bo ich nie było w moim egzemplarzu.

Wisienką na torcie, ostatnią rzeczą jaką założyłem przed użytkowaniem tego samochodu były felgi z nowymi oponami. Dodam że był 12 październik, a felgi czekały na założenie( po mojej renowacji i polerce) od lutego :).
No i w ten oto sposób chyba coś około 17 października pojechałem na zbieżność i od razu na przegląd. Przeszło bez problemu i można jechać do pracy pierwszy raz:D. Wyrobiłem się w rok bez tygodnia:). Gratulacje od kolegów z pracy, trochę chyba szok. Zresztą im też tutaj dziękuję za wsparcie i moją motywację:).

Podczas użytkowania wyszło oczywiście jeszcze parę faków, usunięte na dzień dzisiejszy. Między innymi „cykający” prędkościomierz, wymieniona „kulka” od wybieraka biegów, dzwoniący tłumik o tunel przy prawym skręcie, cieknący kruciec wody na głowicy.

Z rzeczy które jeszcze brakuje lub muszę naprawić to:
-brak tapicerki na szyberdachu
-brak 6 mocowań listew progowych(listwy są w domu i czekają aż załatwię te plastyczki prostokątne),dodam że szukam od pół roku..
-brak plastików w których kręci się tylna półka(wyszabrowane)
-skokowo pracujący pedał gazu, linka nowa, przepustnice rozebrane do zera i nasmarowane i poskładane. I dalej to tak działa.
-synchronizator 3 biegu
-chyba zrobię nową tylną półkę, ta którą dostałem ma wycięte dwa „kible” na środku i załatałem je doraźnie tapicerką.
-muszę załatwić dla niej garaż, bo w zimie nie będę nią jeździł

Wybaczcie że nie wkleję wszystkich zdjęć z tego co było robione, tylko niektóre jak auto wyglądało przed i jak po.
I chyba tyle, na pewno o czymś zapomniałem, ale pewnie to nie ważne;) na koniec zawsze są jakieś podziękowania..
To może najpierw Szewcu za to ze w rozsądnych cenach sprzedał mi połowę brakujących mi części, plus do tego parę fajnych rad i odpowiedzi na moje dziwne pytania typu „po co albo co to jest”, dzięki stary. Chyba Krzysztof z Sosnowca(przepraszam ale zapomniałem imienia), Tobie dzięki za zawias przedni do sciro. Kumplom z pracy za to ze codziennie słuchali co tam się wczoraj działo z moją sroczką i za to że znosili moje dosyć mocne niewyspanie(praca ze Scirocco od godz 18 do oporu) ;). No i na koniec hater’om i rodzince że przeważnie mówili że znów robie z tym cholernym autem. Dziekuję

P.S. Niedawno się dowiedziałem że to czarne Scirocco które widziałem za dzieciaka, 500 metrów dalej za wirażem zostawiło olej z silnika na drodze.. i silnik się zatarł. To była czarna jedyneczka, którą podobno "naprawiali";)

-- czwartek, 21 lis 2013, 12:39 --

Jeszcze kilka fotek..

-- czwartek, 21 lis 2013, 12:41 --



-- czwartek, 21 lis 2013, 12:42 --

Załączniki
10.jpg
tyłeczek
(362,78 KiB) Nie pobierany
9.jpg
(370,62 KiB) Nie pobierany
środek "po"
środek "po"
8.jpg (174,32 KiB) Przejrzano 8529 razy
7.jpg
(494,37 KiB) Nie pobierany
6.jpg
Pierwsze oficjalne zdjecia
(604,35 KiB) Nie pobierany
5.jpg
A to pierwszy dzień w pracy:)
(247,78 KiB) Nie pobierany
W formie do jazdy probnej
W formie do jazdy probnej
4.jpg (274,47 KiB) Przejrzano 8530 razy
W trakcie prac
W trakcie prac
3.jpg (210,84 KiB) Przejrzano 8532 razy
Po zdjęciu kierownicy, środek po kupnie
Po zdjęciu kierownicy, środek po kupnie
2.jpg (261,27 KiB) Przejrzano 8532 razy
1.jpg
Zaraz po kupnie
(366,16 KiB) Nie pobierany
atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2504
Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: atosss007 »

Hej. Przeczytałem to co napisałeś i muszę przyznać, że mi zaimponowałeś. Mało kto podjąłby się uratowania tego samochodu. Czytając twoją historię, po raz kolejny utwierdziłem się w przekonaniu, że scirocco nie jest dla każdego. Jak czytam czasem o tych "projektach" VR6 1.8T i różnych innych, zawsze się zastanawiam jak długo projekt potrwa. Najczęściej kończy się właśnie tak jak w przypadku Kacpra. Młody, napalony, bez konkretnie obranej drogi, z aspiracjami na monstera i bez "biznes planu ". Nie wspominam już o sakiewce pieniędzy, bo do takich zabaw ona też jest konieczna. Tak najczęściej kończą się projekty takich forumowiczów. Kupił, zniszczył i sprzedał. Podziwiam Cię, bo za włożone pieniądze, jak tak czytam co zrobiłeś i co dokupiłeś, prawdopodobnie kupiłbyś model w dość przyzwoitym stanie, do którego nie musiałbyś na początek dołożyć tylu starań, aby móc wyjechać nim na drogę. Fajnie że wróciłeś do serii i chociaż jestem fanem modyfikacji, to uważam że odwaliłeś kawał dobrej roboty. W tej sytuacji, ten samochód powinien Ci podziękować i gdyby mógł mówić, pewnie by to zrobił. Mam nadzieję, że odwdzięczy Ci się za to niezawodnością i zawsze dowiezie tam gdzie będziesz chciał.
Prezentując takie podejście do tematu, zyskałeś moją sympatię. :wink:
Jakie masz dalsze plany ? Będziesz nadal dążył do uzyskania pożądanego efektu z zachowaniem serii, czy myślisz może o lekkich zmianach, typu gwint, felga, itp ?
Gratuluję wytrwałości i zaangażowania. Pozdrawiam
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Awatar użytkownika
Mateusz Jakubowski
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 2241693
Lokalizacja: Turek lub Warszawa

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: Mateusz Jakubowski »

Pierwszy :twisted:
Gratulacje!
Udało Ci się w bardzo ładnie odbudować sroczkę.
Cieszę się że autko trafiło w Twoje ręce!
Jeszcze raz gratuluje!

-- czwartek, 21 lis 2013, 14:40 --
Mateusz Jakubowski pisze:Pierwszy :twisted:

Michał jednak mnie wyprzedziłeś :(

:D
Awatar użytkownika
Konopia
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 312
Rejestracja: 13 lut 2012, 20:36
Model: Scirocco II
Lokalizacja: NGI

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: Konopia »

A ja mogę wtrącić, że przeczytałam jego wpis zaraz po dodaniu, tylko nie miałam już czasu na odpisanie ;) :P
Ciesze się, że są tacy ludzie jak Ty i mimo wielkich trudności związanych z odbudową auta - nie poddają się :) Kolejna piękna czarna Sroka :) Gratulacje! :)
Scirocco mkII 1,8 DX 1987r. - R.I.P
Awatar użytkownika
szon85
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 04 gru 2012, 00:01
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Jaworze, B-B coast;)

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: szon85 »

Konopia, Twoje części też w niej jeżdżą od niedawna;).
Atosss, plan mam taki żeby usunąć te wszystkie niesnastki w nim. Zawieszenie jest tylko -40mm i tyle wystarczy, nie jestem zwolennikiem gwintu.. no chyba że coś drogiego;). Felgi też uważam że pasują, jeszcze sie nimi nie nacieszyłem wystarczająco żeby myśleć o zmianie.
Awatar użytkownika
vorph666
Pisarz
Pisarz
Posty: 1467
Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
Model: Scirocco II
Numer GG: 301135
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: vorph666 »

Przywracasz wiarę w ludzi.. kurde w końcu coś fajnego, a nie tylko kurde projekty i projekty ludzi w wieku 17+ zarzucone po 3 miesiącach i rozłożeniu scirocco. Ładny jest... jak dążysz do serii to wrzuciłbym jednak kierę z 4 przyciskami... z porsche jest fajna, ale jakoś tak nie pasuje do sroki

plastiki do listw są praktycznie nie osiągalne... czasem łatwiej od kogoś listwy z mocowaniami
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976

Obrazek
www.stadobaranow.pl
Awatar użytkownika
Konopia
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 312
Rejestracja: 13 lut 2012, 20:36
Model: Scirocco II
Lokalizacja: NGI

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: Konopia »

szon85 pisze:Konopia, Twoje części też w niej jeżdżą od niedawna;).
Dlatego cieszę się jeszcze bardziej, że pomogłam przy odbudowie ;) mimo, że to tylko plastiki od progów i osłony szyn foteli :)
Scirocco mkII 1,8 DX 1987r. - R.I.P
atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2504
Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: atosss007 »

Mateusz Jakubowski pisze:
Mateusz Jakubowski pisze:Pierwszy :twisted:

Michał jednak mnie wyprzedziłeś :(

:D
:lol: :lol: :lol:
vorph666 pisze:
plastiki do listw są praktycznie nie osiągalne... czasem łatwiej od kogoś listwy z mocowaniami
Są osiągalne Wojtku. Nawet można kupić nowe. Cena jednak ... :roll: Ostatnio 5 sztuk poszło za 10 euro, czyli jak by nie liczyć po 5 złotych za sztukę.
Szon a o kierownicy to zapomniałem napisać. Moim zdaniem też oryginalna lepiej by pasowała. Jak byś taką potrzebował to daj znać. Gdzieś mam taką z napisem scirocco na zaślepce :wink: Niestety mógłbym dopiero Ci ją wysłać na wiosnę. Jednak jak by Ci się ta znudziła i chciałbyś zamienić na oryginalną to będziesz wiedział gdzie zapukać. :wink:
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Awatar użytkownika
szon85
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 04 gru 2012, 00:01
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Jaworze, B-B coast;)

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: szon85 »

Dzięki, oryginalną kierę zmieniłem na tą, ta mi się bardziej podoba i ma fabryczną nabę.
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1588
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: Gółek »

Świetna robota :)
Juz sie powoli bałem,ze tylko mnie "cieszy" JH :)
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 24 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
vorph666
Pisarz
Pisarz
Posty: 1467
Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
Model: Scirocco II
Numer GG: 301135
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: vorph666 »

Gółek pisze:Świetna robota :)
Juz sie powoli bałem,ze tylko mnie "cieszy" JH :)
Pozdrawiam Tomek.
Gółek... no kurde.... nie tylko Ciebie cieszy JH... jestem wielkim fanem tej jednostki napędowej 8)

-- czwartek, 21 lis 2013, 17:55 --
atosss007 pisze: Są osiągalne Wojtku. Nawet można kupić nowe. Cena jednak ... :roll: Ostatnio 5 sztuk poszło za 10 euro, czyli jak by nie liczyć po 5 złotych za sztukę.
Szon a o kierownicy to zapomniałem napisać. Moim zdaniem też oryginalna lepiej by pasowała. Jak byś taką potrzebował to daj znać. Gdzieś mam taką z napisem scirocco na zaślepce :wink: Niestety mógłbym dopiero Ci ją wysłać na wiosnę. Jednak jak by Ci się ta znudziła i chciałbyś zamienić na oryginalną to będziesz wiedział gdzie zapukać. :wink:
Atoss to jakbyś kupował to weź mi przy okazji 10... 5 pln za sztukęto wbrew pozorom nie tak masakrycznie dużo
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976

Obrazek
www.stadobaranow.pl
Awatar użytkownika
amel83
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 411
Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
Model: Scirocco II
Lokalizacja: BiałystO.K.

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: amel83 »

:shock:
Kawał dobrej roboty, no i przepiękny rezultat.
Gratuluję samozaparcia i efektu końcowego :!:
atosss007 pisze:...Gdzieś mam taką z napisem scirocco na zaślepce :wink: ...
Michał ta z napisem 'Scirocco' była montowana w pierwszych rocznikach, potem zamiast napisu było logo VW. To jest GT2 więc powinien mieć skórzaną 4 ramienną (2 ramiona w bok 2 w dół) :wink:
Osobiście kiera z 924 w Twoim aucie mi się podoba,
pomimo że jestem jak najbardziej za oryginałem.
To taki ciekawy gadżet z epoki.
są:
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR :D
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d

były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel :)
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
Awatar użytkownika
artur88
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 204
Rejestracja: 25 lut 2010, 22:49
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Ostrołęka / Błędowo

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: artur88 »

Co za siła i serce do walki... Zbudowałeś Scirocco. Życzę powodzenia w dalszej historii. Szacunek dla takich ludzi :)
Obrazek
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4461
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: obar »

Co do tego zauroczenia, gdy pierwszy raz zobaczyłem sciro to tak jakbym czytał swoją historię.
Super, ze auto trafiło w Twoje ręce. Na pewno odwdzięczy się po stokroć.

Efekt też super. ogólnie 40/40 jest ok w tym aucie, no i felgi nie są brzydkie moim zdaniem.
Kierownica bardzo ciekawa. Czyli to z 924? Czyli prawie z VW :wink: . Zastanawiam się, czy jakby doszło do porozumienia to jeździlibyśmy porszakami, czy porsze przyjęłoby nazwę VW :) .

A synchronizator wymieniłeś tylko trzeciego biegu? A z drugim nie masz problemów? Jeśli nie, to oznacza, że był wymieniany, bo najpierw lecą synchro drugiego biegu właśnie.
vorph666 pisze:Atoss to jakbyś kupował to weź mi przy okazji 10... 5 pln za sztukę to wbrew pozorom nie tak masakrycznie dużo
Ja też bym się na 10szt pisał. Jakby była opcja, to może zrobimy jakąś zrzutkę i kupimy więcej w jedną pakę?
Tych białych plastików do progowych listew już faktycznie prawie nie można dostać.

Powodzenia w dalszych pracach i mam nadzieję, że zawitasz na miedzynarodówkę :) . Niejeden z przyjemnością uściśnie Ci rękę za odratowanie i doprowadzenie do takiego stanu sroczki :) .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
szon85
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 04 gru 2012, 00:01
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Jaworze, B-B coast;)

Re: 1,8 JH GT2 92 od Szona

Post autor: szon85 »

Dzięki za te słowa, naprawdę serce rośnie.
Kierownica była stosowana w chyba trzech albo czterech modelach porsche, łącznie z 911. Ta chyba jest z 944 turbo o ile pamiętam. Pasują na mały wieloklin jak coś;)
A synchronizatora jeszcze nie wymieniałem, zgrzyta mi tylko przy redukcji z 4 na 3 bieg.
Zrobie to w zimę.
ODPOWIEDZ