Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Pochwal się swoim Scirocco.
Awatar użytkownika
Mowad
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2411
Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: Mowad »

podoba, nie podoba, ale jak to będzie boleć przy byle obcierce...
------------------->Obrazek<-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V »

no wlasnie Zender z400 bolal by strasznie a ten zestaw E30 Pandem juz nie tak strasznie nawet bym powiedzial akceptowalnie ;) bo dostep do body mam od reki z dnia na dzien w sumie i to dla mnie w sumie "za nie duza" kase .... ale pracy troche bedzie

wiesz Mowad niestety licze sie z tym ze moze tak sie wydarzyc iz bedzie smutniejszy dzien zawodow natomiast mam nadzieje ze to sie nie stanie ale wlasnie dlatego odkupilem bude Leszka Sroki od Sroczka ze w razie W jest w co przekladac graty ;)))
bedzie tez tam wstawiona klatka zakonserwowana i bedzie stac sobie w ciepelku i czekac .... oby sie nigdy nie doczekala ;)))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V »

kilka nowych kadrow z prac :))

przedni pas w wykonaniu Tomka - MISTRZOSTWO - naprawde az dziwie sie ze sa jeszcze tacy ludzie na tym swiecie !! SZOK :shock:
Obrazek

montaz pedalboxa i obobka budy pod pompy :)
Obrazek

obspawianie i wzmocnienie komory silnika
Obrazek

dorobione mocowania fotela pod bardziej cofniety do tylu :)
Obrazek

dorobione stopki pod bak paliwa i likwidacja kola zapasowego
Obrazek

takie tam z glowicy ;)
Obrazek Obrazek Obrazek

i to by bylo na tyle na chwile obecna :)))

a no dokupionych jest jeszcze sporo gratow ale to pokaze innym razem jak porobie zdjecia :))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V »

witam kilka kolejnych kadrow z prac :)

Obrazek
Obrazek

stabilizatory H&R'a oraz gumy PowerFlex Black Series
dlugo wyczekiwane elementy puzli :))

ponizej kilka zdjec prac nad autem
Obrazek
Obrazek


doszlo tez kilka komoletow kol (felig po malowaniu/renowacji oraz opony) - jak znajde chwile dorzuce foty :))

no i z tego co moge powiedziec na 100% to ze niestety nie pojezdze na Torze Lodz podczas zlotu Scirocco :(((((((((
mega ubolewam ale nie chce by prace byly zrobione w pospiechu ... auto buduje sie raz i ma sluzyc latami (taka mam nadzieje) wiec nie poganiam i wole zeby bylo wszystko dopiete na 101% niz ma cos byc do poprawy za troche .... i nie ukrywam iz przedluzony czas prac nad autem to tylko i wylacznie moja wina bo caly czas wymyslam chlopakom cos nowego do roboty niby pierdoly ale na kazda potrzeba kilku dni :P
wiec Łukasz zeby nie bylo nie poganiam :D :D :D
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
Awatar użytkownika
szon85
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 04 gru 2012, 00:01
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Jaworze, B-B coast;)

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: szon85 »

Fajnie się to czyta jak powstaje Twoja wyścigówka. Na naszym polskim podwórku to chyba jedyna sroka w wersji wyścigowej. Śledzę Twoją budowę od początku i wpadł mi w oko pewien szczegół. Powiedz kanały dolotowe w głowicy sam polerowałeś? Pytam bo akurat miałem trochę do czynienia z silnikami (akurat motocyklowymi) do motorsportu i słyszałem o tzw. zjawisku kropelkowania czy skraplania paliwa na powierzchni takich wypolerowanych kanałów. Zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z wtryskiem pośrednim. Wiem że jest to zjawisko niekorzystne i niepożądane.
Polerowane kanały świetnie się spisują w uturbionych silnikach. Czy zgłębiałeś kiedyś ten temat? czy po prostu firma która obrabiała Ci głowicę tak to zrobiła? Nie przyjmij tego jako jakąkolwiek negację :) po prostu jestem ciekaw :) Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Mowad
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2411
Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: Mowad »

skraplać się może jak jest zimny silnik i do tego gdyby były wypolerowane na lustro, a te chyba na lustro nie są, a silnik na zimno chyba nie będzie zbyt często użytkowany w tym samochodzie.
------------------->Obrazek<-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Awatar użytkownika
szon85
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 04 gru 2012, 00:01
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Jaworze, B-B coast;)

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: szon85 »

Właśnie przyznam że dla mnie wygląda na lustro od strony komory spalania ;). Producenci silników, nawet tych wysilonych celowo zostawiają ta powierzchnię matową jeśli nie szorstką, sprzyja to "napowietrzaniu" paliwa. Silniki w których zainstalowaliśmy u mnie w pracy takie zmodyfikowane na lustro głowice na hamowni wykazywały efekt dławienia-zalewania w średnim zakresie obrotów przy braku korzyści w wysokim zakresie.
Pamiętam ze dwóch zawodników dostarczyło takie właśnie głowice i po testach oddali je spowrotem żeby powrócić do matowej powierzchni.
Teorii ze na ciepłym się to nie dzieje nie słyszałem (nie twierdzę że tak nie jest w przypadku tych silników), ja miałem do czynienia z motocyklowymi silnikami wolnossącymi o dość dużym stopniu sprężania, wysokoobrotowymi 16V gdzie z 1 litra mamy 205-215KM (BMW S1000RR).
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: BWolf16V »

Witam Szon85 dziekuje za mile slowa i faktycznie z tego co mi wiadomo to torowych Mk2 to chyba poki co jedyna z docelowym przeznaczeniem wiem natomiast ze buduje sie Mk1 mocno torowe :)) i mysle ze za jakis czas zacznie sie budowac kolejne Mk2 ale troche w innej specyfikacji niz Classic :))

co do kwesti polerowania z tego co wiem to nie jest to idelane lustro wlasnie by uniknac efektu skraplania ale tak jak pisal MOWAD troche tez temat na forach zaglebialem i na zimnym moze taki efekt powstac a przy opytalmnej temp silnika owego efektu nie powinno byc ... no a moje mk2 na 100% na zimno nie rusza dalej niz na luzie z lawety na dol ;))
ale dziekuje Ci bo w sumie to jedna z nielicznych konstruktywnych sugestii/uwag dotyczacych mojego projektu :))
a to zawsze na +

:)))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
Awatar użytkownika
szon85
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 04 gru 2012, 00:01
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Jaworze, B-B coast;)

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup

Post autor: szon85 »

No to pozostaje nam tylko czekać aż pokażą się na forum, miejmy nadzieję że się pokażą tu na forum a nie na insta ;) czy innym tinderze. Zawsze moje oko cieszy widok tak kompleksowo robionych aut. A i moim zdaniem scirocco świetnie się wpisuje w torowe "pole bitwy" swoją już z wyglądu agresją.
luckash
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:26
Lokalizacja: Bartniczka

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: luckash »

Kanały nie są na lustro :)
Ja wiem Arturze, teraz to ja zaniedbuję Twoje rocco, bo dostałem znowu włoszkę na założenie sprzęgła, skrzyni i wydechu. W sobote hamownia i powracamy do vw.
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: BWolf16V »

spoko Łukasz ustalislimy bez stresu :)) zreszta jak jest w projekcie caly czas to sam widzisz ze co troche cos wymyslam nowego :P
... kiedys sie skonczy a wtedy bedzie ogien :D :D :D
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
Awatar użytkownika
lion_rapid
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 704
Rejestracja: 22 gru 2007, 10:08
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Kraków

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: lion_rapid »

Jaki flow tej głowicy? Masz wykres?
wesyl
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 643
Rejestracja: 09 paź 2011, 08:04
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: wesyl »

Fajnie poczynasz, ciekawie sie za robote zabierasz... byle szybciej do konca!
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: BWolf16V »

lion_rapid pisze: 07 maja 2018, 17:02 Jaki flow tej głowicy? Masz wykres?
na kreski jeszcze chwile trzeba poczekac ;)
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
Awatar użytkownika
lion_rapid
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 704
Rejestracja: 22 gru 2007, 10:08
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Kraków

Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup

Post autor: lion_rapid »

Puszczą ciebie z przerabianym mocowaniem fotela?
ODPOWIEDZ